دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

روزانه

1392/9/16 1:21
نویسنده : مامان دخترا
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا زیاد جور نمیشه که بنویسم.از بس سرم شلوغه.خوب سه تا بچه خیلی از آدم وقت میگیره.مخصوصا که من میخوام به همه کارها هم برسم و بافتنی و اینترنت و مخصوصا مامی سایت و کاردستی دختر وسطی و درس دختر بزرگه و شیطنتای دختر کوچیکه رو هم کنارش داشته باشم.فکر میکنم به من سختی کار تعلق بگیره!این هفته ای که گذشت از صبح ساعت 6 که برای بیدار کردن بچه ها بیدارشدم دیگه نخوابیدم.خوب خیلی به کارام رسیدم.نتیجه اینکه هر روز تونستم خونه رو گردگیری و جارو کنم که همین باعث آرامشم میشه.تمیزی خونه رو میگم.و دیگه اینکه شلوارک پیشبندی دختر کوچیکه تموم شد و یه دامن شلوارک هم براش بافتم.که امشب باید بشینم و کارای تزیینیش رو تموم کنم .برای دختر وسطی هم کاموای شیری خریدم که بعد از اینا دست میگیرم.

عکس بافتنی هام رو هم میذارم.

 

 

این هم دامن شلوارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین جونم
6 دی 91 16:57
باسلام و خسته نباشید و تبریک به خاطر وبلاگتون من هم مثل شما سه بچه دارم .
و احساستون رو درک میکنم.


عزیزم وبلاگت باز نمیشه