دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تمام می شود هر روز!

1392/1/15 9:21
نویسنده : مامان دخترا
937 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی روزها گذشتند و می گذرند.

انگار همین دیروز بود که تصمیم می گرفتیم کجا برویم و کی برویم؟

انگار همین دیروز بود که فکر سفره هفت سین بودیم که چه بکنیم برایش؟

انگار همین دیروز بود که شمارش معکوس میکردیم برای تعطیل شدن دخترها و مکه رفتن مامان و بابا و رفتن به مسافرت و سال تحویل و...

انگار همین دیروز بود که با ذوق و شوق پارچه ساتن بنفش خریدم و دورش را دوختم برای سفره هفت سین.

انگار همین دیروز بود که دور سفره سال را تحویل کردیم.

انگار همین دیروز بود...

تمام شد!

چرا برای چیزی که اینقدر زود میگذرد گاهی اندوهگین می شویم؟

تا به خودمان بیاییم میگوییم:

"انگار همین دیروز بود که به دنیا آمدیم و حالا وقت رفتن است!"

 

****************************************

 

 

صبح 12 فروردین بابا و مامان از مکه برگشتند.

مراسم گردهمایی فرزندان! از شب قبلش با ماکارونی آغاز شد

 

 

 

و با استقبال در ساعت 4 صبح روز 12 فروردین ادامه یافت

 

 

با یک مهمانی کوچک روز 12 فروردین همچنان ادامه پیدا کرد

 

 

و با شام روز 13 فروردین به مراسم پایان دادیم!

 

******************************************

*هنگام استقبال دختر دومی خواب بود و نتوانستم عکسی از او بگذارم.روز مهمانی هم تصاویرش قابل انتشار نیست.

اینها را برای دل خودم نوشتم که یکجوری می شود وقتی در یک پست عکس دوتا از دختر ها هست و عکس او نیست!

**فردا آخرین روز تعطیلات دختر هاست و آخرین روز خواب راحت صبحگاهی من!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 فروردین 92 10:04
قبول باشه حجشون.ایشالا باز قسمت شما بشه.
چشمای این دخملتو میخورم من.
هزار الله اکبر.


نرجس!...چی بگم؟
سميه مامان گل دخترا
15 فروردین 92 14:48
سلام مامان دخترا. سال نو مبارك. تعطيلات با دخترا خوش گذشت؟راست ميگى خيلى زود گذشت. من كه تو اين چند روز حسابى مشغول مهمون دارى بودم. چشمتون روشن مسافر ها رسيدن. زيارتشون قبول. روزى خودتون بكنه دوباره بريد.


ایشالا قسمت هر کس آرزومنده بشه!
مامان سونیا
15 فروردین 92 15:10
چشم و دلتون روشن رسیدنشون به خیر حجشون مقبول درگاه الهی انشاالله قسمت خودتون بشه عزیزم ببوس دخملی ها رو از طرف خاله وسونیا


ممنون خاله جون .ممنون سونیا گل گلی!
مهسا
16 فروردین 92 0:09
چشم شما روشن. ایشالله روزی شما


روزی همه بشه ان شااله!
مانلی مادر باران
16 فروردین 92 17:27
دنیاییست اینجا متفاوت با همه ی وبلاگهایی که می خونم ممنون که می نویسین و من از خوندش لذت میبرم


حتما تو قشنگ میخونی مانلی جان.
وگر نه من هم مثل همه از دلم می نویسم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 فروردین 92 15:50
ما هم ا زاون زیر سفره ای های ابی داریم.دقیقا همین شکلی.


اون زیر سفره ای مامانمه!من زیر سفره ای گل گلی بیشتر دوست دارم!!!
مامان محمد و ساقی
18 فروردین 92 1:50
حج و زیارتشون قبول باشه


قسمت شما انشااله!
نگار
20 فروردین 92 2:42
چشمتون روشن...ان شاالله بازم نصیب شما بشه.قبول باشه.


همچنین شما خانوم!
مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 10:16
زیارتشون قبول خانمی
ایشاله قسمت شمام بشه با دخترا و البته بابای دخترا


کاش قسمت همه بشه.
البته کساتی که آرزو دارن و دلشون اونجاست.