دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

محبت

1392/10/14 1:11
نویسنده : مامان دخترا
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تفکر یک سگ: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوسم دارن. پس حتما اونا خدای من هستند
طرز تفکر یک گربه: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوسم دارن. حتما من خدای اونا هستم


اگر خوب به این جملات فکر کنید، انسان ها هم از همین نوع تفکرها برخوردار هستند. عده ای خودشون رو به خاطر توجه و محبت دیگران مدیون تصور می کنند و عده ای به خاطر همین موضوع دچار خود بزرگ بینی های کاذب میشن*

 


من همیشه از آن دسته اول آدمها بوده ام.

یعنی عقیده دارم کاری که دیگران برای من انجام می دهند ، از محبتشان سر چشمه می گیرد.

گاهی این محبت آنقدر زیاد است که جداً شرمنده می شوم.

محبت هایی که یک خانواده همسر ، می توانند انجام ندهند و جای هیچ گله و شکایتی هم نباشد.

محبت هایی که دو بار مورد به مورد تایپشان کردم و دوباره همه را پاک کردم.

تا سو تعبیری پیش نیاید.

من تمام این محبتها را می گذارم به پای گذشت و انسانیت.

چیزی که دلم می خواهد یاد بگیرم و به دخترانم بیاموزم.

 

اینها را نوشتم تا هم محبتهایشان در دفترچه خاطرات دخترانم ثبت شده باشد ، و هم بهانه ای باشد برای تبریک به خواهر شوهر کوچیکه!

خواهر شوهر عزیزم؛

15 سال است با تمام روزهای خوب و بدی که با هم داشته ایم، بهترین دوستان هم بوده ایم.

تولدت مبارک!!!

 

 

 

برگرفته از وبلاگ "جملات کوتاه  زیبا"

 


سه شنبه 10 دی 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
10 دی 92 23:53
مبارک باشید برای هم.
مادرشوهر
11 دی 92 10:34
تبریک به خاطر این رابطه ی احسن و نیکو. ان شاءالله پایدار باشد دوستی تان.
مادرشوهر
11 دی 92 10:37
من هر چی گشتم نتوستم یه چیزی رو پیدا کنم. اون صفحه ای که برای تا نخوردن کناره های دفتر دختر دومی یه چیزی درست کرده بودی؟اونو! البته نت من کم سرعت هست و نتو نستم همه صفحات رو بگردم.لطفا راهنمایی.
مامان دخترا
پاسخ
اینجاست خانوم. بفرمایید: http://3dokhtaram.niniweblog.com/post231.php
مامان مهنا
11 دی 92 14:50
بابا دست مریزاد خیلی مهربونی خواهر شوهر هوای این زنداداشو داشته باشه باش خخخخخخخخخخ تولدشون هم مبارک
مامان دخترا
پاسخ
من فقط جواب مهربونیاشون رو میدم.
فاطمه مامان زهرا
12 دی 92 0:27
آدم لذت مي بره اين عروس و خواهر شوهر هاي مهربون رو مي بينه ! تبريك براي اين همه مهربوني و تبريك براي تولد عمه كوچيكه
مامان دخترا
پاسخ
برای مهربونیت