دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سرگرمی های دخترک!

1392/9/16 14:12
نویسنده : مامان دخترا
1,510 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک در 18 ماهگی مشغول کشف دنیای اطرافش است.

 

 

نه تنها دنیای اطراف بلکه مشغول کشف خودش میباشد.

 

 

از جمله اعضایی از بدن دخترک که تا به حال به چشم نمی آمد و تازگی ها عضو حیاتی

 

بدن دخترک شده است...

 

 

نمیدانم در نظر دخترک این عضو کوچولو به کجا راه دارد که دخترک هر چه فشارش

 

میدهد و از هر جهت که تلاش میکند راهی باز نمی شود از این دریچه!

 

 

 

 

و از نظر دخترک این کشف شایستگی این را دارد که بعد از آگاهی کامل

ما(خانواده)هر تازه وارد و میهمانی را به افتخار شناختش نایل کند!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهسا
2 اردیبهشت 92 21:52
الهی! چه کشف بزرگی کرده این خانم کوچولو.


روزگار اکتشاف دخترک است این روزها.
خوبی مهسا جان؟
مامان مهسا
2 اردیبهشت 92 22:08
سلام
اولم هورااااااااا
عجب كشف جالبي خودش تو كفش مونده

مدتهاست وبلاگتا ميخونم خوشم مياد با اينكه سه تا بچه داري عادلانه به هرسه توجه نموده و جالب انگيزهاي هر كدام را با شكيبايي تمام مينويسي

موفق باشي



من هم شما رو از وبلاگ طهورا میشناسم.البته کامنتی.خوشحالم که پیش ما اومدی خانوم گل.
خاله ی آریسا
3 اردیبهشت 92 8:50
آخی عزیزم خیلی شیرینه این دخترک


خودش یا اکتشافاتش؟!
سميه مامان گل دخترا
3 اردیبهشت 92 21:39
بس كه بچه هاى الان ماشاالله باهوشن و كار به همه چى دارن. بايد سر از همه چيز در بيارن....


هنوز ولی سر در نیاورده سمیه جان.
مامان تسنیم سادات
3 اردیبهشت 92 22:24
بــــــــــــــــــــــــــــله ... ما هم که به این افتخار نایل شدیم ....


اوا راست میگی ها!
مامانی طهورا
4 اردیبهشت 92 10:01
ای جوووووووووووووووونم
الان میام میخورمت

دختر کوچیکه رو عرض کردم


ممنون که من رو از ابهام رهانیدی.
داشتم فرار میکردم تا از خورده شدن در امان بمانم!
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
4 اردیبهشت 92 16:29
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه منم از اینا رو شکمم دارم تازه دیدمش

بهتون پیشنهاد میکنم زیباترین عکس دخملاتونو به مادام بسپارید تا یه قالب بسیـــــار زیبا براشون طراحی کنه


ممنون.میبینم کاراتون رو خانومی حتما.
مانلی مادر باران
8 اردیبهشت 92 16:41
قربونش برم که نافشو تازه کشف کرده اینم جایزه ش


شما هم دیدی؟