دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

بافنده جدید

1392/9/16 1:52
نویسنده : مامان دخترا
883 بازدید
اشتراک گذاری

این اثر جدیدی است از عضو جدید راسته بافندگان!

 

 

 

 اولین بافته دختر دومی است با تلاش و زحمت عمه.و این هم دختر بافنده من:

 

 

 

و این هم دختر بزرگه که همچنان لیف می بافد:

 

 

 

و تازه دخترم در جدیدترین افکارش به این نتیجه رسیده که اگر از مروارید هایی که دارد روی لیف بدوزد قشنگتر می شود!استرسو چه شود لیف زدن با لیف پر از مروارید!تعجب

 

فقط مانده دخترک که بافنده شود و اگر بشود من رسالت بافنده کردن دخترهایم را انجام داده ام!

آیا بافتن ژنتیکی است؟؟؟

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
27 بهمن 91 13:55
هنر ژنتیکیه.نه فقط بافنده بودن.
خوش به حال دخترا که همچین مادری دارن.واقعا خوش به حالشون.واقعا.
من هرچی خیاطی وبافتنی ومروارید بافی وگلدوزی واشپزی وروبان دوزی وگل سازی بلدم از مامانم یاد گرفتم
شکلک یه ادم خود هنرمند بین!
یه خصوصی هم داری.


بی انصاف عکساشو رو کن.می ترسی چیزی یاد بگیریم ازت؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
27 بهمن 91 14:03
دختر بزرگه توی عکس اولش، مژه هاش عین مژه مصنوعی افتاده...
هزار الله اکبر.
یه خصوصی دیگه هم داری.


وای چه مهم شدم .چقدر خصوصی دارم!!!
مهسا
28 بهمن 91 21:55
یادش بخیر منم اولین بار که قلاب بافی یاد گرفتم فقط زنجیره می بافتم بعدهم می بستم دستم و می گفتم دستبند بافتم واسه خودم. بعد کم کم یادگرفتم لیف ببافم بعد چند تا رومیزی بافتم و دیگه هیچی نبافتم. هی جوونی کجایی که یادت بخیر


پس به آیندش امیدوار باشم؟
مامان یاسمین زهرا
28 تیر 92 15:16
از بس دوستون دارم برمیگردم صفحات قبل رو دوباره نگاه میکنم.من عاشق دختر بزرگه شمام چقدر حجابش قشنگه منم آرزومه یاسمین زهرا چادری بشه میشه بگید چه کارا کردید ؟توی این سن میشه کاری کرد؟.من فعلا 12 امام و صلوات و سوره توحید و اینارو یادش دادم ولی همیشه نگران آیندش هستم من خودم از 5 سالگی خیلی از جاها چادر پوشیدم از 7 سالگی روزه کامل رفتم البته همش از علاقه خودم بود چون دوست داشتم عین خواهر بزرگترام باشم .توی بارداری هم همش قران و 10 بار ختم کامل قران و این چیزا ماهواره پاهواره هم نداریم خدارو شکر ولی باز نمیدونم این استرس لعنتی چیه؟؟؟؟کمککککک


سر فرصت جوابت رو میدم عزیزم.
فقط استرس رو بذار کنار.
مامان یاسمین زهرا
29 تیر 92 15:17
منتظر سرفرصتم


سر فرصت رسید همین ظهر امروز.
برات کلی نوشتم!