دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

قلک رنگی رنگی

1392/9/17 2:17
نویسنده : مامان دخترا
4,643 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع توافقنامه تابستان امسال را که یادتان هست؟

که ستاره می گرفتند در قبال رعایت قوانین.

 

یکی از جوایزی که برای آن ستاره ها گرفتند ، به نوعی یک تیر و سه نشان بود!!!عینک

 

در یک سفر زیارتی ، سیاحتی  که اواخر تابستان به حضرت عبدالعظیم داشتیم ، به عنوان جایزه برایشان قلک سفالی خام (بدون رنگ) خریدیم.

و با این کار به سه هدف رسیدیم:

1-کادوی ستاره هایی که برای رعایت قوانین گرفته بودند.

2-سرگرمی و تقویت هنر و پر کردن اوقات فراغت در تابستان

3-ترغیب بچه ها به پس انداز کردن پول!

 

البته شاید اگر بیشتر فکر میکردم اهداف بیشتری هم تامین می شد!

ولی  همین سه تا هم کافیست.

 

و این شد نتیجه اهدافی که دنبال می کردیم:

 

بعد از مرحله رنگ آمیزی با مداد شمعی و زدن کیلر

(سمت راستی قلک دختر دومیست و سمت چپی قلک دختر بزرگه)

 

 

 

 

و از آنجایی که دخترهایم هم مثل خودم اموراتشان بدون پولک و منجوق و هر گونه امور چسباندنی نمی گذرد ، پولک هم به قلکشان چسباندند:

 

 

 

آیا من مادر خبیثی هستم که با یک کادو 1500 تومانی سه هدف عمده و یا شاید هم بیشتر را دنبال می کنم؟!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مادرشوهر
13 مهر 92 11:29
مثل همیشه زیبا بود.
از مامان خلاقی چون شما همچین دخترایی هم به عمل میان دیگه.

راستی کیلر چی چی بیده؟


بابا خجالت نده دیگه!
کیلر یه اسپری هست که روی وسایلی مثل سفال رنگ سده و اینها میزنند تا رنگش ثابت و قابل شستشو بشه.
آشنای غربت نشین
13 مهر 92 12:52
سلام . شما خبیث نیستی ،دخترای گلت قانعه اند که قلک را به عنوان هدیه قبول میکنند . آخه هدیه دادن قلک مثل باز کردن حساب پس انداز خالی میمونه .


خوب عزیزم خودم هم میدم تا پرش کنن دیگه!
مهم اینه که یاد بگیرن اونی که میگیرن تا تهش نخورن و پس اندازم بکنن.
مادرشوهر
13 مهر 92 14:47
من یه سوال از شما پرسیده بودم راجع به پیش دبستانی امیرمحمدم؟
خیلی تازگیها فراموش کار شدم


عزیزم سوالت رو خوندم و فردا اول وقت جواب میدم انشااله!
مادرشوهر
13 مهر 92 14:48
وووووووی من اول شدم توی نظرات.چه افتخاری


چه افتخاری برای من!
انقدر تو پیگیری من سر ذوق میام!
مادرشوهر
13 مهر 92 14:51
ینی اول با مداد شمعی روی اونو رنگ کردن بعد کیلر زدن درسته؟


آفرین به تو دختر خوب!
آشنای غربت نشین
13 مهر 92 17:40
میدونم عزیزم اتفاقا من با پس انداز کردن خیلی موافقم و از بچگی هم عاشق قلک بودم .فقط گفتم قلک به عنوان جایزه نمیشه ازش استفاده کرد اونم برای دخترای گلت . والا قصد جسارت نداشتم . شما مادرشونی و مثل همیشه مدیریتت عالیه . نیازی هم به یاد دادن و نظر دادن من نیست . منم میرم کشکمو بسابم .


خوب کردی نظر دادی عزیزم.
منم خوب کردم جوابتو دادم عزیزم!
بی حساب!!!
نه؟
Zahra
13 مهر 92 17:48
مبارکتون مباشه


بابا لفظ قلم!
با ما می پلکی؟
منصوره مامان زهره
13 مهر 92 17:58
آری آری خبیثی و صد البته دخترا هم مظلوم
حساب پس انداز خالی رو خوب اومده دوستمون


این شکلک شیطان رو که میذاری یه جوریم میشه اصلاً!
اووووووووووووفففففففففففففففففففف!
یه دوست ( مامان ریحانه )
13 مهر 92 19:03
سلام
جای دخترک که یکی از عوامل ستاره ها بوده توی این پست خالیه
طفلکم این ماه تولدشه ولی نمیدونم چندمه
تولد مبارک خانم گل کوچول موچول
راستی یه چیز جالب
دخترک:مهر
طهورا:آبان
ریحانه من آذر


چه باریک بین!
ممنونم از این همه توجهت خانوم!
مهسا
13 مهر 92 19:23
اتفاقا خیلی هم مادر هم نمونه ای هستی شما که پس انداز کردن را به بچه هاتون یاد میدید. خیلی قشنگ شدن قلکها
حیف که باید شکسته بشن.

(راستی کامنت های من برای پستهای قبل نرسیده یا شما تایید نکردین؟)


حالا تا شکسته بشه کلی زمان مونده.
نه عزیزم نظری نداشتم ازت!
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
14 مهر 92 0:12
چه قدر قشنگ شدن ...
كارت كه خيلى خوب بود اتفاقا من مى خواستم ازت بپرسم قول و قراراى اول تابستون چى شد جريانش خوب شد گفتى خودت


امروز رسما کاغذ قرارداد کنده شد و به زباله دان تاریخ رفت.
حالا باید برای درس و مدرسه برنامه ریزی کنیم.
مانلی
14 مهر 92 8:59
مادر حسابگر و آینده نگر به شما میگن که با دادن این هدیه همه ی جوانب رو در نظر گرفتین حس خلاقیت و پس انداز رو هم در بچه ها تقویت کردین


ممنون از تاییدت.
شمال خوش گذشت؟
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
14 مهر 92 15:55
ببين از ديروز هى مى خوام يه چيزى بگم ولى گفتم ولش كن به من چه ...!!!
ولى هر چى فكر مى كنم مى بينم كه خيلى بى انصافى كردى. اين قلكا رو مى گرفتى ولى نه به عنوان جايزه تابستون گناه داشتن ديگه اين همه كمكت كردن .... همين فقط ...؟؟؟ حداقل يه چيزاى ديگه هم در كنارش مى ذاشتى براشون
آخيييييييش ... راحت شدم . بالاخره گفتم !!


نه عزیزم.
این یکی از جوایزی بود که گرفتند.
مثل همون روز که برای گردش رفته بودند.
یا رفتن به شهر بازی .
یا بازی فکری.
اینا رو از این لحاظ گذاشتم که کار دست خودشونه.
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
14 مهر 92 15:59
آهان .... من يه سوال دارم
زمان ماها يادمه كلاس اول كه بوديم پاك كن داشتن ممنوع بود يعنى بچه هاى كلاس اولى نبايد از پاك كن استفاده مى كردن الانم همين طوره يا مى برن با خودشون و استفاده مى كنن ...؟؟


نه الان ممنوع نیست.
تا حالا اصلا یه همچین چیزی نشنیده بودم.
مامان یاسمین زهرا
15 مهر 92 13:11
نظر من کو


گشتم نبود عزیز جان!