دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سرگرمی های دخترک!(2)

1392/12/17 19:44
نویسنده : مامان دخترا
2,472 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دیگر از سرگرمیهای دخترک که دوام چندانی هم نداشت این بود:

 

 

این دوست کوچولو بعد از مهمانی هفته پیش خانه خاله،به دخترها هدیه شد.محض

اینکه ما امسال به خاطر نداشتن جایی مشخص و رفتن به مسافرت ماهی نخریدیم و

دخترها چنان با افسوس و حسرت به تنگ ماهی خاله که حاوی سه ماهی قرمز بود

نگاه کردند که یکی از ماهی ها را صاحب شدند.

 

ما هم این مهمان کوچولو را در تنگ من در آوردی و دست ساز خودمان قرار دادیم و

کلی با عزت و احترام او را در راهرو گذاشتیم تا از نور کافی آفتاب بهره مند باشد و

خلاصه در خانه ما بهش خوش بگذرد.

 

 

دخترها هم با ذوق دور مهمان مینشستند و ماهی برایشان نمایش اجرا میکرد.

 

 

 

دخترک هم محو این موجود زنده بود آنقدر که انگار تا به حال موجود زنده ندیده است!

 

 

 

 

و پس از نگاه و تفکر فراوان در مورد زندگی و حرکات ماهی ابراز احساسات هم فراموشش نمیشد!

 

 

 

اما از بد روزگار این مهمان در یک اقدام غافلگیرانه مرحوم شد.گریه

 

داشتم از راهرو می گذشتم که دیدم دخترک بسیار ساکت کنار تنگ ماهی ایستاده و دستش تا مچ در تنگ ماهیست.

دخترک را بردم و بعد از شستشوی حسابی دستهایش درس در زمانی که فکر میکردم

موضوع به خیر و خوشی تمام شده ،در گذر بعدی از راهرو دیدم ماهی طفلکی روی آب

مانده است!ناراحت

 

ماهی قرمز هنوز نیامده رفت.

 

یکی از دلایلی که از ماهی خریدن طفره می روم همین است که دوست ندارم مردن

ماهی اعصابم را به هم بریزد!دل شکسته

 

 

 *دخترک امروز واکسن 18 ماهگی را زد و هنگام تزریق خم به ابرو نیاورد.اما از صبح تا

حالا نالان است و گریان.خدا به خیر کند امشب را تا صبح!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

سميه مامان گل دخترا
3 اردیبهشت 92 21:43
اين هم از با هوشيه كه ميخواد ببينه اين عروسك يا اسباب بازى چطور تكان ميخورد. ماشاالله به اين دخترناز و كنجكاو.


اینم که تکان میخورد از تکان خوردن انداختنش که!
سميه مامان گل دخترا
3 اردیبهشت 92 21:50
ولى بيچاره هم ماهيه....
كاش يه جايى گذاشته بوديش كه اين طور جونمرگ نشه. من كه دور تنگ ماهى رو گارد بستم(والبته خيلى چيزاى ديگه رو....)


اصلا این جور دستکاریا سابقه نداشته آخه!
مامان فرشته های شیطون
3 اردیبهشت 92 22:21
ای مادر دست به دلم نذار ما امسال سه بار ماهی خریدیم اینقدر بچه ها آت آشغال ریختند تو پماهی که همشون رفتند اون دنیا من موقع واکسن ثلاث جای واکسن رو با یه چسب زخم می پوشوندم و نمیزاشتم بهش آب بخوره و قطره استامینوفن هم هر 4 ساعت میدادم خدا رو شکر زیاد اذیت نمیشدند.


هنوز ماهی بینوا به آشغال نرسیده بود.
مامان تسنيم سادات
4 اردیبهشت 92 0:02
راست مى گيد آدم خيلى ناراحت ميشه ماهيا بميرن
براى ما هم دوتاشون مردن
تسنيم هم خيلى ناراحت شد


خیلی داغون میشم من.
انگار خودم کشتمشون.ولی دوست دارم ماهی قرمزو.
سوری مامان زهره
4 اردیبهشت 92 1:23
سلام مامان مهربون، ماشالله به گل دختراتون، چقدر خوبه آدم 3 تا دختر داشته باشه، مگه نه؟!

پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم:
اَلْبَناتُ هُنَّ الْمُشْفِقاتُ الْمُجَهِّزاتُ الْمُبارَکاتُ، مَنْ کانَتْ لَهُ ابْنَةٌ واحِدَةٌ جَعَلَهَا اللّه‏ُ لَهُ سِتْرا مِنَ النّارِ، و مَنْ کانَتْ عِنْدَهُ ابْنَتانِ اُدْخِلَ الْجَنَّةَ بِهِما، وَ مَنْ کانَتْ عِنْدَهُ ثَلاثُ بَناتٍ أوْ مِثْلُهُنَّ مِنَ الاَْخَواتِ وُضِعَ عَنْهُ الْجِهادُ وَ الصَّدَقَةُ ؛(1)
دختران ، دلسوز ، مددکار و بابرکت‏اند . هر کس یک دختر داشته باشد ، خداوند ، او را پوششى از دوزخ قرار مى‏دهد و هر کس دو دختر داشته باشد ، به خاطر آن وارد بهشت مى‏شود و هر کس سه دختر یا مانند آن خواهر داشته باشد ، جهاد و صدقه از او برداشته مى‏شود .
کنز العمّال ، ح 45399 .


خوب شاید به خاطر اینه که روحیشون حساسه و خیلی باید هواشونو داشت.
و این هم خیلی سخته موقع تربیتشون.
مامان یاسمین زهرا
4 اردیبهشت 92 2:06
ماهی عید ما هم وقتی مرحوم شد به یاسمین زهرا گفتم ماهی رفته پیش مامانش!وای واکسن


وااااااااااااای!واکسن!
مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 9:57
سلاااااااااااااااااااااااااااام
ما اومدیییییییییییییییییییییییییییییییییم
صابخونه !!!!!!!!مهمون نمیخواین


سلام خانوم.کجا بودی؟
داری رمزی میشی که!
من میخوام گریه کنم!
مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 10:00
چه ذوقی هم میکنن این دوتا خواهر
خدا حفظشون کنه
راستی دختر کوچیکه حالش چطوره ایشاله که تب نکرده


تب نکرده؟
دیشب تا صبح سوخت از تب!
فاطمه
4 اردیبهشت 92 18:38
ای واااااااااااای من!
دلم برای ماهی سوخت و برای دخترک بیشتر که یک شب تا صبح در تب سوخته.
پنج ماه دیگه واکسن امیرعلی رو باید بزنم خدا به دادم برسه

منهم دوست ندارم عید که میشه ماهی بخرم.چقدر متفاهمیم با هم.


برای من دلت نسوخت فاطمه؟
ای روزگاااااااااااااااار!
مامان ترنم
4 اردیبهشت 92 23:30
خدایااااااااااااااااااااااااااااا
من عاشق این مدل نگاه کردنش به ماهی هستم. خدا حفظشون کنه. خیلی نازن.قطعاً گذروندن عمر با همچین فرشته هایی مثل بودن توی بهشت می مونه واسه آدم. خدا نگهدارشون باشه. عاشقتم دخترک.............................


هییییییییییییی!
دست به دلم نذار که بهشت و جهنم با همه خواهر!ولی خدا رو صد هزار بار شکر برای داشتنشون.
مامان ترنم
6 اردیبهشت 92 14:55
آخه این وروجکها جهنم رو هم واسه آدم بهشت می کنن.


اگه نباشن انگیزه نیست برای زندگی.البته بعد از همسر!
یلدا
26 خرداد 92 21:25
خدا نصیب هیچ ماهی نکنه


واقعا!