دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

نماز نیمه جماعت!

1392/9/17 2:14
نویسنده : مامان دخترا
1,850 بازدید
اشتراک گذاری

 

نماز نیمه جماعت دختران من:

باز آ، باز آ

هر آنچه هستی باز آ

حتی اگر مانند دخترک با لباس رکابی به نماز بایستی!

و یا مانند دختر دومی با لاک رنگارنگ!

و صد  البته با این میزان توجه عمیق!!!

که در هنگام قنوت حواست به بغل دستی ها هم باشد!

 

 

 

 

 

قبول باشد دخترم!

 

 

 

نکته 1:

بابت پست قبل خیلی زحمت کشیده ام و خیلی ذوقناکم هنوز!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمیه مامان گل دخترا
13 آبان 92 11:49
مطمعن باش نماز اینا از من قبولتره.

مهم نیت آدم...


باور کن راست میگی.
نماز خوندن اینا از ما بهتره.
مامان یاسمین زهرا
13 آبان 92 14:54
قبول باشه فسقلیها


بافتنیهاتون بینظیر و زیبا ولی ما که دوست نداریم ببافیم برا دخترمون هر چی میخوای یاد بده من که نمیبافم،یه وقت فکر نکنی تنبلم و استعداد ندارماااااااگر این فکر رو بکنی میکشمت


ما که باور کردیم.
خدا هم ازت قبول کنه.
اون پینوکیو خودتی؟
رزیتا
13 آبان 92 18:46
سلام.قبول باشه.که حتما هم قبول است.ممنون بابت رمز که برام فرستادی ولی من هر کار کردم نتونستم که بازش کنم .نمی دونم چرا؟همه جوره امتحانش کردم با caps lock بدون caps lock ،انگلیش ،فارسی..اما نشد.


با فایر فاکس میری یا اکسپلورر؟
با هر کدوم میری اون یکی رو هم امتحان کن.
تو فایر فاکس که جواب داد.
خبرم کن.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 20:21
ای هلال خون دوباره سر زدی
ای محرم بار دیگر آمدی.....
فرا رسيدن ماه عزاى حسينى تسليت باد


بر شما هم تسلیت!
❤دو نیمه قلبم❤
13 آبان 92 23:48
خدا این سه دختر گلتو حفظ کنه
آی گفتی عشق من بافتنی


ممنون عزیزم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
14 آبان 92 11:46
اون تل سر رو هم آخرش براى من نذاشتى آموزشش رو منم آماده ديدم خريدم!


آموزشش رو میذارم تا دیگه نخری و برای لباسای دیگش ست ببافی براش.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
14 آبان 92 11:47
هههههه... عكس اول خيلى باحاله ...!!


توجه رو داشتی؟
مهسا
14 آبان 92 20:07
من همیشه می گم وقتی یک کودک پاک و معصوم به نماز می ایسته خدا به فرشته هاش می گه: فتبارک الله احسن الخالقین.
التماس دعای فراوان فرشتگان روی زمین.



جداً که راست میگی!
مامي حانيه
15 آبان 92 0:07
سلام خانوم
به فرشتهات بگو ما رو هم دعا كنن.
راسي رمز ودريافت نكردم


مامی حانیه جون یه بار دیگه آدرس یا ایمیل میذاری.
دو بار فرستادم.
مامان محیا
15 آبان 92 10:35
التماس دعا فرشته های زمینی


عقیق
15 آبان 92 23:57
قبول باشه


قبول حق!
مريم
16 آبان 92 10:16
خدا حفظشون كنه
تمركز دختر دومي خيلي خيلي بامزه ست


هییییییییییییییییییییی!
خدا قبول کنه!
شیدا
16 آبان 92 20:13

دلم ضعف میره میام اینجا!
لا حول ولا... میخونم چشم نزنم
قربون قلب دخترک که هنوز تو بهشته


با همون رکابی؟
ممنون از این همه محبت!
منصوره مامان زهره
17 آبان 92 0:24
اونوخت امام جماعت کیه؟؟؟؟!!!!



همون که نصف چادرش پیداست.