دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

روز سه تا دخترم مبارک!

1392/8/4 21:24
نویسنده : مامان دخترا
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز  علاوه بر اینکه روز تولد برادر شوهر کوچیکه است ، روز دختر هم می باشد!

ما هم که دختر داریم از نوع سه تایی!

خدا برایمان نگهشان دارد.

امروز را بر همه دخترها و دختر داران ، علی الخصوص سه دختر خودم تبریک می گویم!

این هم کادوهایی که دختر ها از من و پدرشان گرفتند امروز:

 

کادوی دختر بزرگه:قلب

 

 

کادوی دختر دومی:قلب

 

 

کادوی دخترک:قلب

 

 

ما هم دختر کسی هستیم.چشم

ولی برای ما و به زمان ما نه روز دختری بود و نه کادوی روز دختری بود! خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

☁☀☁. مامان تسنيم سادات
15 شهریور 92 23:56
سلام به دخترا
روزتون مباااااااارك
راست مى گى والا مامانى .... ما فقط يه روز تولد داشتيم
اين همه صبر كرديم روز مادر دار بشيم حالا روز دختر دارم شدددددديم


ما همانیم که بودیم.
نسل برای دیگران زنگی کن!
☁☀☁. مامان تسنيم سادات
15 شهریور 92 23:58
ببينم مگه فردا نيست روز ولادت ؟؟ امروز بود ....؟ نه بابا فكر كنم فرداست


همین دیگه.
میخواستم ببینم متوجه میشی یانه؟
مامي حانيه
16 شهریور 92 2:06
سلام
روزت مبارك
راسي عازم كرببلام انشالا حلال بفرماييد اگر با کامنت موجب ازرده خاطريتون شدم.


چه خوب!
چقدر خوشحال شده.
مارو هم فراموش نکن.
مامان مهسا
16 شهریور 92 7:37
روز دخترهاي نازتون مبارك
روز دخترك شيرين خودمم مبارك


روزش مبارک.
خودمونم یه جورایی دختریم ها!
روز خودمونم مبارک!
مامان سونیا
16 شهریور 92 8:32
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران گل مبارک . . .



روز سونیا گل گلی هم مبارک!
مامان سونیا
16 شهریور 92 8:34
در ضمن مامانی امروز 16 شهریور روز دختره نه دیروز شما انگار یک روز زودتر رفتی پیشواز


میخواست ببینم چقدر نکته سنجی!!!
شکلک یه مامان خیط شده!
محبوبه مامان ترنم
16 شهریور 92 10:35
تبریک ویژه به مناسبت داشتن سه تا دختر ناز.
الهی که همیشه شاهد شادیهاشون باشی


الهی همه دختر دارها خیر بچه هاشونو ببینن.
دختر داشتن خیلی سخته.
ندا مامان یاسمین زهرا
16 شهریور 92 11:57
سلام روز گل دخترا مبارک.ایواییی یاسمین هم از این جورچینها داره.کادوها مبارکشون باشه .واین ماییم :نسل سوخته


تازه تو فکر کنم دهه شصتی باشی.نه؟
ما رو بگو که دهه پنجاهی جزقاله (!) هستیم.
جزقاله؟
جذقاله؟
جزغاله؟
کدوم درسته آیا؟
ندا مامان یاسمین زهرا
16 شهریور 92 13:19
من متولد 66 هستم.فکر کنم مثل بزغاله مینویسن


واقعا که همون بزغاله ایم!
نگار
16 شهریور 92 15:08
سلام عزیزم.روز دخترای عزیزت مبارک باشه.ان شاالله همیشه موفق باشن.



ایشالا همه ی بچه هامون موفق باشن.
ممنون عزیز.
مادرشوهر
16 شهریور 92 16:20
سلام مامان سه دختردوست داشتنی و ناز.
روز خودت و دخترای نازنینت مبارک باشه.

یعنی میشه یه روز هم من دختر دار بشم؟


چرا که نشه.
اونوقت میشی مادر زن.
مامان سجاد*ساجده
16 شهریور 92 18:52
روز ســـه تا دختـــــرات مبارک
کادوهاشون هم مبارکشون باشه


ممنون عزیزم.
مهسا
16 شهریور 92 23:29
ولادت و روز دختر بر شما و گل دختران شما مبارک


همچنین به تو مهسا جان.
منصوره مامان زهره
30 شهریور 92 18:30
واااای منم عاشق هری پاتر بودم تا 5 رو خوندم بعد دیگه بزرگ شدم 6 هم داره آیا؟



بزرگ شدی دیگه!
خجالت داره خوندن این کتابا!