دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سخنرانی

1392/12/10 20:12
نویسنده : مامان دخترا
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک با حرارت تمام بر مسند تختش نشسته است و سخنرانی می کند!

روی پتو هایی که در زندگی مسافرتیمان در اتاق بچه ها (به علت نبودن فرش ها) در تخت دختر ک می گذاریم ،نشسته است.

و با جدیت تمام حرف می زند با خواهرانش و می خندد و صدایش را بلند می کند و آرام می کند.

و خواهران هم موظفند که با شوق به حرفهایش گوش دهند و همراهیش کنند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یاد روزهایی می افتم که اشک ها ریختم برای حرف نزدن دخترک!

و حالا که می بینم با کلمه هایی نصفه و نیمه و به زبانی که مترجمش خودمان هستیم حرف می زند و منظورش را می رساند خدا را شکر می کنم.

شکر می کنم برای تمام آن چیزی که در عین سادگی ، اگر نبود ، زندگیمان آرام نبود!

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
11 اسفند 92 20:40
خدا سخنران کوچک خانه تان را در پناه خودش حفظ کند.
مامان دخترا
پاسخ
الهی آمین!
روعا!!!!
11 اسفند 92 22:38
من که سر میزنم عزیزه دلم ففط منم شبیه ت پرکارم و دلتنگ بچه ها
مامان دخترا
پاسخ
بچه گرفتی یعنی؟ روعا یا ...؟
محدثه
11 اسفند 92 23:13
عزیزم خیلی نازه خوش به حالتون که خونتون با وجود دخترا گرمه
مامان دخترا
پاسخ
خدا رو صد هزار بار شکر! خدا قسمت همه بکنه!