دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

پلیور بافتنی

1392/9/16 1:50
نویسنده : مامان دخترا
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

پلیور دخترک را تمام کردم و برای دختر دومی سر انداختم.اما فکر نکنم به درد امسالشان بخورد.چون هوا گرم شده.

 

 

 

فکر می کنم به این مدل میگن آجری.توش از کمواهایی که از حسن آباد خریدم استفاده کردم.

برای دختر دومی هم رنگ زمینه اش رو همین سفید خریدم.کمی کارهی نیمه دارم که باید اول اونها رو انجام بدم و بعد با خیال راحت بنشینم سر لباس دختر دومی.دلم میخواد برای عید یه پیراهن برای دخترک ببافم.نمیدونم میشه یا نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
23 بهمن 91 20:10
مثل همیشه زیبا


مثل همیشه لطف داری به من
شهره مامان مینو
24 بهمن 91 7:47
یعنی من از این همه پشتکارت و عشقت به بافتن اخرش شاخ درمیارم... دستت طلا..


نفرمایید استاد!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 بهمن 91 0:26
الان حکما باید بگیم خووشگله،وقتی اینقدر خوشگله دیگه.مگه نه؟
(آیکون یه نفر که نمیتونه حسادتشو پنهان کنه! )


به خوشگلی کارهای تو که نمیرسه.ای بافنده لباس زرد برای طهورا!ای بافنده لباس و کلاه سر هم!ای هنر مخفی کن!ای...بازم بگم؟