دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

شرمندگی!

1392/12/11 15:24
نویسنده : مامان دخترا
988 بازدید
اشتراک گذاری

از دوستانم هنوز کسی به اینجا سر می زند؟

من همه تان را می خوانم.

در محل کارم.

در هر فاصله ای که بیفتد و وقت داشته باشم.

قبل از خواب و نیمه های شب.

بی معرفت نیستم.اما فرصتم کم است.

و امیدم به عید است که برنامه ریزی دقیقی داشته باشم برای رسیدن به کارهایم.

و باز امیدم به روزهای بلند بهار و تابستان است و خلوت شدن سر بچه ها و کم شدن قسمتی از مسئولیتم بابت بچه ها.

روزهای پر کار و زیبای اسفند ماه گوارای وجودتان!

 

راستی راستی هنوز دوستانم به من سر می زنند؟!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عاطفه
11 اسفند 92 20:25
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله
مامان دخترا
پاسخ
من شرمنده ی تو و امیر پارسای نازت هستم.
مهسا
11 اسفند 92 20:37
اگه منم قابل باشم و شما منو دوست خودت بدونی، بله من که سر می زنم . امان از روزهای پایان سال و کارهایی که خیلی زیادند. من الان این شکلی هستم :
مامان دخترا
پاسخ
دوست عزیز و پر و پا قرص من!
مامان فرشته های شیطون
12 اسفند 92 4:36
سلام خانوم خدا قوت خوندن وب شما مثل نان شب برایممان واجب است عزیزم
مامان دخترا
پاسخ
ای جانم! عزیزمی با این همه محبت!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
13 اسفند 92 9:35
بـــــــَ. لـــــــــههههههه ...... من كه پاى ثابتم فقط چند تا پست رو نتونستم كامنت بذارم
مامان دخترا
پاسخ
دوستِ با معرفتم! ممنون که منو می بخشی و بازم بهم سر می زنی.
مامان یاسمین زهرا
14 اسفند 92 12:30
خستم ولی هستم
مامان دخترا
پاسخ
من نباشم که عزیزم خسته باشه. یاسمین خوب شد؟
مامان محمد و ساقی
15 اسفند 92 0:53
اره عزیزم من همیشه بهت سر میزنم ولی کمتر نظر میزارم...پیش خودم فکر میکنم شاید خوشتون نمیاد...البته خودم این فکرو میکنم میدونم فرصت شما کمه.هم کار بیرون...کار خونه و بچه داری و همسر داری...خدا بهتون قوت بده
مامان دخترا
پاسخ
دیگه خواهشا این فکرو نکن. دوستت دارم دوستم!
مامان محمد و ساقی
15 اسفند 92 22:26
عزیزمی... گفتم که خودم اینطور فکر میکردم بخدا نظر اصلا" برام مهم نیست...ممنونم عزیزم
مامان دخترا
پاسخ
دوست منی!
مامان محمد و ساقی
15 اسفند 92 22:26
خو به وبت عادت کردم
مامان دخترا
پاسخ
من مرده ی عادت کردنتم. و منتظر اومدنت!
مامان یاسمین زهرا
16 اسفند 92 1:25
خوبه خوب که نه ولی خوبه
مامان دخترا
پاسخ
الهی شکر!
شیدا
16 اسفند 92 2:34
من من
مامان دخترا
پاسخ
من فدای تو!