دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

اوووووووفففففففففففف!

1392/12/8 15:36
نویسنده : مامان دخترا
605 بازدید
اشتراک گذاری

هر چه حرف زیاد دارم برای زدن ، در عوض وقت کم دارم برای نوشتن.

در روزهای خوبی نیستم.

نه جسمی و نه روحی.

خانه شلوغ و به هم ریخته است.

فرشها رفته اند قالیشویی ؛

مبلها وسط خانه ، هر کدام گوشه ای افتاده اند ؛

میز تلویزیون و مبل جدید طی دو مرحله ی جداگانه رسید ؛

امروز به مدت 3 ساعت با راننده ای که مبل ها را آورده بود و وسایل جانبی اش (میز و آباژور و ساعت و ...) را نیاورده بود کل کل کردم و نقش یک پیغام رسان را داشتم بین صاحب نمایشگاه و همسر گرامی که میان کلاس نشسته بود و امکان حرف زدن هم نداشت حتی!!!

اعصابی از من از دست رفت در این سه ساعت که با سر دردی تمام عیار نشسته ام و می نویسم تا بلکه خالی شوم.

چون آقای همسر نیست که کمی حرف بزنم و از زمین و زمان و آدمها و ... به صورت رگباری برایش بگویم و غر بزنم و نگاهم کند و آرام شوم.

آشپزخانه تمیز شده است.

با پرده های شسته شده و وسایل تمیز!

پرده های اتاق شسته و تمیز است و دکور و وسایلش تمیز و شسته شده اند.

اتاقها جمع شده اند و جمع کردن نهایی مانده است.

کتابخانه مانده و کمد هایش و ...

خدایا یاری کن.!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مانلی
8 اسفند 92 19:53
اين روزها با همه خستگی هاش حس و حال خوبی داره حس نو شدن و عيد ، مبلمان نو هم مبارك
مامان دخترا
پاسخ
این هم درسته. از این طرف هم باید نگاه کرد.
مامي حانيه و ني ني
8 اسفند 92 22:05
عزيزم انشالا خداوند بر توان شما بيفزايد و كارها را بر شما اسان گرداند
مامان دخترا
پاسخ
ممنون دوست من!
آشنای غربت نشین
9 اسفند 92 21:25
واقعا که از دست این خونه تکونی شب عید باید گفت اوووووووووووفففففففففف ولی همین که خونه تمیز میشه و همه جابرق میندازه و همه چی برای ورود بهار و سال جدید آمادست صفا داره . آیا شما هم مثل من بعد از تمیز کردن خانه هی از این اتاق به آن اتاق رفته و به تمیزی خیره کننده نگاه میکنید و لذت میبرید و بموقع خارج شدن از اتاق دوباره سرتان را برمیگردانید و نگاه میکنید و کیف میکنید ؟؟؟؟ ایکن یه آدم خونه تمیز ندیده !!!!!!!!!!!!
مامان دخترا
پاسخ
اگر این قسمتش نبود دیگه امیدی برای خونه تکونی نبود!
مهسا
9 اسفند 92 22:38
خدا قوت!