دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

دستکش بافت 2

1392/9/17 2:27
نویسنده : مامان دخترا
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

 

پیرو پست پایین دستکش دختر دومی هم آماده شد:

 

 

 

و باز هم در ادامه پست پایین ، این بار نه تنها هزار بار دستکش را به دست دخترک اندازه گرفتیم ، بلکه به زور مجبور به عکاسی هم شدیم.

آن هم در همان ژست دختر دومی!

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

منصوره مامان زهره
16 مرداد 92 5:13
آخیششششششششششش بالاخره رسیدم به آخرش!
پستا رو میگم از پایین شروع کردم تا به اینجا رسیدم!!!


آخیییشششششششششششششش!
بالاخره اومدی!
نگار
16 مرداد 92 14:46
سلام گلم.این یکی هم قشنگه.مبارکش باشه..
منم میخوام


یاد میدم تو چهل تیکه.
بباف و استفاده کن!
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 16:09
خسته نباشی عزیزم.خیلی خوشگل شدن


راستی؟
ممنونم از تشویق!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 مرداد 92 0:10
اوخی
بگردم الهی
بچم(مامان دخترا) ، شال انداخته زیر دست بچم(دختر کوچیکه) که عکسش خوب بشه.بعد بچم یه جوری واستاده ودستشو گذاشته روی شال،که بچم نتونه خوب عکس بگیره،کادرش خراب بشه!



من نفهمیدم اینجا همه بچه ی تو هستن؟
دیدی دخترم منو ضایع کرده تو عکس؟
اصلا به من عکس هنری نیومده.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 مرداد 92 0:11
امضای هنریشو



اینه دیگه!
احتمالا تغییر میکنه.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 مرداد 92 0:12
چه خوبه که تو این همه بافتنی بلدی در حد عالی.
من می لنگم...اندازه ی تو ،اوستا نیستم.
خوش به حالت.




چه خوبه که تو اینقدر کدبانویی!
منم تو خیلی چیزا اندازه تو اوستا نیستم خوب!
عاطفه
17 مرداد 92 0:26
یه چیزی بگم ؟ ترو خدا نزنی ها ! این 6 تا دست از اون 8 تا دستکش خوشگل تره ! خوشم میاد خودتم اینو گفتی ! ولی یه جور دیگه تازه اصلا" هم نمیخوام یاد بگیرمخیلی سختتتتتتتتته


تو اصلا پرسیدی چجوری بافته میشه که بدونی سخته یا آسون؟
مامان یاسمین زهرا
17 مرداد 92 12:58
مبارک گل دختر باشه.فدای دستای خوشگلت عزیزم


ممنون خانوم مهربون!
سميه مامان گل دخترا
17 مرداد 92 13:07
خيلى قشنگه ايت دستكش.
آفرين به اين دخترك كه توى همه ى كار هات با دست و پا وارد ميشه !!!!!!


با دست و پا و سر و کله و خلاصه هر چی راه داشته باشه!!!
شیدا
17 مرداد 92 15:45
مچکریم مادر خانوم
من شال و کلاه صبا رو بافتما


همین؟
عکس کو؟
بدو دلم آب شد!
مامان زینب
22 مرداد 92 15:47
کوش کامنتم


کدوم؟
تایید کردم همه رو!