دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

یک لبخند کمرنگِ پر رنگ!

1392/10/21 21:01
نویسنده : مامان دخترا
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از برگشتن به خانه ،

وقتی پرده را می زنی کنار تا در  شیشه ی رفلکس پنجره چادر و مقنعه ات را مرتب کنی ،

دیدن یک برف دانه درشت حالت را به جا می آورد.

و وقتی می رسی خانه از دیدن حیاط سفیدِ سفید ،با دخترکت ذوق می کنید و ذوق می کنید و جیغ می زنید.


و مدام دخترکت تکرار می کند:

"این بانونه!"

و تو همش می گویی :

" این برفه! برف!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای شهر بی برف و کم باران من ، امروز یک روز خاص بود.

آنقدر که دلم حال می آمد از اینکه از کنار هر کس که رد می شدم ، یک لبخند کمرنگ و زیر پوستی بر لبش بود.

انگار امروز چشمها با هم حرف می زدند در خیابان.

به هر کس نگاه می کردی انگار می گفت:

چه روز خوبی!

 

 

 

چهل تیکه به روز است!

همین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زینب
22 دی 92 12:01
ای جوووووونم بانونه!!!! ببوسش
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 15:51
مامان دخترا
پاسخ
برای منه یا برای برف؟
مامان مهنا
22 دی 92 19:10
وای منم برف رو خیلی دوس دارم
مامان دخترا
پاسخ
من عاشقشم!
مامان یاسمین زهرا
24 دی 92 14:18
سلاااااااام ما بالاخره اینترنت دار شدیم در خانه جدید. امسال ما هم با برف حسابی سوپرایز شدیم.خدارو شکررر
مامان دخترا
پاسخ
ای جانم که برگشتی!
فاطمه طاهری
25 دی 92 15:29
سلام نمیدونم شهر شما کجاست اما این روزها همین حال وهوا را ما تو شهر خودمون اراک دارین وخدا را شکرمی کنیم .
مامان دخترا
پاسخ
خدا رو شکر!
مهسا
26 دی 92 17:49
همیشه وقتی برف میاد یعنی یک روز خوب! ایشالله از این روزهای خوب زیاد داشته باشیم.
مامان دخترا
پاسخ
ان شا اله!