دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سارافون بافتنی *

1392/9/17 2:15
نویسنده : مامان دخترا
3,526 بازدید
اشتراک گذاری

سارافون بافتنی دخترک!

خیلی وقت است که بافتش تمام شده است.

ولی فرصتی برای گذاشتن نبود.

 

 

 

 

 

 

پشت لباس:

 

 

 

گل روی سارافون:

 

 

 

یک مقدار خیلی کم از کاموا باقی مانده است.

گذاشته ام برای بافتن گل سر.

اما هنوز فرصت بافتنش را نداشته ام.

سوییشرت و شلوار و کلاه دخترک هم تمام شد.

فقط مانده دوختن و تزیینش.

و پروژه بعدی یک ژاکت بافتنی برای دختر بزرگه است که نخش خریداری شده و سر انداخته شده و منتظر تمام شدن لباسهای دخترک است برای شروع بافت.

 

 

این روزها تمام سعیم این است که کارهایم را کمی سر و سامان دهم تا بتوانم چهل تیکه را زود به زود به روز کنم.

فصل بافتنی ، بافتنی می طلبد و من عجیب این روزها پر مشغله ام و ناخوش احوال!

دعا کنید تا از خجالت همه در بیایم برای چهل تیکه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محبوبه مامان ترنم
5 آبان 92 8:32
ماه هست با این لباسهای خوشکل ماه تر هم میشه. خیلی قشنگه


چقدر مهربونی محبوبه جان.
عاطفه
5 آبان 92 21:54



چرا اونوقت؟
کار بدی کردم؟
بد بافتم؟
❤دو نیمه قلبم❤
5 آبان 92 23:50
به به مبارک باشه
ایشالله به خوشی و سلامتی بپوشه
دست گل هنرمندت درد نکنه
خدا بد نده
ایشالله همیشه سلامت باشی


لطف داری گلم.
تا ناخوشی نباشه سلامتی به چشم نمیاد.
مامي حانيه
6 آبان 92 2:20
سلام عزيزم
.......


مامی حانیه جون.
عجیب به یادتم و دوست دارم زود تر زندگی بر وفق مرادت بشه.
آشنای غربت نشین
6 آبان 92 8:37
مثل همیشه خوشکل و بی نقص .



وااااای !
من چه کنم با این همه مشوق؟!
مامان یاسمین زهرا
6 آبان 92 9:36
منم بلدم اینطوری ببافمولی به دخترم نمیاد


به اون خوشمزه خانوم همه چی میاد.
الکی و دروغکی حرف نزن!!!
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
6 آبان 92 13:34
خيلى عالى بود...


ممنون.
جانم تشویق!
مامان آوا
6 آبان 92 23:39
وای چقد خوشگل جوگیر شدم منم واسه دخترکم ببافمش !
بافت بالاتنه این یکی هم مثل سارافون قبلیه؟کامواش هم مارک الیزه است؟!


دقیقا همونه.
مارک کامواش الیز نیست ولی کاموای ترکیه ای هست.
عاطفه
7 آبان 92 17:59
انقدر بخیل نباش آموزش پسرونه بذار


آخه پسر دارم که براش ببافم و آموزشش رو بذارم برای تو؟
آموزشگاه مراقبت وزیبایی پارمیس زابل
7 آبان 92 18:07
سلام خسته نباشیدجالب بود


ممنون عزیز.
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 آبان 92 15:30
این سارافن خیلی خوشگله


ناقابله.
راحته.بباف اگه حال داری.
سهیلا
15 بهمن 92 16:10
سلام دستور بافت این سارافون رو ندارید ؟ مرسی
مامان دخترا
پاسخ
دستور بافت سارافون رو توی چهل تیکه گذاشتم. اینم مثل همونه تقریباً.
مامان مشکات
2 اسفند 92 0:08
سلام خیلی خوشگله،اما من تازه شروع به یادگیری بافتنی کردم، نمیفهمم چطوری باید دامنش رو ببافم.
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم توی چهل تیکه آموزشش رو گذاشتم.
زهرا
24 خرداد 93 17:35
سلام مامان دخترا وبتون فوق العاداست به وب منم بیایید خوشحال میشم