دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سفره هفت سین

1392/12/17 19:29
نویسنده : مامان دخترا
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

سفره های هفت سین سالهای قبل:

تزیین خاصی نداره ولی اگر باعث یه جرقه کوچیک برای کسی بشه باز هم خوبه.

 

 

 

 

 

این سفره کوچولو رو برای بچه ها کنار سفره خودمون انداختم

 

 

 

 

این سفره مسافرتی سال قبله توی شهر شیراز

 

و دختران بهاری من با گریم خودجوش مامان جان!چشمک

یادمه یه مناسبت تو مدرسه دختر بزرگه بود ولی اصلا یادم نیست چی بود.

اگر اون موقع وبلاگ داشتم این مناسبت یادم نمیرفت!ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
22 اسفند 91 9:22
وااااااااااای که چقدر هفت سین پارسالم خشنگ بود.
قشنگ نه ها.
خشنگ.
منم عکسشو میذارم.
محض رو کم کنی.


این حرف یعنی چی؟
یعنی هفت سینای من زشت بود؟
یعنی من بلد نیستم هفت سین بچینم؟
یعنی منو دیگه دوست نداری؟
یعنی برم معتاد شم؟
برو بزار به درد خودم بمیرم.گرییییییییییییییییییییییه!جییییییییییییییییییییییغ!
نیر
22 اسفند 91 13:24
سلام مامان دخترای ناز....ممنون که به وبلاگم سر زدین...برای موندن نی نی هام دعا کنین...ایده های هفت سین هم قشنگ بود....ممنون...


حتما به یادتم.
انشااله سال بعد با نی نی های خوشگلت کنار هفت سین نشستی خانوم.
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
22 اسفند 91 14:38
وااااااااااااااااااای چه باسلیقه و شاد چیدی مثل همیشه


راست میگی؟خوب خودم خیلی برای هفت سین خوشحالم.قشنگترین ساعتای عمرم همین چیدن هفت سینه!
سميه مامان گل دخترا
22 اسفند 91 16:23
دست مامانى درد نكنه با اين همه سليقه و اون همه عيدى كنار سفره. مامان خانوم واسه امسال چه تداركى ديديد؟چه تمى مد نظرتونه؟


من کلا سفره رو که پهن میکنم فی البداهه همه رو میچینم.غیر از اون سالی که تور زرد و بنفش خریدم البته.
امسال هم معلوم نیست باشیم خونه.هنوز تصمیم نگرفتم.
نگار
22 اسفند 91 16:52
سفره هاتون هم قشنگ بود.کلی به فکر فرو رفتم برای هفت سین خودم....
عزیزم خصوصیم برات رسید..؟


نه ازت خصوصی نداشتم گلم!
خانم معلم بندری
22 اسفند 91 17:22
سلا مو صد سلام به خانم گل و مامان سه دختر با چشمای خوشگل
انشالله که خدا براتون نگهشون داره
اینجا چقدر بوی عید میاد
لذت بردم از دیدن تصاویرتون
چون سلیقه ی من هم برای تزیین سفره عید چیزی بیشتر از این که شما انداختید نیست
خیلی قشنگه
به افتخار جفتمون


نمیدونین چقدر خوشحالم که به وبلاگمون اومدین.خیلی!
من به خوش سلیقگی شما نیستم.
ولی بازم به افتخار جفتمون!
فاطمه
22 اسفند 91 17:47
ما فکمان می افتد با دیدن این همه ذوق و سلیقه وهنــــــــــــــرمندی

زیرا:
ما اصلا از این خوش سلیقگی ها نداریم.
ما اصلا به دلیل وجود دوتا بچه نمی تونیم فعلا سفره هفت سین داشته باشیم.
در کل چشم دیدن هنر دیگران را نداریم.



ولی خودمونیم خیــــــــــــــــلی هنرمندیا!
یاد آبجی بزرگم افتادم!
اونهم از هر انگشتش هزار تا هنر میباره مثل شما.
اون از بافتنی هاتون.
این از سفره هفت سین هاتون. و تخم مرغ رنگی ها و ....

ماشالا هزار ماشالا.


با ما بودید عزیز!این باسلیقه و ... را با ما بودید؟
یعنی ما از هر انگشتمان هنر میریزد؟
چقدر مشعوف شدیم!
فاطمه
22 اسفند 91 17:52
اونوقت اون کادوهای کنار سفره هفت سین متعلق به کیه؟؟؟


دخترا،همسر،خواهر شوهر،برادر شوهر،بچه های خواهر شوهر،بچه های خواهرها،بچه های برادر.البته مال خودم هم توش بود!
نگار
23 اسفند 91 9:33
عزیزم تو پست تولد پسرم...ادامه مطلب...
همینجوری میخواستم بدونم کجایی هستیکنجکاوم..
راضی هستم عزیزم


ممنون.بالاخره شرایطش رو داشتم!