دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

ست بافتنی(کت و سارافون و ...)

1392/9/17 2:27
نویسنده : مامان دخترا
3,308 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیست که ننوشته ام.

دلتنگ نوشتنم.

در عوض حالا با دست پر آمده ام.

سارافون دخترک را تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان بافتم و تمام شد.

این شد نتیجه این همه فکر و برنامه ریزی و طرح زدن و بی خوابی و ذوق و ...

 

 

 

عکس با کت با فتنی

 

 

پاپوش

 

 

سارافون بدون کت

 

 

کلاه

 

 

 

 

تزیین کت و لباس

 

 

نمای کلی!

 

 

گل سر دست ساز!

 

 

 

پشت گل سر

 

 

 

خوب حالا نتیجه ارزش این همه فکر و ... را داشت آیا؟

 

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

شیدا
20 مرداد 92 22:39
واقعا عالیه
آفرین مادر خانوم!!!!
خوشبحال دخترا
حیف که سخته،وگرنه منم یکی میبافتم


اصلا سخت نیست شیدا.
آموزش که بذارم می بینی چقدر راحته.
بانو
20 مرداد 92 22:52
خيلي زيباست...
عاليه...



دختر خواهرت نمیخواد از اینا بانو جان؟
دلت داره غش میره واسش؟
واسه اینکه یکی از اینا براش ببافین و لذت ببرین از دیدن قد و بالاش؟
سميه مامان گل دخترا
20 مرداد 92 23:42
واى مامان دخترا فوق العادس.
دلم آب شد.
انقدر ذوق كردم يادم رفت بگم رسيدن بخير...


من که جایی نبودم خانوم.
همین جا بودم.
ولی فرصت نوشتن نداشتم و در رفت و آمد بودم.
مامان زینب
21 مرداد 92 9:04
خیلیییییییییییییییی عالی و با سلیقه مثل همیشه


متشکرم عزیزم که اینقدر مشوقی!
نگار
21 مرداد 92 9:18
خیلی قشنگ و نازه..مبارک باشه...ان شاالله آموزش میدی ما هم یاد میگیریم.


بعععععععله!
شما جون بخواه!
مریم
21 مرداد 92 11:47
سلام خیلی محشر شده مامان جون احسنت ..دستت طلا...ای کاش توضیحاتی هم می دادید در مورد بافت اون لباس روی سارافن خیلی خوشگل شده



چشم.
توی چهل تیکه حتما آموزشش رو میذارم.
zahra
21 مرداد 92 13:08
عزییییییییییییییییییییزم
چقدر قشنگه ... معرکه بافتی دختر بی اغراق معرکه است
کوچولوی خوشگلمونم که مثل همیشه ناز و خوشگل و مامانی و پرازنمک و صدالبته عروسک


اینا رو میگی واست دستکش ببافم؟
باید دو برابر ازم تعریف کنی!
محبوبه مامان ترنم
21 مرداد 92 13:27
حرف نداره.حرف نداره....
خیلــــــــــــــــــــــــــی عالی شده. مبارک دخترک باشه.
البته خوشکل هست و تن دخترک خوشکل تر هم دیده میشه.

واقعا دست مریزاد...


میدونی چقدر فکر گذاشتم سرش؟
تعریف نمی کنم ها!
ولی میخوام چیزی ببافم هر گوشه ای ازش فکرمو مشغول می کنه.
ندا مامان یاسمین زهرا
21 مرداد 92 14:49
خیلییییییییییییییی خوشگله خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی الهی فدای دخملووووووو تو این لباس جیگر بود جیگرتر شده.
دختر من از این لباسا نداره اخه از این مامان هنرمندا هم نداره


میبافیم دیگه!
کاری نداره که.
بافتنی بلدی؟
ندا مامان یاسمین زهرا
21 مرداد 92 14:52
هر چی ناه میکنم سیر نمیشم آستین کتش خیلی خوشگله


دوست داری ببافی؟
یاد میدم.
باشه؟
عقیق
21 مرداد 92 15:46
فوق العاده خوشگل شده...

آفرین به این همه هنر...

چقدرم به دختر نازتون میاد...


آفرین به تو که منو تشویق می کنی!
عقیق
21 مرداد 92 15:48
کامنت قبلی م که نرسید این بود که:

خب شاید یکی دوست داشته باشه اسم دختراتونو بدونه...


خوب شاید یکی دوست داشته باشه اسم شما رو هم بدونه!
خوب شاید معذوریتی باشه عزیز!
شما تو دل ما جا داری خانوم دکتر!
عسل
21 مرداد 92 16:00
عزیییییییییییییزم.چقدرررر خوشگلن این دسبافها و دخملیتان.بسی لذت بردم.


قابلی نداره گلم.
اگه مایل باشی با هم یاد می گیریم.
عاطفه
21 مرداد 92 17:51
خیلی قشنگه !
خدا رو شکر دختر ندارم دلم بسوزه !
خدا روبیشتر شکر پسر نداری ، پسرونه آموزش بدی ترغیب شم یاد بگیرم !
خدا رو شکر الان هوا گرمه زیاد غصه نمیخورم


من بالاخره نفهمیدم میخوای یاد بگیری یانه؟
دوست داری یاد بگیری یا نه؟
عقیق
21 مرداد 92 22:09
الان نظر من ثبت شد آیا؟


بله ثبت شد.
چطور مگه؟
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 92 22:55
سلااااااااااااااااااااااااام به مامان هنرمند سه دختر
چه کردی
عالی از این بهتر نمیشه
چقدر خوشگل و خوشرنگه و برازنده دخترکوچیکه
من عاشق یافتنی با میل و کاموا هستم.خواهش می کنم پائیز نزدیکه حتما" آموزشش رو بزاریا


چشمات قشنگ میبینه عزیزم.
چشم حتما آموزش میدم.
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 92 22:56
ای جااااااااااااااااااانم چه ذوقی هم میکنه تو عکس


منم وقتی پوشید همین جوری ذوق میکردم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
21 مرداد 92 23:49
یعنیا!
هر چی چشمامو تنگ وگشاد کردم،نفهمیدم گل سره رو چطوری درست کردی!
روبان یک سانتیه که ریز ریز بردی(مثل الگوی گل کوکب) ؟ یا روبان پهنه که چین کش کردی؟


نه بابا گل آمادست.
من فقط زحمت چسبوندنشو کشیدم!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
21 مرداد 92 23:50
از پایین عکس ششم رو قربون.


خدا نکشتت که مثل... نشستم عکسا رو از پایین شمردم.
مامانی سارا
21 مرداد 92 23:54
این قد خوشم میاد از کارایی که عین کارای پشت ویترین میشن ...این کاره هم خیلی قشنگ شده ...من تو کف پلیسه وایسادنشم ..خیلی تیز و شیک وایستاده مبارک صاحابش باشه


الان واقعا این کار من پشت ویترینیه؟
خدایی؟
خوب وایسادنش مال اینه که کامواش ضخیمه.
ندا مامان یاسمین زهرا
22 مرداد 92 1:33
خخخخخخخخ بلد نیستم فقط زیر و رو بلدمهمون شالگردنهای توی مدرسه رو میگم


منم فقط مدلهایی رو بلدم که با ساده بافی مدل میشن.
zahra
22 مرداد 92 1:53
نه
بدون بافتن دستکشم هنرمندی


ممنانم!
sanaz
22 مرداد 92 3:03
خيلي خوشگله‏!‏
شما ي مادر نمونه اي‏!‏
منم دوس دارم ببافم ولي فك كنم خيلی سخت باشه



انقدر راحته که اصلا فکرشو نمیکنی.
mAhyA
22 مرداد 92 13:19
سلااااام...
خیلییییی خوشگلن مخصوصا تو تن این عروسک که رفته قشنگ تر شده

وووووااااای که نمی دونید چقدرررر دلم میخواد اسم دختاتونو بدونم؛ میخوام بدونم مامان خانمی به این خوش سلیقگی برای اسم دختراشو چه سلیقه زیبایی به کار برده...
میشه بدونم!؟؟!؟!


لطف داری عزیزم.
ایشالا تو وقت مناسب اسماشونم میگم.
مامان دینا
22 مرداد 92 14:36
دست گلت درد نکنه مامانی.رنگ بندیش خیییلی عالی بود.منتظر آموزشش هستم من بافتنی بلدم ولی طرح خوبی برای بافتن ندارم.میشه یه زحمتی بدم میتونین یه کلاه آموزش بدین میخوام برای دخترم ببافم.


چشم خانوم.
توی چهل تیکه آموزش میدم.
مهسا
22 مرداد 92 21:53
مبارکه دختر کوچیکه باشه. دست شما هم درد نکنه خیلی کامل و زیبا بافتین .


جدی میگی؟
خاله ی آریسا
23 مرداد 92 11:05
واااااااااااااای خیلی عالیه خیلی قشنگه
واقعاً که هنرمندیدااااا
کاش منم بافتنی بلد بودم


بیا چهل تیکه عزیزم.
با هم یاد می گیریم.
منصوره مامان زهره
24 مرداد 92 0:47
آفرین، هزار و سیصد آفرین، عالیه، از پشت ویترینی ها هم قشنگ تره، دلم خواست اما قضیه ی غول حل نشده هنوز!



حلش می کنیم.
توی چهل تیکه برات شعر لولو رو خوندم!
بهناز مامی یلدا وس روش
24 مرداد 92 23:39
خیلی کارت بیسته منم یه چیزایی میبافم ولی عمرا به این کار خوشگلت برسه


الان میام وبت ببینم کارهات هست یا نه؟!
مانلی
25 مرداد 92 16:37
نیاز به تعریف نداره مثل همیشه


تو هم لطف داری.
مثل همیشه.
مامان سجاد*ساجده
28 مرداد 92 21:08
عاااااااالی بود
آفرین به این مامان هنرمند
هر چه زودتر اموزششو بذار برامون تا ما هم برای دخملامون ببافیم
مخصوصا این کت و
خیلی دوست دارم اموزشش آستین رگلان و یاد بگیرم
ممنون عزیزم


این آستین رگلان از یقه بافته میشه.
میگم آموزشش رو.
مامان مهدی و زهرا
30 خرداد 93 9:34
آفرررررررررررررین