دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

میفهمی...

1391/12/3 15:52
نویسنده : مامان دخترا
776 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بزرگه از حمام آمده و دارم موهایش را سشوار میکشم.بعد از کمی دستهایم را پایین می آورم و تکان میدهم و میگویم:"قدت بلنده دستم خواب میره موقع سشوار کشیدن."

زانوهایش را خم میکند و میگوید:خوبه؟"

میگویم:"نه صاف بایست.اینجوری پاهایت درد میگیرند."

میگوید:"پس من چکار کنم مامان.خودت میگی دستم درد میگیره."

میگویم :"تو فقط صاف بایست."

و شاید وقتی خودش دختری داشت بداند که یک مادر اینها را به نشانه اعتراض از درد دست نمیگوید.بلکه دارد صفا می کند از اینکه قد دخترش دارد به قد خودش می رسد.

حالا مانده تا حال امروز مرا بفهمی دختر!حالا مانده تا بفهمی درد کشیدن و ذوق کردن یعنی چه؟!

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 اسفند 91 10:57
میدونی چه حس خوبی بهم داد این پستت بانو جان؟
دلم خواست همین الان دستم درد بگیره
گرفتی مطلبو؟


دختر داراش میفهمن ذوق من رو!خوشحالم که گرفتی!
مامانی طهورا
7 اسفند 91 19:54
به افتخار دختر داراش


بزن کف قشنگه روووووووو!
مامان فتانه
9 اسفند 91 16:49
خیلی حس قشنگیه واقعا....


دختر خوشگل شما هم تکرار خوبیهاتون میشه انشااله!
من تنها
16 خرداد 92 11:55
خوش به حالتون با این حس های قشنگ و عاشقانه. قلبم میگیره از بی کسی. خدا شما رو برای فرزنداتون و فرزندانتون رو برای شما نگه داره و یه دنیا شادی در انتظارتون باشه انشااله.
بزرگترین سپاس از خدا اینه که شاکرش باشید...هرزمانی که در اوج عشق و شادی با خانواده و فرزندانتون بودید برای من تنها هم دعا کنید


کاش آدرسی میذاشتی از خودت!
اگر منظورت از تنهایی نداشتن بچه است الهی که خدا دلت رو شاد کنه!
رویاااااااااااا
1 شهریور 92 13:10
افرین مامان گل سه فرشته
درکت میکنم
منم 4 دختر 13
12
2
و 8 ماهه دارم......
خدا برات حفظشون کنه
میفهمم چی میگی...حرفاتو با عمق جون درک میکنم موفق باشی
با اینکه 36 سالمه....مامان 4 تا دختر نازم...


ای جااااااااااانم!
بابا تو زدی روی دست ما که!
خوش به حالت با چهار تا دختر گل!