دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

عروسک پری درخت کریسمس!

1392/9/17 2:34
نویسنده : مامان دخترا
1,663 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول تیر ماه است.

تابستان رسماً شروع شد.

هر چند که گرمای کلافه کننده اش بسیار زودتر رسیده بود.

 

عروسک دختر دومی تمام شد.

و خدا راشکر بسیار هم پسندید.

 

پری درخت کریسمس!

 

 

 

پشت عروسک (بال پری)

 

 

تمشکهای مقدس(به قول کتاب!)

 

 

 

کلی تغییرات داده ام در عروسک.

مثلا دامنش تا روی زمین بود و من کوتاهتر بافتمش.

و لبه مچها که به سبک خودم بافتم.چون دستور خودش را نپسندیدم.

و همچنین یقه عروسک.

 

 

این عکس عروسک اصلی است.

در وبلاگها دیدم که بین 39000 تومان الی 42000 تومان قیمت گذاشته اند برای سفارش بافتش!

 

 

حالا دوباره با خرده کامواهایی که خواهرم داده است مشغول بافت یک سارافون برای دخترک هستم و بعد از آن یک عروسک دیگر شروع کنم.

 

 

کلی ایده برای بافت دارم و کلی کاموا برای بافتن.

و البته کلی کمبود وقت!

بعد از خانواده ام ،من به عشق بافتن زنده ام انگار!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

شیدا
1 تیر 92 3:16
خیلی قشنگ شد مامانی
من عااشق این کارام،ولی دریغ از ذره ای استعداد و امکانات!
البته در حال پیشرفتم،واسه خودم کیلیپس درست کردم،به محض این که یاد بگیرم ببافم واسه ی صبا یه جا مدادی درست میکنم،قوطیشم گرفتم
سعی دارم قلاب بافی یاد بگیرم شال و پتو هم ببافم
اگه یاد بگیرم


چه تصمیمات خوبی!
چه کارای خوبی!
انقده خوشحال شدم از این تصمیمهات که نگو!
مامان نرگس
1 تیر 92 8:16
آآآآآآفرین خیلی قشنگه.
منم خیلی بافتنی دوست دارم. اگه بخوام ببافم میتونم از سایت شما استفاده کنم؟؟


کتابش رو بگیر و شروع کن.
من هم کمکت میکنم.
مامانی طهورا
1 تیر 92 9:15
میگماااااااااااااااااا چی میشد اگر شما هم سفارش قبول میکردید

نشود میدانم!اما اگر شود چه شوووووووووود!!!


اگر میشد چی میشد!
گفتم که توی اینترنت سفارش ها رو میبافن.
اگه خواستی سایتش رو بهت معرفی میکنم.
ولی انصافا خیلی گرونه.
مامانی طهورا
1 تیر 92 9:16
خدایااااااااااااااامنم از این هنر ها موخوووووووووووواااااااااااااااام


چارش یه کتاب عروسک بافیه.
مامان سونیا
1 تیر 92 10:09
چه پری خوشگلی

فقط یک کم مثل من گرد و قلمبه است

ولی ترکیب رنگش خیلی قشنگه
خوش به حال دختر دومی که مامانش از این پریها میدوزه براش


چه بامزه مامان سونیا.
من تا حالا تو رو خیلی لاغر تصور میکردم.
جالبه!
مامان نرگس
1 تیر 92 10:42
ای جااااان من که ندیدم چیزی .
حالا میگم اینجا کوه گل از مناطق طبیعی و زیبای شهرمون سی سخت از شهرستانای استان کهگیلویه و بویراحمد. اوکیییییی
تشریف بیارید با دخترای گلتون


ای خدا!
از کهگیلویه و بویر احمد دوست پیدا نکرده بودم که کردم.
اونم چه دوست مهربون و خونگرمی!
سميه مامان گل دخترا
1 تیر 92 11:33
اين يكى هم خيلى قشنگ شد.
چرا من به بافتن علاقه ندارم؟
يا شايد اگر دست بكار بشوم علاقه مند ميشوم؟
آيا من اصلاً وقتش را دارم كه دست به كار شوم؟
.....
......


تو شروع کن.
من خودم پشتت مثل کوه واستادم!
مامان مهسا
1 تیر 92 11:36
واقعا زيبا بود
بنظرم از كارهاي قبليتون بهتر شده !! پيشرفتتون خيلي خوبه ادامه بده و يه كتاب براي خودت بنويس




پیشرفتتون؟!
آیا تو مامان مهسایی که داری با من اینجور باکلاس حرف میزنی؟
آیا من در خواب دارم نظرات رو تایید میکنم؟
لطفا مرا از ابهام برهانید!
مامي حانيه
1 تیر 92 13:08
بسيار زيباس و هنرمندانه .
خوشبحاله دخترا كه اراده كنن عروسك مورد علاقشون كنارشون
و خوشبحالتر همسرتون كه شما خودكفا و صرفه جو هستين


و خوش به حال خودم که قدر خودمو نمیدونم.
والااا!
مامان تسنيم سادات
1 تیر 92 16:14
خانم اجازه ......
لپاى اون اصليه قرمزه ولى مال شما نيست ...!!!!
يه دفعه بگو ٥٠ تومن ديگه .... چه خبره خيلى گرونه ...!!!
تازه توى فتوشاپ هم درستش نكردين ...
دستتون درد نكنه خيلى قشنگه
خسته نباشيد


فرزندم!
من اصولا با گلی کردن لپ مخالفم!!!
من که پول نگرفتم که.تو سایت زده بود.
توی فتو شاپ هم درستش کردم و آمادست ولی حجمش رو آپلود قبول نکرد و حوصلم نیومد دوباره درستش کنم.
سرتون درد نکنه عزیزم!
جوابهام جامع و کامل بود؟
محبوبه مامان ترنم
1 تیر 92 18:38
خیلی قشنگههههههههههه. مبارکه صاحبش.



شروع کن بباف صاحبش شما هم میشی!
مامان مهسا
1 تیر 92 21:43
بببين يه بار هم كه من ميام و مثل بچه ادم نظر ميذارم إيراد ميگيري!!
تكليف منا روشن كن هر چه سريعتر!!!
با كدوم نوع بيشتر حال ميكني بگو همون نوع ميشم !! انقدر من دوست خوبيم از اون دوس كهگيلويه ايت هم خونگرم ترم !!


خونگرم که البته!
همه دوستای وبلاگیمو دوست دارم باور میکنی؟
ولی هر کروم رو به خاطر یه خصوصیت دوست دارم.
مثلا تو رو به خاطر شوخیات دوست دارم.
اگه برام با کلاس حرف بزنی که دیگه مامان مهسا نیستی که!
الهه
2 تیر 92 0:22
من چرا اینقدر بی ذوق و بی هنرم آخه علتش چیه ؟؟؟به هیچ چی علاقه ندارم مثلا دیروز نشستم یه گل با تور برای روی پرده نینی درست کنم تور رو اینقدر خرد کردم شد اندازه یه حبه قند بعدش کوتاه نیومدم یکی دیگه بریدم اما نمیدونم چرا گلم شبیه گل رزی بود که دادی دست یه بچه بعد وسایلمو جمع کردم اومدم نشستم پای کامپیوتر قشنگ بود مگه نه ؟


حالا چه گلی بود؟
برو سرچ کن و از روی مدل اینترنتی درست کن.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 تیر 92 10:47
ای ول
ای ول
ای ول.
دمت گرم.خوشم اومد.آفرین.
بعد اون وقت این بافتش چقدر طول کشید؟


اگر بخوای روی هم بذاری یک هفته!
ولی کمی بینش وقفه افتاد.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 تیر 92 10:47
منم هنوز اون کامواها بود که عکسشو دید...یادته؟هنوز اونا رو نبافتم.


خانوم راز زرنگی و موفقیتت رو به من میگی؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 تیر 92 10:50
ولی من بعد از خانواده ام ،به عشق دوستانم زنده ام.
شکلک شرمنده کننده ی بعضی ها.


اونم جای خود داره.
ولی بافتنی رفیق خوشیها و نا خوشیهای لحظه های تنهاییه.
و خوبیش اینه که همسرم مثل بقیه مردها روی بافتن حساس نیست.
مامان سونیا
2 تیر 92 15:05
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد


بر شما هم مبارک
عاطفه
2 تیر 92 18:36

]چقدر بی هنرم آخه ؟ چقدر چیزای خوشگل ببینم و غصه بخورم ؟ چقدر حسودی کنم آخه ؟ می ترکم که .... خدایا ... منم میخوام !!!!


غصه نخور.
بباف!
مامان محمد و ساقی
4 تیر 92 19:00
من از این عروسکها موووووووخواااااااااااااااااااااااااااااام


الان من چجوری بغلت کنم ساکتت کنم؟
کوثر
23 اسفند 93 10:43
سلام میشه توضیح عروسک رو بنویسی