دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

بافتنی جا تراشی

1392/9/17 2:24
نویسنده : مامان دخترا
3,168 بازدید
اشتراک گذاری

 

تا امروز که 10 شهریور ماه است ، یکسری از کارهای مدرسه بچه ها را انجام داده ام و تمام شده است.

لباس دختر دومی را گرفته ام و منتظر لباس دختر بزرگه ام تا پای شلوارهایشان را درست کنم و تزیینشان کنم.

دیروز بردمشان و کفشهایشان را خریدم.

وسایل مدرسه شان هم خریده شد و همچنین کیف ها.

چند تا از هد بند هایشان را نگین زده ام و چند تا هم هنوز مانده است.

فقط جوراب نخریده ام و گل برای مقنعه شان نبافته ام و بند پاک کن نبافته ام و یک عروسک برای کیفشان هم باید ببافم.

فعلاً ظرف آشغال تراششان را بافتم و کامل شد.

با این قوطی های کمپوت آناناس:

 

 

دختر بزرگه به خاله اش می گوید:

یکی از انگیزه های ما برای خوردن کمپوت آناناس ، همین قوطی هاست!!!تعجب

 

بافتن و چسباندن و تزیین ،  یک و نیم روز نا پیوسته وقت برد.

و این هم از جاتراشی بچه ها:

 

 

طرح هندوانه ای:

 

 

طرح کفشدوزکی:

 

 

این هم کل کار:

 

 

 

و این هم نتیجه تقسیم شده:

دو تای سمت راستی برای  دختر دومی و سمت چپی برای دختر بزرگه:

 

 

از سال قبل هم یک مدل زنبوری دارند که هنوز قابل استفاده است.

به خاطر قابل شستشو بودن از ریخت و مدل نمی افتند:

 

 

 

 

فعلا این گوشه ای بود از فعالیت من برای مدرسه بچه ها!

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

منصوره مامان زهره
10 شهریور 92 18:48
به به چقدر خوشگلن!

تا زهره به مدرسه برسه ان شالله بافتن رو یاد می گیرم

به عشق کمپوت آناناس




قوطی هاش رو نخواستی پست کن واسه من!

مامان سجاد*ساجده
10 شهریور 92 20:55
مثل همیشه عااااااااالی


شیدا
10 شهریور 92 21:37
ما تمایل داریم
از نظر شما بده من ازینا درست کنم واس خرت و پرت و خوراکیای دانشگاهم؟؟؟
همین مدلای بچگونه هاا


نه!
چه اشکالی داره؟
من برای ظرف هل و همین طور کش های ریز دخترها هم استفاده می کنم.
مامان زینب
10 شهریور 92 21:49
خدا قوت خواهر

ببخش این یام سرم شلوغ بود اصلا نتونستم بهت سر بزنم


همین الان هم که اومدی من ذوقمرگ شدم خواهر جان!
ندا مامان یاسمین زهرا
10 شهریور 92 22:32
ایول ایول


ایول به این همه تشویق!
عقیق
11 شهریور 92 2:12
چه مامان هنرمندی....

خوش به حال دخترا


خوش به حال من که دخترا رو دارم که براشون از این کارا بکنم.
نگار
11 شهریور 92 3:24
موقعی که بیمارستان بودم از این کمپوتا برام میاوردن...خونه هم اومدم چند تایی آوردن ...ولی همه رو دور انداختم ...حالا دوباره ویتامین آناناسمون کم شده به خاطر این بافتنی هم شده بخیریم


نمیشه یه بار دیگه بری بیمارستان؟
نزن نزن!
حرف بیخود زدم.
نرو.
مامي حانيه
11 شهریور 92 4:47
سلام
من كه باديدن هنرهاي شما شور زندگی بیدا ميكنم


الهی شکر.
این هم برام سعادته.
باور می کنی؟
Zahra
11 شهریور 92 12:23
خسته نباشی
بانوی هنرمند
مردم به چه دلایلی کمپوت اناناس میخورن هاااااااااا


مرفه بی درد به ما میگن دیگه.
ما که پول نداریم بریم برلن دو دست دودست لباس بخریم.
این کمپوتا رو می خریم و خودمونو با بافتنش سرگرم می کنیم!
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
11 شهریور 92 13:04
خدا حفظت کنه مامان با سلیقه


ممنون مامانی تازه نفس و تازه کار.
خوش میگذره؟
مهسا
11 شهریور 92 14:24
خواستم بگم مگه اون طرح زنبوری که برای پارسال بود خراب شده که دوباره براشون درست کردین, دیدم خودتون عکس اونها را گذاشتین, آخه می دونید اینها خیلی خوشگلند حیفه توش اشغال مداد تراش بریزند، کاملا مناسبند برای وسایل خورده ریز. دست شما مامان هنرمند درد نکنه


تو من رو نمیشناسی مهسا؟
من برای هر خورده ریزی یه دونه از اینا بافتم عزیز.
غصه نخور.
عاطفه
11 شهریور 92 17:18
خیلی خیلی خوشگل بودند ! خدا وکیلی یه جوری یاد بده ما هم بفهمیم ! از همون اول اولش بگو ! بعد لطفا عکس تزیین هدبندها و گل و بقیه چیزازم بذار. متشکریم هنرمند


امر دیگه ای باشه خانوم؟!!!
به روی دوچشم شهلایم!
مامان پریا
11 شهریور 92 22:27
سلام
واقعا خسته نباشید
خوش به حال دختراتون با این مامان هنرمند
ما منتظر آموزششون هستیم


چشم عزیزم.
حتماً!
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 22:35
سلام
خوبی خانمی؟
وسایل بچه ها مبارکشون باشه
جا تراشی خوشگل شده.دست مهربونت درد نکنه


مامان نازنین زهرا و یاسمین
12 شهریور 92 0:04
عالیییییییییییییییییییه


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی!
sanaz
12 شهریور 92 1:05
Kheili ziba v ba salighe
Khaste nabashid bano



ممنون خانومی.
دنیا
12 شهریور 92 16:07
سلام وقتی داشتم نی نی های انلاین رو میدیدم اسم وبلاگتون نظرم رو جلب کرد خیلی دنیای مادری که سه تا بچه داره برام جالب بود از همه مهم تر اینکه چجوری هم میتونی خونه داری کنی هم بچه داری و هم بافتنی و هم وبلاگنویسی ....خیلی قلمتون شیرین بود ادم رو جذب خودش میکنه ....موفق باشی


ممنون از این همه تحویلی که منو گرفتی!
خوشحال میشم خواننده ما باشی و از نظراتت استفاده کنم.
مامان سونیا
12 شهریور 92 18:20
بسیار زیبا خیلی قشنگ شده
خوش به حال دخترا با این مامان هنر مند


شما هم هنرمندی ولی چون کارمندی کمی سخته برات رو کردنش!
مامان ارش و مینا
13 شهریور 92 13:45
سلام خیلی قشنگه طرز بافت را میزاشتید


همین روزا میذارم توی چهل تیکه.
خوبه؟
سید علی
13 شهریور 92 13:55
داشت توی بوفه اتوبوس استراحت می کرد که خانومی اومد توی بوفه و شروع کرد به برهنه شدن
فهمید از این زن هاست که خودش رو در اختیار این و اون قرار میده تا پول در بیاره
جوون بود و اوج شهوت...

سلام
دعوتید به وبلاگم برای خوندن این داستان واقعی
عنوان داستان: " لوتی و زنی که ..."
منتظر حضورتون هستم...


مامان مشکات
5 اسفند 92 14:28
سلام من خیلی از این قوطی ها خوشم اومده،میتونین آموزشش رو بذارین؟ممنون
مامان دخترا
پاسخ
توی چهل تیکه داریم خانوم