دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کادوهای مدرسه ای

1392/9/17 2:17
نویسنده : مامان دخترا
2,272 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل هر سال به مناسبت شروع سال تحصیلی بچه ها از خاله ها و دایی و مادر بزرگها و عمو کادو گرفتند.

و اما کادوهای امسال دخترها:

 

مادر که کادوی اول مدرسه را نقدا پرداخت کرد در همان روز.

 

کادوی مامانم برای دختر دومی:

 

دستبافت خودش!

 

 

 

کادوی مامانم برای دختر بزرگه:

 

 

 

کادوی مامانم برای دخترک:

(یکی نیست بپرسد مگر دخترک مدرسه می رود؟!!)

 


 

کادوی خواهر بزرگه برای دختر بزرگه:

 

 

کادوی خواهربزرگم برای دختر دومی:

 

 

 


 

کادوی خواهر دومی برای دختر بزرگه:

 

 

کادوی خواهر دومی برای دختر دومی:

 

 

کلوزآپ تراشها:

نیشخند

 

 


 

کادوی زن برادر برای دختر دومی:

 

 

و کادوی دختر بزرگه هم یک کیف سنتی بود که الان فهمیدم عکس از آن ندارم و اضافه خواهد شد!

 


 

کادوی خواهر دومی برای دخترک:

 

 


 

کادوی عمو کوچیکه برای دختر بزرگه:

 

 

کادوی عمو کوچیکه برای دختر دومی:

یک ریسه ی گیره ای حروف اسمش که استتارش کردم!!!عینک

 


 

اینها را هم خودم برای دل خودم و دختر هایم خریدم و هیچ ربطی به کادوهای مدرسه بچه ها ندارد.

از بس از رنگهایش خوشم می آید!

 

 

در این روزهای شلوغ و پلوغ اول سال تحصیلی ، چهل تیکه را هم به روز کردم به خاطر گل روی شما.

بفرمایید لطفاً!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
10 مهر 92 8:41
چه رسم جالبى داريد شما ....
مباركشون باشه


ممنون عزیزم.
نگار
10 مهر 92 9:19
چه رسم جالبی دارین..
این همه خودکارو مدادو دفتر...
دیگه شما چرا خریدید.



خوب من که نمیتونم خریدمو بذارم بر پایه کادوی بقیه.
شاید نخواستن یه سال بخرن طفلکی ها!
بعد هم خودکار و مداد و تراش تا آخر مدرسه استفاده میشه.
مامان زینب
10 مهر 92 9:23
مبارک باشه چه همه کادوووووووووو
منم میخواااااااااااااااااممممممممممممم


آدرس لفطاً!
لفطاً زود باشید!
نگار
10 مهر 92 9:26
لاک ها هم خیلی قشنگن مخصوصا اون صورتیه


البته همشون برای من جیغه غیر از آخریه.
دیگه سن من از اینا گذشته خواهر!
من و پسرانم
10 مهر 92 9:26
به چقدر کادوووو

دستشون درد نکنه

مبارک باشه سال تحصیلی جدید



ممنون عزیزم.
چه عجب دوباره یادمون کردی خانوم!

آشنای غربت نشین
10 مهر 92 9:54
سلام . هدیه ها مبارک باشه . از اینکه راهنمائی کردی ممنونم . سالاد الویه لقمه ای ایده خوبی بود . چون قبل از شام میان یه پیش غذای خوبه .بازم ممنون .


خواهش میکنم خانوم.
مامان مهسا
10 مهر 92 10:10
سلام خسته نباشيد
به به كادو بارون شدين كه شما
كادوي دست باف مامان خيلي زيبا بئد
يادت باشه نحوه بافتش رو برامون بذاري



هنوز خودم وقت نکردم و موفق به یادگیریش نشدم.
به چشم!
ما(من و گاهی بابا)
10 مهر 92 14:52
چه رسم جالبی ! اولین بار کی این ایده به ذهنش رسید ؟؟

مبارکه


نمیدونم.
از وقتی پسر خواهرم کلاس اول رفت تا حالا این رسم بوده.
به سلامتی دو سال دیگه دامپزشک میشه!
مامان یاسمین زهرا
10 مهر 92 17:50
به به دستشون درد نکنه چرا بیشتر ندادین؟این کادو بود....


این جملات کادو بود آیا؟
شیدا
10 مهر 92 21:43
شما که مارو به طور کل فراموش کردید،جواب مارم که راجعب بافت اون دونه سیاها بین هندونه ندادید
ولی چه کنیم که عزیز دل مایید
واسه 40تیکه هم خودمون تیکه تیکه میکنیم
ولی جدا از همه ی اینا...
ما 18سال درس خوندیم اینجوری برامون نکردن!!
بچه هم بچه های قدیم
منم امسال برای خودم کادو دفتر شکرستان خریدم


تو عزیز دلمی شیدا جون.
بی معرفت نیستم به خدا.سرم شلوغه.میبینی که!
در مورد دونه های هندوانه هم اینکه اونا رو به صورت گره فرانسوی دوختم روی بافتنیم.
گره فرانسوی بلدی؟
اگر نه بگو برات توی چهل تیکه آموزشش رو میذارم عزززززززززززیییییییییییییییییییزززززززززززززم!
مادرشوهر
11 مهر 92 10:05
وااااااااااااااااااااااااااااای خدای من یه طومار واست نوشته بودم مامان دخترا همش پرید...
طوماری که توضیح این بود که چرا امیرمحمد نرفت مدرسه


همین رو که فرستاده بودی خوندم.
چی بگم؟
حتما اینطور صلاح دونستی عزیزم.
خودت باهاش کار کن توی خونه.
نذار عقب باشه از مفاهیم.
مادرشوهر
11 مهر 92 10:12
خوش به حال دخترا و مادر دخترا که همچین فامیلای دلسوز و مهربونی دارن.

می بینی؟گاهی حتی خریدن یه مداد پاکن هم باعث شادی و ذوق فراوان بچه ها میشه.


حتی خرید یه مداد پاک کن!
مادرشوهر
11 مهر 92 10:20
دنگ لاک ها هم خیلی قشنگه.
خودتون هم استفاده می کنین؟


گفتم که .
از من گذشته دیگه!
غیر از اون آخریه البته!
مریم
11 مهر 92 15:01
سلام چه چیزای با مزه و خوشگلی مبارکه


چشمات خوشگل می بینه مریم جون.
چه عجب خانوم!
شیدا
12 مهر 92 2:22
گره فرانسوی بلد نیستم!!!
من بافتی ساده ام بزور یاد گرفتم،باگریهو زور معلم حرفه و فن
لفطا یاد بدید،فعلا علی الحساب جای دونه منجوق گذاشتماز بس که ابتکار دارم!!
تو دانشگاه چند نفر سفارش دادن آخه
عکسارم تازه دیدم،دفه ی پیش باز نمیشد
خیلی وسایل قشنگه!
لاکا شبرنگه؟من یه لاک شبرگ گرفتم 7تومن(بزور بهم انداختن)اومدم دیدم تو شب رنگ نداره
-------------
مادر خانوم،مهم عکس بچه هاست،که میذاری،اسمشونم بگو دیکه!
میترس تقلید کنن مردم


گره فرانسوی و بعضی گلدوزیهای کاربرد دار در بافتنی رو تو یه پست چهل تیکه یاد میدم حتماً.
این لاکها فقط اسمش شبرنگه.وگرنه شبرنگ نیست.به خاطر رنگ تندشون بهش میگن.
ولی من اینا رو از برلن خریدم دونه ای 3000 تومن.
رزیتا
12 مهر 92 23:46
اول اینکه مبارکشون باشه.بعد که چقدر خوبه این رسم کادو دادن و کادو گرفتن.لاکاتون هم خیلی قشنگه.من که فردا می رم سبز و زردشو می گیرم.


پیشاپیش مبارکه!
لاک رو میگم!
مامان سجاد و ساجده
28 مهر 92 8:59
چه کادوهی خوشکلی گرفتن بچه ها ایکاش منم از اینو نو خاله و زن دایی مادر بزرگی داشتم که بهم کادو میدادن
مبارکشون باشه ایشالله که به خوبی ازش استفاده کنن ولباسارو تو شادی تنشون کنن


ممنون عزیزم.