دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عزیز خانوم

1392/9/27 18:21
نویسنده : مامان دخترا
2,295 بازدید
اشتراک گذاری

 3 روز دیگر دخترک 2 سال و دو ماهه می شود .

و در این روزها ، اینها همیشه و همه جای خانه همراه دخترک هستند:

 

 

 

حتی اگر چیزهای دیگر گوشه ای از اتاق جا بماند ، کیف و دفتر و وسایل نوشتن همیشه هست.

و البته چیزی که حتی موقع خواب هم از دخترک جدا نمی شود این است:

 

 

"اَدی" یا همان (عزیز)!!!

 

دخترک برای این عزیز خانوم چنان احترامی قائل است که برای هیچ کداممان نیست.

اگر موقع راه رفتن پایی به عزیز بخورد ، یا وسط آشپزخانه باشد و با پا کناری بگذارمش چنان قشقرقی به پا می کند که نگو و نپرس.

چیزی است در مایه پتوی نازنینش!

خلاصه این عزیز خانوم روزی هزار بار بوسیده می شود و بوییده می شود و غذا داده می شود و آب داده می شود و به تماشای تلویزیون دعوت می شود و ...

در این حد این عزیز خانوم عزیز است که حق دارد با دخترک زیر پتویش بخوابد و دخترک صبح که از خواب بیدار می شود اولین جمله اش بعد از سلام این است:

"اَدی!تُدایی؟اِه...ایندایی؟"

(عزیز!کجایی؟ اِه...اینجایی؟)

و شروع می کند به اجرای مراسم چاق سلامتی صبحگاهی و تازه کردن دیدارهایی که از شب قبل کهنه گشته است!

 

خدایا شانس!!!

 

توضیح:

آن کنترل کوچک ضبط و آن کاور تلفن همراه ، نقش تلفن همراه دخترک را دارد که من مجبورم روزی چند بار از طریق آن با خاله و عمه و مادر و مامانی و بابایی و باباحاجی خیالی صحبت کنم و از آن بدتر با اصرار به خانه مان دعوتشان کنم.

البته به صورت فرضی!

 

92/09/27-6:21 عصر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمیرا
27 آذر 92 20:29
آخی چقد خنده دار. من خیلی وقته خواننده ی ساکت و روی سایلنت وبت هستم. خیلی کارا بافتنیتو دوست دارم و از نوشتنت هم خوشم میاد
مامان دخترا
پاسخ
ممنون که روشن شدی و ما رو هم روشن و خوشحال کردی بانو جان.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
27 آذر 92 20:44
ميگم ، تسنيم اومده عكساى دخترك رو ديده و مى گه اسمش چيه ...؟؟؟ خب من چى جواب اين بچه رو بدم آخه ..؟؟
مامان دخترا
پاسخ
بهش بگو دخترک!
فاطمه مامان زهرا
28 آذر 92 1:35
دلم دختر دو ساله خواست ! خدا حفظش كنه ايشالا ، راستي كلاه هندي أدي كجاست ؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
پرت و پلا.مگه عزیز یه جا بند میشه با دخترک؟
مامان یاسمین زهرا
28 آذر 92 1:39
نمک نمکه دختر
مامان دخترا
پاسخ
برای یاسمین زهرا
سمیه مامان گل دخترا
28 آذر 92 8:30
انگار باید مادری کردن رو از دخترک یاد بگیریم.والا...
مامان دخترا
پاسخ
والا...
سمیه مامان گل دخترا
28 آذر 92 8:36
میگم خوشبحال دخترکتان. دو تا گوشی داره؟؟؟؟ دختر کوچولوی ما یه گوشی داشت از نوع ماشین حساب که به خاطره ها پیوست.
مامان دخترا
پاسخ
نه اون یکی کاور گوشیه.
مامان دوقلوها
28 آذر 92 10:44
---------------------- () () () || || || {*~*~*~*~*~*~*} @@@@@@@@@@@@@@@ {~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ {~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} {~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} {~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ دوست عزیز سلام این کیک تولد سه سالگی دوقلوهای منه ازتون دعوت میکنم تو جشن کوچیک ما شرکت کنین همین حالا به آدرس وب سایت ذیل !!!! در ضمن با قدم رنجه تون و نظرتون ما رو سرافراز و دوقلوها رو خوشحال میکنید سپاسگذاریم
مامان دخترا
پاسخ
سر زدم خانوم. ولی یه مشکلی پیش اومد که مجبور شدم زود برم و نتونستم برات نظر بذارم. الهی روزهای قشنگشون رو ببینی بانو!
مادرشوهر
28 آذر 92 17:37
دمش گررررررررررررررررم...دخترک رو می گم.
مامان دخترا
پاسخ
چرا اونوقت؟ اینکه عزیز خانوم رو اینقدر تکریم می کنه؟
بانوی مهر
28 آذر 92 23:57
محدثه
29 آذر 92 17:45
خدا واست حفظش کنه این شیرین خانوم رو.شما اون لباس بره ناقلا رو با چه کاموایی بافتید ؟
مامان دخترا
پاسخ
از این کامواها که حالت فر فری داره.
مامان محمدحسین
29 آذر 92 18:44
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامان دخترا
پاسخ
روزهای زمستانی شما هم بهاری باشه الهی!
مامي حانيه و ني ني
29 آذر 92 23:16
قديم ترها زود به زود تر بست ميذاشتين اما الان چشممون به نت سياه شه تابست جديد ببينيم