دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

مرخصی

1392/9/17 2:23
نویسنده : مامان دخترا
1,395 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روزی نیستم.

احتمالا تا آخر هفته.

به اندازه ی سفری به دیار شمس الشموس!

اینترنت دارم به اندازه خواندنتان و خواندن کامنتهایتان که سخت دلبسته شان هستم.

نایب الزیاره همه هستم.

وبلاگی و غیر وبلاگی.

دوست و نا آشنا.

اگر لایق باشم!

 

لایق وصل تو که من نیستم

اذن به یک لحظه نگاهم بده!

 

 

* هر وقت برنامه سفر دارم کلی از سرگرمیهایم را برای خودم ردیف میکنم.

کتاب ، مجله ، بافتنی ، موبایل ، ...

انگار واقعا چند روزی دارم از زندگی مرخصی می گیرم.

می دانم که به بسیاری از اینها هم نمیرسم.

اما بودنشان برایم مایه امیدواریست!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان سونیا
18 شهریور 92 8:40
به به به سلامتی انشالله
سفر بی خطر خوش بگذره
التماس دعای فراوان

به آقا بگو مامان سونیا میگه خوب هشت نه سالی هست که دیگه من رو کلا از یادته رفته و یادی از ما نمیکنی و نمیطلبی بیایم پابوست توی این دهه عزیز و نزدیک روز تولدت به یاد ما هم باش


مامان سونی سلامت رو رسوندم.
اگر بخواد یه اشاره کافیه برای رفتنتون.
تا صلاحش چی باشه.
عاطفه
18 شهریور 92 10:23
التماس دعا


دعا کردیم فراوان!
مامان خونه×
18 شهریور 92 13:00
خوش بگذره
سفر بی خطر


ندا مامان یاسمین زهرا
18 شهریور 92 13:14
خوشا به سعادت و لیاقتتون.التماس دعای فراوون.خوش بگذره


لیاقت؟
دلمو لرزوندی عزیز!
من و لیاقت؟
من رو میبره شاید آدمم کنه.
محبوبه مامان ترنم
18 شهریور 92 15:27
خوش به سعادتتون.
ان شاالله به سلامت برید و خوش بگذره حسابی


مگه میشه یه همچین جایی بد بگذره؟
شما هم با ما بودی خانوم.
یادت و یاد ترنم گل.
مامان دوفرشته
18 شهریور 92 18:17
خوووووووووووش بگذره


ممنون عزیزم.
مامان مهسا
18 شهریور 92 21:46
سلام
سفر به خير الهي
دعايم كن كه محتاجم
به امام خوبيها سلام مامان مهسا را برسان
بگو دوستش دارم ممنون بخاطر همه چي.

به دختراي گلت هم التماس دعا دارم

به سلامتي برگردين انشا الله


به یادت بودیم و نماز زیارت هم برات خوندیم.
مهسا
18 شهریور 92 23:20
سفر به سلامت, ملتمس دعا


نایب الزیاره بودم مهسا بانو!
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
19 شهریور 92 1:26
خيلى التماس دعا دوست عزيز


حتی اگر نمی گفتی به یادت بودم دوستم!
یاس
19 شهریور 92 2:53
خوش به سعادتتون
از جانب ما هم زیارتی کنید امام رئوف را.
انشاالله که دست خالی بر نگردین.
خوب سفری میرید آخر تعطیلات تابستونی




خدا می دونه چه سفر قشنگیه این سفر مشهد.
مامان مهسا
19 شهریور 92 9:27
خورشيد خراسانم آرزوست




خورشید خراسان توی قلبته.
کجا میخوای بری؟
مامان مهسا
19 شهریور 92 9:29
سلامم به خورشيد خراسان

نگين طلايي رنگ خراسان

من اين خورشيد را دوست دارم





حتما وقتی دلت اونجاست خودت هم هستی!
طاهره سادات
19 شهریور 92 12:06
زهی سعادت...
التماس دعای غلیظ !



چقدر غلیظ؟
دعا کردم برات از این هم غلیظ تر!
مامان مهسا
20 شهریور 92 11:07
حتما نرجس بانو رو ميبيني
اگه ديديش سلام ما رو هم برسون
طهوراشو گاز گازيش كن بجاي من


سلام رسوندم و به جای گاز گازی کردن خودمو چلوندم فقط!!!
مادرشوهر
20 شهریور 92 17:13
خوششششششششششش به حالتون.

می دونم نایب الزیاره من حقیر هم هستین.

سفر خوووووش


نایب الزیاره بودیم هممون.
دعا کن آبرو دار بوده باشیم.
مامان تنها
21 شهریور 92 10:20
سلام همیشه به سایتت سر میزنم . الانم که رفتی مشهد حتما برام دعا کنن . انشاله بهتون خوش بگذره و بسلامتی برگردید . التماس دعا ی مخصوص .


البته که دعا کردم و میکنم.
ممنون از این همه لطف.
مامان مهسا
21 شهریور 92 20:46
ديدار با امام رضا و نرجس خاتون و مامان زينب خوش بگذرد
ديدارهايتان هميشگي بادا


دیدار با کدوما؟
امام رضا یا نرجس؟
هر دو تا رو دوست دارم آخه!
یاس کبود
21 شهریور 92 21:41
زیارت قبول.
التماس دعای فراوان..


دعا کردیم عزیز.
اگه قابل باشیم.
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
23 شهریور 92 10:04
هنوز برنگشتيييييييد....؟؟؟


الان دیگه برگشتیم!
مامان مهسا
24 شهریور 92 7:51
خانومي هنوز نيومدي ؟
اگه تولد امام رضا اونجايي خوشا به احوالت
به دختراي گلت بگو براي ما هم دعا كنن.
هر روز ميام اينجا به رسم و عادت گذشته تا يه پست جديد بخونم اما نيستي
جات خاليه تو عالم مجازي
هر جا هستي سالم و سرحال كنار عزيزات انشا الله


نه.سعادت نداشتیم که تولد کنارش باشیم.
ولی هم من و بچه ها حسابی برات دعا کردیم.
نگار
24 شهریور 92 9:40
سلام عزیزم نیومدی هنوز..
خوبید؟


اومدیم و خوب خوبیم.
منصوره مامان زهره
30 شهریور 92 18:35
منم امام رضا می خوام
دلم تنگ شد............


حالا که میخوای میطلبه حتما!