دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

مساله

1391/11/12 9:43
نویسنده : مامان دخترا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی به این نتیجه می رسم هیچ تخصص و مدرک و دیدگاه روانشناسی جای تجربه مادرانه و مهر مادرانه رو نمیگیره!

این رو برای دل خودم میگم که دارم تمام سعیم رو میکنم مدرکم رو ببرم بالا ولی گاهی روشهام در هر موردی از آدمای مدرک دار موثر تر واقع میشه!

تحصیلات یا تجربه و مطالعه؟

مساله این است!!!

پسندها (1)

نظرات (4)

الهام
12 بهمن 91 11:30
وب جالبی داریدبه وب من سربزنیدونظربدیدواگه خواستیدلینک کنید


لینکتون کردم گلم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
12 بهمن 91 16:38
بله.کاملا درسته.احسنت.


موافقی آیا خانوم تحصیلات دار؟من در دو راهی مانده ام
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
13 بهمن 91 0:18
الان این تحصیلات دار را با ما بودید!
ای بابا.چارتاکلاس درس شد تحصیلات؟
آدم باید (آدم) باشه.
اگر بگیم تحصیلات به درد نمیخوره که رسما فاتحه بیست سال درس خواندن خودمان را خوانده ایم وپنبه اش را هم کوبیده ایم! پس عقل سلیم حکم میکند بگوییم تحصیلات(هم) در کنار تجربه مهم ست.


بعدا لطفا بفرمایید سخنوری و دانایی چقدر در زندگی مهم است.
البته بر همگان واضح و مبرهن است که شما استاد پیچاندن می باشید!
مامان خانمي
3 دی 92 9:46
سلام به مامان دخترا وب زيبا و مفيدي داريد به من هم سر بزنيد موفق باشيد براي سه گل دخترتون
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم.