دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

اولین دندان نیش!

1392/9/17 2:35
نویسنده : مامان دخترا
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترک  12 دندان در آورده بود.

چند روزیست که هر چهار دندان نیش دخترک متورم و به اصطلاح ما در

"پیله" بود.

و طبق معمول همراه با عوارض دندان در آوردن و از همه بدتر سوختگی پوشک!

اما از دیروز ، بعد از اینکه دخترک در اقدامی غافلگیرانه و کم سابقه پای دختر دومی را گاز گرفت ، دوباره دندان هایش را چک کردم و دیدم اولین دندان بیرون آمده است.

و بنابراین سیزدهمین دندان دخترک هم در آمد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهه
26 خرداد 92 23:31
تبریک میگم دخترک نازنازی مبارک یاشه
راستی به روز شدیما نمیخوایید یه سری هم به ما بزنییید خواااااااهر


حتما میام خانومم.
مامي حانيه
27 خرداد 92 0:41
مباركش باشه
جانم مي خاسته ببينه دندون جديد چه قابلييتهاي داره.بچه نییتش خیر بوده شما به
دل نگیرین


قابلیتهای دردناک!
مامان نرگس
27 خرداد 92 1:15
مبارک باشه عزیزم . دختر منم وقتی میخواد دندون دربیاره دوست داره گاز بگیره


اما این اولین گاز گرفتن دخترک بود به طور رسمی!
قبلا دندان و فکش رو روی لباسم فشار میداد ولی گاز نه!
مامان سونیا
27 خرداد 92 8:27
مبارک باشه نازگل خانم انشالله بدونه اذیت همه رو دربیاری و بشی یک کباب خور حسابی
دیگه ازتون دعوتم میکنیم بیایید وبمون نمیایید عیب نداره من پرو تر از این حرفام روزی حداقل سه بار میام وبتون برای همه پستها هم سعی میکنم نظر بزارم حالا شما هی نیا وب ما


به جان خودم از دیروز بعد از ظهر صفحه وبلاگت رو باز کردم ولی نرسیدم بخونم و نظر بذارم.
میدونی که خودت و سونیا خوشگلت چقدر برام عزیزین.
تو بزرگواری کن و کم کاری منو به حساب کارای زیادی که دارم بذار!
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
27 خرداد 92 15:00
مبارکش باشه


مرسی خانوم گل!
مامان مریم گلی
27 خرداد 92 17:33
سلام رویش سیزدهم مروارید دختر کوچک مبارک


ممنون گلم!
مامان مریم گلی
27 خرداد 92 17:34
با اجازه لینکتون کردم


خیلی لطف کردی خانومی.
منم لینکت میکنم عزیزم.
شیدا
27 خرداد 92 19:56
مبارکه!
چه کاریم کرد با دندون نو رسیده
رمز برات تلگراف کردم،تلگرافاتو چک کن،عنوانش "رمز"
راستی،رمز آخرین پستم با بقیه فرق داره


اره دیشب هر چی زدم درست نبود.
مامانی طهورا
28 خرداد 92 9:28
مبارکت باشه نازنینم


سلامت باشید!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 خرداد 92 9:35
آخی...
جونم.
می گم شما بچتون شیر توی شیشه می خوره، فلذا از درد ما خبر ندارین وقتی دندوناشون درمیاد.
از اون لحاظ!
البته ما بر این درد صبر می کنیم وجای صابران قطعا در بهشت است!


و ما در جهنم آیا؟
مامان نرگس
28 خرداد 92 23:46
البته عزیزم منظور منم همون حالت گازگرفتن بود. جدیدا" بعضی وقتا گاز هم میگیره


اره متاسفانه انگار خارش دندون خیلی بهش فشار آورده!