دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

روزگار ما...

1392/9/17 2:31
نویسنده : مامان دخترا
948 بازدید
اشتراک گذاری

 

قبل تر ها یکی از لذتهای زندگی مشترکم این بود که در ماشین کنار همسرم بنشینم و با او حرف بزنم.

او رانندگی کند و من هر آنچه در دلم دارم برایش بگویم!

 

 

 

اما حالا...

 

 

 

روزگاری داریم که وقتی در ماشین مینشینیم، سه تا صورت که به طرز غریبی در پیشی گرفتن از همدیگر تلاش میکنند فاصله بین دو تا صندلی ما را پر میکنند.

و کافیست کلمه ای از دهانمان در بیاید تا این سه تا صورت به حرف در آیند و گوی سبقت را از کف یکدیگر بربایند برای پاسخ دادن به حرفهای ما.

تا خدای نکرده برای ما جای ابهامی باقی نماند.

و البته پیروز این میدان همیشه دخترک است که وقتی ببیند صدایش به جایی نمیرسد با گامی بلند حضور فیزیکی اش را میان ما دو نفر اعمال میکند و به صندلی جلو نقل مکان میکند.

و من هم چاره ای ندارم جز اینکه صحبتهای دو نفره مان را به کنفرانسی پنج نفره تبدیل نمایم.

این هم از روزگار ما!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان مهسا
16 تیر 92 10:38
سلام
خانومي
خوب گفتي كه زبان حال ما نيز همين است
آيا چنين وقتي مي ايد كه بسان دوران جاهليت دو نفري گپ و گفتي داشته باشيم !!


وقتی که در یک اقدام انتحاری همه رو پرت و پلا کنی اینور و اونور میشه!
مامان مهسا
16 تیر 92 10:40
آرزو بر دلم مانده كه دو كلام با همسري صحبت كنم بدون وجود يك موجود با مزه و هووووووي شيرين
آيا مامان مهسا به آرزويش خواهد رسيد ؟
آيا اين آرزو را به گور ميبرد ؟


اين گريه ها به حال خودم بود


روزگارت بدتر میشه که بهتر نمیشه!
خیالت تخت!
مامان یاسمین زهرا
16 تیر 92 12:57



بخند!
حالا به سرت میاره و میفهمی!
شیدا
16 تیر 92 14:20
آفرین به این دخترک که همیشه برنده ی میدان است
یعنی من عاااااشق این جوجه ام


خدا از این جوجه ها نصیبت میکنه به زودی!
مامان تسنيم سادات
16 تیر 92 14:41
با يكيشم ديگه كمتر مى شه حرف زد حالا چه برسه به سه تااااااا....!!


آخه این ورژن جدیدا زبل ترن!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
16 تیر 92 18:20
مستدام باد.
کنفرانس های پنج نفره.



خدا قسمتت کنه!
الان این چشم و اقرو که داری برام میذاری با این شکلکا یعنی متلک؟
اگه آره دعا میکنم خدا نصیبت کنه!
مهسا
16 تیر 92 22:11
خوب مگه بده بهتون مشاوره می دن راحت و رایگان و حتی بدون درخواست شما


بله!
حتی به زور و مکافات!!!
مامي حانيه
17 تیر 92 1:45
سلام
دخترك بهتره انشالا
مادر كه ميشي يعني بي اختيار كل وجودت شده از خود گذشتگی


خیلی بهتره خدا رو شکر.
واقعا که مادری یعنی از خودگذشتگی.
mAhyA
17 تیر 92 22:35
خداروشکررررر برای کنفرانس 5 نفرتون



خدا رو شکر!
خدا به همه از این کنفرانسها بده!
از 3 نفر الی بی نهایت!
مامان یاسمین زهرا
17 تیر 92 22:49
کجایید؟باور کنید امروز 7-8 بار اومدم وبلاگتون


یعنی من خواننده ای به این مشتاقی دارم واقعاً؟
خوش به حالم!
مامان یاسمین زهرا
18 تیر 92 12:38
واقعا مشتاقمممم.عاشق دست نوشته هاتونم


هوررررراااااااااااااااااااااا!
یه هوادار دارم!
سميه مامان گل دخترا
18 تیر 92 13:19
من هم دوباره اومدم....
سلام
چه خبره؟؟؟
دوباره اين دختر ها با مادر چه كردن؟؟؟؟
خدايا سايه ى زور اين دختران را بر سر ما بگذار تا چند سال ديگر...
مامان دخترا تحمل كن،ميرسه روز هاى دونفريمون
بزار اين دخترا خودشون دونفرى بشن،دوباره برميگرده اون روزا....


دیگه اون موقع ما روحیمون دو نفری نیست و بزرگترین لذتمون بودن با این وروجکاست و اون موقع هم باز اونا ما رو تنها میذارن!
مهتاب
18 تیر 92 13:28
به به چه حالی داری؟ مامان سه تا فرشته ای
زندگیتون همیشه شاد


خوش آمدی عزیزم.
خوشحالم به خاطر یه دوست جدید!
سميه مامان گل دخترا
18 تیر 92 13:53
خانم جان شما هوادار زياد دارى.
منو يادت نره،دوست جونم


واااااااای.
به تعداد هوادارانم داره افزوده میشه!
zahra
18 تیر 92 14:41
منم هوادارتم



قبل از شهربازی و سمبوسه یا بعد از اون؟
مامان یاسمین زهرا
18 تیر 92 16:19
اگه بخوای هر دفعه که بیام یه نظر بذار؟امروز تا الان 3 بار اومدم


من چی دارم بگم در برابر این همه لطف؟
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 1:13
ای جاااااااااااااااااانم
سه تا سر بین مادر و پدر

خدا هر سه تاشون رو حفظ کنه
بعضی اوقات که نوشته هاتو میخونم میبینم که در خیلی چیزها با من تفاهم داری.تو خوب مینویسی ولی من نه.هر بار هم نوشتم بعضی دوستان گفتن وب بچه ها باید مخصوص بچه ها باشه.
ولی این وب مال خودمون.دلم میخواد هی بنویسم و خالی شم


اولا که کسی نمیاد خونه آدم و بعد هم بگه چیکار کن و چیکار نکن.
اینجا خونه ماست و اختیار داریم هر جوری که میخوایم ادارش کنیم.
دوما هم اینکه حالا حرف دل تو رو من بزنم.چه فرقی داره.
مهم اینه که دلمون حال بیاد.
راحت باش دوستم!
مامان سونیا
19 تیر 92 8:41
خدا نگهداره این دخترها رو اینا شور و شوق زندگی هستند هرچند گاهی خلوتمون رو ازمون میگیرند ولی وقتی نباشن هم همش دنبالشون میگردیم و حس میکنیم یک چیزی کم داریم انشالله تندرست و سالم باشند برای اظهار نظر وگفتمانهای پیاپی مخصوص اون فسقل خانم که میپره صندلی جلو


اون فسقل خانومو خوب اومدی!
مادرشوهر
19 تیر 92 10:19
خانواده ی پنج نفره رو دوست دارم.

روزهای خوشتون مستدام باااااااااد.


خدایا به حق این روزهای عزیز 5 نفرشون کن!
مادرشوهر
19 تیر 92 10:21
ینی میشه خدا به منهم دختر بده آرزو به دل نمونم؟
اونقده دوست داشتم دختر هم داشته باشم...


برای خدا کاری نداره.
اگه قسمتت باشه.