دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

خواب پروانه شدن می بیند!

1392/9/16 14:11
نویسنده : مامان دخترا
999 بازدید
اشتراک گذاری

قبلاً نوشته بودم که انگار این خوابیدن به روش های محیر العقول در دخترانم موروثی است.

این هم شاهدی بر ادعایم (البته طی شبها و روزهای مختلف!):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

یه دوست ( مامان ریحانه )
27 فروردین 92 15:11
سلام
رویاهایت طلایی پر از لحظه های شادی با آرامشی همیشگی باد دخترک 1.5 ساله پروانه ای
وای که بچه های این دوره زمونه حتی با وجود مسافت های طولانی و البته نداشتن قرابت فامیلی چقدر مشابه هم عمل میکنند و حتی مثل هم میخوابند



انگار از روی هم کپیشون کردند.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 فروردین 92 0:06
طهورا هم همینطوریا میخوابه،بلکم بدتر!


گفتم که از روی هم کپیشون کردند!
مامان ایدین
28 فروردین 92 16:56
سلام خانومی چه دخترای خوشکلی داری خدا حفظشون کنه


ممنون خانومم.لطف داری شما.
مامان ایدین
28 فروردین 92 17:07
وای خانومی خیلی از وبلاگتون و دختراخوشم اومد لینکتون میکنم منم یه وبلاگ هنری دارم البته بافتنی هام به شما نمیرسه و اون بلاگ بافتنیتونو اونجا لینک میکنم خوحال میشم به سر بزنین
انم وبلاگ هنری من
http://honarman92.blogfa.com/


اومدم و بافتنیهای استادانه شما رو دیدم.خیلی هنرمندی خانوم.
zahra
28 فروردین 92 23:57
کاش روزگارتو که بشود دخترک ... دنیایمان طوری نباشد که فقط توی خواب ، خیلی چیزها را ببینیم ...کاش نوبت تو که بشود خیلی چیزها را بشود دستاشان را از توی رویا گرفت و بیرون اورد ...کاش نوبت تو که بشود ...


من خودم قاطی هستم الان زهرا!
خواهشا تو بدترش نکن.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 اردیبهشت 92 1:25
راستی
بهت گفته بودم سه تا دخترا هیچ کدوم شکل هم نیستن؟


و هیچ کدوم شکل من هم نیستن.
باورت میشه؟
مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 10:07
چه پروانه نازی
خوابای خوب خوب ببینی الهی


تازه داره خوابشو میبینه.
هنوز خودش نشده پروانه!