دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سبد لباس!!!

1392/10/28 8:45
نویسنده : مامان دخترا
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

آیا خانه ی ما جایی برای بازی کردن ندارد؟

آیا برای بازی کردن باید متحمل زحمت بسیار شد؟

واقعاً حس تو و خواهرانت چیست از اینکه همیشه دوست دارید در جاهای تنگ و باریک بِچِپید و بازی کنید؟

 

 

 

 

 

 

و معترض از اینکه چرا خلوتش را به هم زدم!!!قهر

 

 

 

انگار ماجرای من و آشپزخانه و این دخترک و تنهاییمان در زمان نبودن دختر ها تمامی ندارد.

 

عید مبارک!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

maman sonia
29 دی 92 12:38
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان دخترا
پاسخ
ممنونم عزیز مهربون و با معرفت!
مهسا
29 دی 92 19:59
آخه وروجک چه جوری رفتی اون تو ! ، عیدتون مبارک همیشه شاد باشید
مامان دخترا
پاسخ
عید شما هم مبارک. نمیدونم والا!
2 عـــدد وروجـــکــــ
30 دی 92 12:07
آخه که من چه لذتی برم با دیدن این عکس دخترک خودش هم چه ذوقی کرده عید شما هم مبارک
مامان دخترا
پاسخ
عشقی می کرد که بیا و ببین.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 دی 92 15:48
همشون لنگه هم اند بچه ها! قربونش بشم الهی.
مامان دخترا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. تازه دوست جون پیدا کردن. اونم قربونی بشه من چیکار کنم خوب؟