دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

آموزش لگن!

1392/9/17 2:34
نویسنده : مامان دخترا
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش از پوشک گرفتن بچه:

 

 

ابتدا کودک را روی لگن می نشانید و منتظر می مانید.

و برای اینکه حوصله تان در این انتظار سر نرود گوشی موبایل مادرتان را هم بر میدارید و مشغول می شوید.

 

 

اما اگر باز حوصله تان سر رفت اشکالی ندارد.

کودک را از روی لگن به بیرون پرت کرده و خودتان به صورت عملی وارد می شوید:

 

 

 

دیگر مهم نیست که کودک از شما چیزی یاد می گیرد یا نه!

چون کودک بیچاره پشت سر شما در حال ضجه هم که باشد کاری به کارش ندارید و با همان گوشی مشغولید.

اینجوری اعصابتان هم راحت تر است!

 

 

 

این روش کاملا جواب میدهد!

صد در صد تضمینی!

لا اقل برای بچه های دخترک که هراز چند گاهی یکیشان محکوم به ترک پوشک می شوند!

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ساغر
27 خرداد 92 22:56
سلام خوشحال میشم وب منم بیای...راستی دختر اولیتون فکر کنم همسن من باشه
من 13 سالمه


عزیزم وبت برام باز نمیشه!
عاطفه
28 خرداد 92 0:01
واقعا خوردنیه این دخترک !


لطف داری خانوم.
مامانی طهورا
28 خرداد 92 9:27
چه آموزش کامل و جامعی
نهایت استفاده را بردیم
با کمال تشکر از دخترک


قابلی نداشت عزیزم!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 خرداد 92 9:33
اون به اون گندگی گوشی موبایلته؟!


عزیزم چرا دقت نمیکنی؟
اون کیف لپ تاپی موبایلمه.
موبایلم داخلشه!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 خرداد 92 9:33
حالا خودشم روی لگن کاری میکنه یا نه؟
جدی میپرسم.
تا حالا برای طهورا امتحان نکردم.همش بردمش دستشویی!


منم گاهی میبرمش دستشویی.
این لگن مال عروسکای دختراست.
ازینا که بهشون شیر و غذا میدی نیاز به لگن دارن بعدش!
الهه
28 خرداد 92 12:25
یادم باشه وقتی خواستم پسرمو از پوشک بگیرم بیارم پیش دخترک جان


کلاس فشرده برگزار میشود.
توسط استاد مجرب!
مامان سونیا
28 خرداد 92 14:25
ای جانم من دلم میخواد درسته بخورمش این استاد رو با اون کلاسهای آموزشیش

چقدر این لباس بهش میاد مثل یک تکه ماه شده این دخترک


عکس کنار وبلاگ خودتو ببین و بعد ببین ما چی میکشیم هر بار این سونیا برفی رو میبینیم!
خدا برات نگهش داره.
کاش بیشتر ازش عکس میذاشتی!
مامان نرگس
28 خرداد 92 23:48
دختر منم همسن دختر کوچولوی شماست. شما الان دیگه برای از پوشک گرفتنش اقدام کردین؟؟؟؟
من میبرم دسشویی بعضی وقتا هم خبر می کنه ولی بعضی وقتا هم تا میاد خبر کنه عملیات دیگه تموم شده


نه عزیزم.
هنوز زوده.
بذار به حرف زدن مسلط بشه بعد!
گاهی دستشویی میبرمش.
البته وقتی مشکل داره!!!
sheyda
29 خرداد 92 2:41
Vaaaaay cheqad in fingili khordani

Az man bishtar balade



شیدا دوباره فینگلیش؟
منم میام و همه نظراتو فینگلیش میذارم.
محبوبه مامان ترنم
29 خرداد 92 14:30
جانمممممممممممممممم. اول که لباسش خیلی خوشگله. دوم که قربون این استاد و این شیوه آموزشش. سوم اینکه ای ول به نگارشت مامان دخترا.
و آخرش هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه این جیگر.


هزار تا بوس مال خودت!
نگارشم؟
مگه نگارشم چیه خانومی؟
محبوبه مامان ترنم
29 خرداد 92 23:33
ماجراها رو جالب می نویسید بانو.منظورم این بود


ای خدا!
تو جالب میخونی مادر جان.
من که مینویسم فقط!
محبوبه مامان ترنم
30 خرداد 92 12:17
ببخشید من یک سوال دارم؟؟
این خوشکل خانم جایی می خواسته بره یا توی خونه اینجوری تیپ زده عزیزم؟؟؟


نه توی خونه بودیم.
ست کردن رو داری؟!
افسونی
12 آبان 93 17:14
ای جوووووووووووونم واقعا خوردنیه این بچه مدل نوشتنتم که دیگه ادم رو روده بر میکنه از خنده(نترکی دختر)