دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

دختر بزرگ من!

1391/11/14 22:51
نویسنده : مامان دخترا
2,015 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که چادرت را در یک دستت محکم گره میکنی و با دست دیگرت کار میکنی فهمیدم

از وقتی که متانت را در سلام و احوالپرسیت با دیگران دیدم

از وقتی که کفشهای صورتی ات جای خودش را به کفشهای قرمز و مشکی دادند

از وقتی که سریالهای تلویزیون را برایم تشریح میکردی و با دیدن هرکدام حس جوانه زده در دلت را برایم گفتی

از وقتی که گاهی در ماشین از بازیهای کودکی دست میکشیدی و دقایقی از پنجره به بیرون و دور دست خیره میشدی و به فکر فرو می رفتی

از وقتی که لباسهای مدرسه ات را خودت پوشیدی و موهایت را خودت شانه زدی

از وقتی که موقع رفتن به مدرسه کرم و عطر به خودت زدی

از وقتی که بدون کمک خواستن از من ناخنهایت را کوتاه کردی

از وقتی که کلید قفل دفتر چه خاطراتت را از پیش چشم من برداشتی

از وقتی که مدتها پول ماهیانه ات را جمع کردی و برای تولدم یک سرویس چینی که مدتها دوستش داشتم خریدی

و از وقتی که گاهی نا خودآگاه با تو درد دل کردم

فهمیدم که انگار داری بزرگ میشوی.

تو بزرگ میشوی و من پیر!

 

 ادامه مطلب هم برید لطفا!

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مهسا
14 بهمن 91 22:33
سلام، خواننده خاموش بودم ولی این پست و پست مسافرت یکروزه مرا روشن کرد خوب آخه می دونید این دختر بزرگه خیلی خانومه حیفم آمد چیزی نگم. خدا شما را برای آنها و آنها را برای شما حفظ کند.


چرا خاموش؟قدم روشنتون روی چشم ما!!!
مامانی طهورا
15 بهمن 91 0:42
خییییییییییییلی ماهه
مثل فرشته ها میمونه

ممنون عزیز.لطف داری
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 بهمن 91 23:49
نمیدونم چرا گریه ام گرفت..
انگاری بزرگ شدن طهورا رو دیدم.
چه خوب نوشتی رفیق...


کاش یکی بزرگ شدن دختر بزرگم رو برای من نشون میداد تا نگران آینده نباشم!