دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تبانی...

1392/10/26 21:53
نویسنده : مامان دخترا
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

یک سکوت مرموز در آشپزخانه و در هنگام شستن ظرف توسط من!

سر بر می گردانم تا راز این سکوت را دریابم.

و آنچه که می بینم،

چیزی نیست جز یک تبانی با عزیز خانوم...:

 

 

 

 

 

 

پس از عکاسی در کمال آرامش! و کلی اسکاچ کشیدن روی موکت و دستمال کشیدن دوباره مشغول شدم به ظرف شدن.

و بعد از دقایقی دوباره تکرار سکوت...

هراسان برمی گردم در انتظار دیدن فاجعه ای مجدد!

 

 

و چیزی که می بینم:

 

 

 

"عزیز " پای ثابت تمام تصمیمات دخترک می باشد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهسا
26 دی 92 22:16
عزيزمييييييي چقدر عكس اخر معصومانه بود الهيييييي سلام خوبي مامان كارمند بالاخره به گروه مادران كارمند پيوستي راضي اي يانه ؟ خوش باشي هميشه ي هميشه
مامان دخترا
پاسخ
راضی ام؟ نمیدونم... فقط دارم برای آینده روشن تر تلاش می کنم. دعا کن موفق بشم. راستی دلم برات یه ذره شده بود. میام و میخونمت. نگی بی معرفتم. ولی فرصت نکردم نظر بذارم. دوستت دارم دوستم!
یاسمن ( مامان فرشته ها )
26 دی 92 22:48
سلام مدتهاست که از خوانندگان خاموش شما هستم . و شما را البته از چهل تیکه میشناسم سبکی که می نویسید را خیلی دوست دارم حتما شما بسیار انسان توانمند و هنر مند و خلاقی هستید پیروز باشید.
مامان دخترا
پاسخ
توانمند و خلاق؟ شاید اینجا از توانمندیها بنویسم. ولی همیشه هر آدمی توانمندی و ناتوانی رو با هم داره. ممنون از انرژی مثبتی که دادی!
مامان آویسا
26 دی 92 23:27
آخی عزیزم چه معصومانه و پاک خوابیده دلم یه جوری شد
مامان دخترا
پاسخ
فقط یه مادر می تونه این جوری دلش یه جوری بشه!
بانوی مهر
27 دی 92 0:44
اخ جانم مادر
سنبله
27 دی 92 21:07
سلام اینکه پر حوصله وصبورین خیلی اخلاق خوبیه دعا کنین منم صبور بشم .ممنون
مامان دخترا
پاسخ
به موقع خدا صبر بهت میده عزیز.
مامان فرشته های شیطون
28 دی 92 11:49
دلم غنج زد عزیزم وای دخترامون دارند بزرگ میشن دلم برا کوچولویشون خیلی تنگ میشه
مامان دخترا
پاسخ
آره والا راست میگی.