دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تخم مرغ هفت سین

1392/12/17 19:28
نویسنده : مامان دخترا
1,963 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

این تخم مرغها مربوط به هفت سین سالهای گذشته است.شاید به کسی ایده ای بده!

 

 

 

 

 

 

 

 

اینها رو سال قبل به معلم ها ومربی های دخترا کادو دادم.

 

 

 

اینم یه حاجی فیروز من در آوردی!لبخند

 

 

 

این هم کاردستی روز شنبه دختر بزرگه که توی زنگ نقاشی درست کرده بود.

 

 

 

و بعد از آمدن به  خونه دختر دومی هم دلش میخواست تخم مرغ رنگ کنه با هم این زنبور و حاجی فیروز رو هم رنگ کردند.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله ی آریسا
21 اسفند 91 10:05
خیلی با سلیقه اید . تبریک میگم


خجالتم ندید بابا!
مامان ایمان جون
21 اسفند 91 10:06
چه مامان با سلیقه ای خسته نباشی مامانی خیلی قشنگ بود.
به وب ما هم بیاین خوشحال میشیم.


اومدم و ایمان خوش تیپ رو هم دیدم.خدا بهت ببخشش.
مامانی طهورا
21 اسفند 91 10:06
فعلا که عکسا برام باز نشد
بعدا دوباره میام میبینمشون از کارای شما نمیشه گذشت خانومی


من هم از نظر شما نمیتونم بگذرم.
نیر
21 اسفند 91 10:19
بابا شما خانوادگی هنرمندین.....ای ول ...خیلی خوشگل بودن...استفاده کردم..به خلوت ما هم سر بزنین...خوشحال میشم..


سر زدم.ولی نه خلوت بود و نه تنها بودی!
سميه مامان گل دخترا
21 اسفند 91 12:20
به به. اين مامان و دخترا همه هنرمندن. ماشاالله به شما مامانى كه با اين همه كار وزحمت به اين هنر ها هم مى رسى. من كه وقت هيچ كار وتفريحى رو ندارم. يه زمانى براى دلم نقاشى مى كشيدم ولى ديگه گل دخترا تعطيلش كردن.


پس دست به کار شو زودتر سمیه جان!هر کاری که فکر میکنی خستگی دلت رو در میاره شروع کن!
مامان سونیا
21 اسفند 91 16:36
وای وای وای چه خانمهای هنر مندی هزار ماشاالله به این همه هنر بابا نمیگی ما که بی هنریم این ها رو میبینیم دلمون میسوزه خوب منم دلم هنر میخواد دیگه


شما هم هنراتو رو کن ما هم یاد بگیریم خانومی.
مهسا
21 اسفند 91 18:42
یعنی تا حالا ندیده بودم تخم مرغ را با بافتنی بپوشانند خداییش آفرین به این همه خلاقیت و ایده
از چنین مادر هنرمندی چنین دختران هنرمندی هم انتظار می رود.


یعنی بهت بگم که من بافتنی رو در هر حالتی تو فکرم دارم.هر کاری که میخوام بکنم میگم نمیشه یعنی توش بافتنی به کار برد؟
دلخوشیه که من دارم؟!!!
مامانی طهورا
21 اسفند 91 23:41
بابا ایده
بابا خلاقیت
بابا نو آوری
کارات خیلی نو و هنری بود مخصوصا از زنبورا خییییلی خوشم اومد
ای ول داری خانومی


پس برای هفت سین امسال یه کندو تو سفرت راه بنداز دیگه!
من از اون شکلکای خنده ریز ریز ندارم!


نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
22 اسفند 91 7:57
اون کتاب که توی قفسه است...همون دومی از آخر!
کدوم کتاب جوی فیلدینگه؟!



یعنی تو هم جوی فیلدینگ میخونی؟
بیا بغلم عزیزم.بیااااااااااااا
کتاب: زمانی برای گریستن نیست!
اولین کتابی که ازش خریدم و معتادش شدم رفت!الان همه کتاباشو دارم و خوندم.تو کدوما رو خوندی؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
22 اسفند 91 7:58
اینا توش تخم مرغ واقعَنیه؟
(یادش به خیر به واقعی میگفتیم واقعَنی وقتی بچه بودیم)
یا از این پلاستیکی ها یا سفالی هاست؟


اینا تخم مرغای راستکیه!واقعنی میگم!مدیون دوازده امامم اگه دروغ بگم!(حس نوستالژیت گل کرد؟!)البته اون بافتنی ها پلاستیکیه.


نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
22 اسفند 91 9:18
جوی فیلدینگ...
موضوع پایان نامم یه جوری بود که توی یه فصل باید با این آدم هم میپرداختم.


من یک آدمی هستم که الان نفهمیدم جوی فیلدینگ به پایان نامه تو چه ربطی داره.و اصلا رشته تو چیه؟
راستی دیدی هم پایان رو درست نوشتم و هم چی رو!هورااااااااااااااا
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
22 اسفند 91 9:21
دمت گرم که تخم مرغ واقعنی میذاری.
این قدر بدم میاد از این هفت سینهای الکی پلاستیکی. اصلا حس هفت سین بهم نمیده.همش حس میکنم مثلا اگه سیب سر سفره پلاستیکی باشه،اون سال بدبخت میشیم!!!

راستی!
کد امنیتی ای کامنت سه تا 7 بود.777
چقدر من این عدد رو دوست دارم.


آفرین.اصلا این سیر و سیب الکی رو میبینی انگار یکی داره بهت بد و بیراه میگه!
طاهره سادات
22 اسفند 91 13:19
ماششششالا مادر هنرمند که باشه ، دختر رو دست به مامانش میزنه ها


یعنی من رو دست مامانم زدم؟
.
.

شوخی بود بابا!
دخترا به این چیزا خیلی علاقه دارن.
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
22 اسفند 91 14:39
ماشالله به شما


دیگه خجالتم نده!
نگار
22 اسفند 91 16:49
به به آفرین هنرمندا...ماشاالله ..خیلی جالب بود


من که اینهمه هنر دارم....بدون رمز بذارم برم؟!!!
مامان سویل واراز
24 اسفند 91 13:31
سلام دوستم من یکبار از شما اجازه گرفتم عکس کاردستیها و بافتنیهاتونو تو وبم بذارم و شما هم اجازه دادین ولی کلیک راست نمیشن اخه من چیکار کنم دلم غش میره اخه این عکسارو میبینم حیف نیست هنر و سلیقتونو همه نبینن فکر بکنین


عزیزم جوابتون رو دادم.
مامان سویل واراز
24 اسفند 91 13:32
مامانی جوابمو زودی بدین هاااااااااااا منتظرم تو وبم هنر چند تا مامانو گذاشتم نگاه کنین


همیشه سر میزنم و استفاده میکنم خانومی.