دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سفر نامه نوروز 92 (2)

1392/9/16 2:00
نویسنده : مامان دخترا
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

روز 4 فروردین باید خانه روستایی را تحویل میدادیم اما تصمیممان برای برگشتن عوض شده بود و خواستیم تا پنجم بمانیم.و از آنجایی که امکان تمدید زمان ماندن نبود تصمیم بر این شد که روز آخر را کنار دریا باشیم.

دریای بندر انزلی را انتخاب کردیم و تا ظهر بندر انزلی رسیدیم.

یک سوییت کنار دریا گرفتیم که پنجره اش رو به دریا باز می شد و باز هم کلی با صفا بود.

 

 

بندر انزلی شهر قشنگیست.از نظر من هر شهری که دریا داشته باشد شهر قشنگیست.

و دریای بندر انزلی پر از مرغ ماهیخوار!

 

 

بندر انزلی با سوغاتی که برای اولین بار بود می دیدم.البته خودشان می گفتند این شیرینی سوغات کل شمال است.ولی اقرار میکنم با اینکه اینهمه شمال رفتم برای اولین بار بود میدیدم.

این هم نتیجه سرک کشیدن من به کارگاهشان:

راستی اسم این شیرینی رشته خشکار است که گفتند هم به صورت سرخ نشده و هم سرخ شده میخورند و در ماه رمضان بسیار طرفدار دارد.

 

 

 

 

و این هم دخترکم که گریه کنان اصرار داشت عکاسی مامان را متوقف کند!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
9 فروردین 92 18:42
چه جالب!
من متولد خود انزلی هستم ولی الان ساکن رشت.رشته و خشکار تو گیلان خیلی طرفدار داره.وقتی در حد ملایم سرخ و طلایی شد.میتونید یه شیره هم درست کنید و چند ثانیه تو شیره بذارینش تا نرم و خوشمزه بشه.ماه مبارک رمضان روی سفره ها همیشگیه.


خییییییییییییییییییییلی خوشمزه بود.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
10 فروردین 92 9:24
رشته خشکار خوردی پس؟ نوش جونت.می بینی چه طعم ناب ومنحصر به فردی داره؟
انزلی همیشه قشنگه.یکی از محبوب ترین شهرهای من.که البته خیلی هم محرومه... داره چوب زیبایی خداداش رو میخوره وکسی از مسئولین به فکر کارهای زیربنایی واساسی برای این شهر نیست...
انزلی برای من (وبرای خیلی از گیلانی ها) یعنی: تالاب، ملوان، سیروس (قایقران) و...


سلام نرجسم!
خیلی خوشگل بود.بارها رفتم و عاشق مرداب و تالابشم.
نگار
11 فروردین 92 9:36
سلام مامان دخترا...بازم بگو خوش به حالمون....رشته خوشکار هم خوردی نوش جونتون..خیلی خوشمزه اس از این به بعد موقع خوردنش یاد شما می افتم به جای شما هم میخورم
ای جان دخترک خسته شده بود..


بازم خوش به حالتون نگار جون.
کاش بیشتر خریده بودم.
هر وقت خواستی جای من بخوری یادت باشه کم بخوری چون من رژیمم!!!
مامان سونیا
11 فروردین 92 13:59
به به چه جای زیبایی رفته بودید و چه شیرین خوش مزه ای خوردید نوش جونتون انشاالله همیشه شیرین کام باشید


مامان سونیا جات خالی خیلی خوشمزه بود!