دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

بازیافت

1392/9/17 2:32
نویسنده : مامان دخترا
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین دستاورد آشغال جمع کنی من اینها بود:

 

یک ظرف خالی چیپس که شد جای این چوبهای ژاپنی!(اگر بگویم اسمش را نمیدانم زشت است آیا واقعاَ؟)یول

 

 

و قرار گرفته در جای خودش:

 

 

و یکی دیگر جعبه لامپ کم مصرف که خیلی محکم بود و بزرگ و هر چه خودم را راضی کردم دور بیندازمش نشد که نشد!

و نتیجه در گیری حس و عقل شد این:

 

 

و شد جای ساق دستهایم، و کنار میز کنسول آینه قرار گرفت.

و این چسباندنها علاوه بر اینکه موجب "حظ بصر " اینجانب شد (دستت درد نکنه نرجس جان که کلمه یادم دادی!) ، بلکه صبح که دخترها بیدار شدند کلی برای همین دو قوطی دور ریز ذوق نمودند .

و ما چه خوشبختیم که با دو تا قوطی خالی برچسب زده، کلی ذوقمرگ میشویم!

و شاید هم این اسمش خوشبختی نیست و الکی خوش بودن باشد.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سميه مامان گل دخترا
7 تیر 92 17:03
ايول خانوم همه چيز جمع كن و چيز جديد ساز.
سازمان حمايت از محيط زيست بايد از شما قدردانى كنه بخاطر اين بازيافت كردن ها....


یعنی قدردانی میکنه به نظرت؟
شیدا
7 تیر 92 18:23
یعنی من دیوانه ی این خلاقیتم!!!!
بیا عکس شالم ببین،خواهش


دیدم و لذت بردم خانومی.
بازم بباف.
از این فرصتا استفاده کن که حالا حالاها وقتی برای این کارا پیدا نمیکنی.
سوری مامان زهره
7 تیر 92 23:05
ای بازیافت کننده!
ای دور نریز!
ای مسلمان!
ای هنرمند!
ای با ذوق!
غش نکردی؟! بازم بگم؟؟؟؟


سوری جان هر روز بیا و از این حرفای قشنگ قشنگ بهم بزن.باشه؟
ضعف کردم.غش چیه؟
مریم
8 تیر 92 1:55
سلام مامان جان خوشبختی یعنی همین که داشته هامون را قدر بدانیم اون هم یک مامان هنرمند ونمونه را.....
ممنون که به من سر می زنی وممنون که نظر می دهی من هم لینکت کردم شاید بتونم جبران لطفت را بنمایم....


بابا میگفتی گاوی میکشتیم برات!
یه برچسب چسبوندن روی قوطی که هنر نیست خانومی.
ولی لذت بردن از زندگی واقعا هنر میخواد.
مامان سونیا
8 تیر 92 10:52
بسیار عالی چه برچسب قشنگی این برچسب کابینته یا کاغذ کادو خیلی قشنگه


برچسب کابینته.
نمیدونم چرا رنگهای شاد نمیزنن از این برچسبا.که پر از زرد و صورتی و قرمز و آبی باشه.
شاید هم اینجا نیست خوب.
الهام
8 تیر 92 20:10
ایده های بسیارجالبی دارید خوش به حال دخترا مامان خوش ذوقی دارن


خدا کنه اونا هم همین نظرو داشته باشن!
محبوبه مامان ترنم
8 تیر 92 22:02
جالب شده.
من از این بازیافتی ها خیلی خوشم میاد.
مرحبا


منم از ذوق تو خوشم میاد محبوبه جان!
مامان سارا
8 تیر 92 23:54
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
9 تیر 92 1:52
چرا هست.برچسبایی با رنگای شاد رو میگم.
اینجا یه خیابون هست که بورس این چیزاست.یعنی فکر کن هی مغازه هست که از این برچسبا داره.توپی ومتری وهمه جور.
برچسب داره با نقشای عروسکی وکارتونی. با طرح گل.با طرحای کوبیسم.سیاه وسفید.رنگی. باطرح سرامیک.طرح سنگ.طرح خرده چوب. طرح ابر.طرح چمن.
اوووووه. اصلا نمیدونی کدومشو انتخاب کنی وقتی میری تو مغازه.
شکلک پز.
شکلک افاده.
شکلک سوز دادن به دل.
شکلک کلاً!



سوختم!
ذوب شدم!
اصلا خام بدم پخته شدم سوختم!
سوزی به دلم افتاده که نگووووو!
به جون خودم اینجا ازون برچسب رنگیا نیست!
الهه
9 تیر 92 16:56
حسودیم میشه دیگه بهت خیلی بدی که من هیچ هنری ندااااااااارم




الان به شدت در گیر هنر مادری هستی خانومی.

یک نگاه به شکم قشنگت بنداز!


شیدا
9 تیر 92 17:09
کجایی مادر خانومی؟


من در خودمم!
عمه حدیث خوشگله
9 تیر 92 19:57
سلام حدیث جونی تو جشنواره نی نی وبلاگ با عنوان نی نی شکمو شرکت کرده و به رای شما نیاز داره، لطفا کد206 رو به شماره پیامکی زیر ارسال کنید: 20008080200 یک دنیا تشکر
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
12 تیر 92 0:41
به دوستی با چنین مادر هنرمندی افتخار میکنم


و من هم به دوستی با شما عزیز!
مامان اعظم
18 شهریور 92 15:50
سلام مامان سه دختر عزیز
ممنون از ایده هات .
چون بازیافتهات صرفا تزیینی نیستن و کاربردی اند ؛ بهتر بدل میشینن.


خوشحالم که خوشت اومده ازشون.
اگه شما هم ایده ای داری خوشحال میشیم بهمون بگی توی چهل تیکه.