دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تکرار و تکرار

1391/12/8 11:03
نویسنده : مامان دخترا
2,750 بازدید
اشتراک گذاری

 پنج سال پیش.وقتی من بودم و دختر بزرگه:

مامان کدوم "کالان" بزنم؟

من:"کالان" نه."کانال"!

 

 

مامان کجا "فیمل" داره؟

من:"فیمل" نه."فیلم"

 

دختر بزرگه:نخیر.من درست میگم!

--------------------------------------------------------

دختر بزرگه:مامان میشه من "جیمی نوترون"ببینم؟

من:وای!چقدر میبینی این کارتون رو؟خسته نشدی از دیدنش؟

 

niniweblog.com

 

پنج سال بعد که دختر دومی هم هست:

 

مامان برم سر "کامیوتر"؟

دختر بزرگه:"کامیوتر" نه."کامپیوتر"

دختر دومی:مامان میشه از "اتنت" استفاده کنم؟

دختر بزرگه""اتنت" نه."اینترنت".

دختر دومی:نخیرم خانوم.تو درست نمیگی.

----------------------------------------------------------

دختر دومی:مامان میشه "تینکر بل" ببینم؟

دختر بزرگه:وای!واقعا مامان این حالش به هم نمیخوره اینقدر این کارتون رو می بینه؟

و خود دختر بزرگه:مامان میشه سی دی قسمت آخر "یانگوم" رو دوباره ببینم؟!

 من:تعجب

 

niniweblog.com

 

ومن هنوز هم منتظر تکرار  نسلی دیگر با دخترک هستم.

نمیدانم پدر و مادر های ما که چهار یا یا پنج بچه داشتند هم متوجه این تکرار شده بودند؟پس چرا برای ما چیزی تعریف نکردند؟

 این تکرار نسل را دوست دارم.

همیشه و همیشه!

و احساس خوشبختی میکنم از اینکه پنج نسل در کنار هم زندگی می کنیم.

خدایا خوشبختی ام را برایم نگه دار.

 

 

لطفا ادامه مطلب


 

دختر بزرگه

 

 

دختر دومی

 

 

دخترک

 

niniweblog.com 

دختر بزرگه

 

 

دختر دومی

 

 

دخترک

 

 

و این تکرار ادامه دارد!

پسندها (1)

نظرات (16)

سميه مامان گل دخترا
7 اسفند 91 12:32
سلام مامان سه دخترا. همين الان تصادفى وبلاگتون رو ديدم واز شباهتى كه به هم داشتيم دلم نيامد نظر نگذارم. خدا دخترهايمان را برايمان حفظ كند وخسته گيهايمان رابدر.
دختر داشتن نعمتيست كه بايد داشت تا فهميد،تازه آن هم چندتا....


سمیه جان.کاش آدرس وبت رو میذاشتی تا من هم دخترای گل گلیت رو می دیدم.
خدا همه بچه ها رو برای پدر و مادراشون حفظ کنه الهی!
سميه مامان گل دخترا
7 اسفند 91 16:27
خصوصى داريد🌹





خصوصی نیومده سمیه خانومی!




نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 اسفند 91 16:42
ای جانم...
چه حس خوبیه مگه نه؟
حس تکرار نسل نیست فقط. انگار حس اینه که دوباره کودک میشی،نوجوان میشی ودوباره ودوباره...
چه خوشبختی عزیزم.
کاش منم اینقدر جرات واین قدر توکل داشتم که به بچه های بعدی فکر کنم...


وقتش نیست بانو جان.وقتش که باشه و یکمی جرات حتما توکل هم داری!
مهسا
7 اسفند 91 19:25
دختر بزرگه خیلی خانمه،دختر دومی شیطونه و فکر کنم دختر کوچکه شیطون و بلا و کمی هم زورگو البته! (اینو از پستهای قبلی می گم نه عکسهای این پست).
لی چه داستان جالبی است داستان تکرار و اینکه چقدر زود یادمان می رود ما هم چیزهایی را دوست داشتیم که الان کوچکتر از ما دوست دارند


دقیقا درست میگی مهسا جان.
نظر قبلیت خیلی تو فکر برد من رو.نمیدونم چرا گفتی دلت می سوزه؟
مامانی طهورا
7 اسفند 91 19:50
چه تکرار شیرینی


شما هم دخترکی داری تا تکرار خودت رو تجربه کنی عزیز!
سميه مامان گل دخترا
8 اسفند 91 11:33
مامانى دخترا بازم خصوصي داريد.
راستى قبليه رسيد؟


رسید مامان جان
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 اسفند 91 17:26
میگم امار بازدید امروزت 94 تاست.
پس کو کامنتاشون؟!


هیچکس کامنت نمیذاره.خیلی بده.مگه نه؟
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
8 اسفند 91 19:51
خدا حفظشون کنه ماشالله


مامان فاطمه حلما جان.اگر اشتباه نکنم بک بار گله میکردی که چرا عکساشون رو نمیذارم.درسته؟خوشحالم که دوباره اومدی خانوم.
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
8 اسفند 91 20:05
منم قبلا لینکتون کرده بودم
رمز خصوصی دادم


ممنون مامان کوچولو!
الی مامان
9 اسفند 91 13:30
و این قصه همچنان ادامه دارد ....
ادامه داشته که به ما رسیده و اکنون به دختر بزرگ تر
سلامت و سربلند باشید با دخترها...
با برکت های


درست میگی عزیزم.از نسلهای قبل از ما به نا رسیده و بعد از ما هم متوقف نخواهد شد!
مامان زینب
9 اسفند 91 18:11




دختر بزرگه این قلبا مخصوص واسه شما!


من چی؟
من یه دختر بزرگتر از دختر بزرگه هستم ها!
فاطمه
10 اسفند 91 7:47
سلام.
من از وبلاگ پسرپسر قندعسل میام.لینکاتونو یه نگاه انداختم انگار همه اش دختر بودن.اما خب ما که دختر نداریم چجوری با شما رابطه داشته باشیم؟
انگار پسرها بعضی جاها مانع آدم میشن که با کسی در دنیای مجازی رفیق شوی..
خدا دخترهاتون رو براوتن حفظ کنه.
ماشالا خیلی باحجاب و متین هستند.
تکرار نسل ها رو خیلی زیبا بیان کرده ای.
راستی!
اسم گل دختر ها چیه؟


سلام عزیزم.فکر کنم یه بار از وبلاگ طهورا اومدم وبلاگت یا اینکه اسم وبلاگت رو اونجا شنیدم.
اتفاقا خوبه که ما که پسر نداریممیتونیم با روحیات و دلمشغولیهای پسر دارها با خبر بشیم.
تارا
10 اسفند 91 11:55
قلمتون رو خیلی دوست دارم خاموش میام میخونم و میرم
بهم سر نزنید چون ازم خوشتون نمیاد!
انسان خوبی نیستم
فقط واسه خوب شدنم دعا کنید


همش رمزی هستی که!
عزیزم خودت میگی "انسان"
پس جای امیدواری هست!
بعد هم از کجا میدونی که من ازت خوشم نمیاد؟
بدون من تصمیم گرفتی و رای صادر کردی؟
همین که اومدی یعنی دوستم هستی!
فاطمه
10 اسفند 91 14:18
راستی نگفتی اسم گل دختراتو؟

بعدش من که شما رو رویت نکردم تا حدس بزنم سنتونو
اما خب یه حدس همینجوری میزنم.
احتمالا متولد سال57


چی بگم آخه؟
خاله ی آریسا
12 اسفند 91 8:30
خدا هرسه تاشونو حفظ کنه.
خیلی نازن


دیگه سراغمونو نمیگیری خاله جون!
مامان طاطا : )
12 اسفند 91 14:04
عزیزم ، ماشالا به شما و دخترای محجبه تون...
خدا همتونو سالمو شاد کنار هم نگه داره


ممنون عزیزم.دادم رمزو