دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

سفر یکروزه به کیلان

1392/9/17 2:37
نویسنده : مامان دخترا
1,800 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه با بچه ها به همراه مادر و باباحاجی و عمه و عمو رفتیم آبسرد.

دوری زدیم و در نهایت برای ناهار به کیلان آمدیم.

البته یک مسافرت یک روزه بود با نیتی خاص که محقق نشد.

 لذتش را بردیم و برگشتیم.

بچه ها هم از این روز حسابی استفاده کردند و بازی کردند.

 

 

 


 

 

 

 

باغهای اطراف آبسرد پر بود از گوجه سبزهایی بر درخت و آلبالو و گیلاس و گردو و راههایی پر از گلهای ریز و خوشگل.

و این برگهایی که نمیدانم اسمشان چیست ولی مادر شوهر گرامی به دختر دومی قول داد با اینها برایش "دلمه خانواده" درست کند!تعجببس که دخترم دلمه دوست دارد!

 

 

و صد البته رودخانه ای زیبا!

 

 

 

بچه ها تا عصر بازی کردند و بازی کردند و در نهایت به اینجا رسیدند:

 

 

و سوغات این سفر یکروزه برای من یک بیداری شب تا صبح بود ، تا پادرد دخترک و دختر دومی و گزیدگی و خارش بدن دختر دومی را حل و فصل کنم!

 

با این وجود این طبیعت گردی و شادی و نشاط بچه ها در طبیعت را دوست دارم.

ادامه مطلب چند عکس از طبیعت آبسرد و کیلان!

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مانلی مادر باران
12 خرداد 92 14:06
وای منم میخوام. میگم نکنه برگا خوردنی نباشه ؟ همینکه بچه ها یه روز خوش باشن به یه دنیا می ارزه همیشه به گشت


آخه چی باعث شد فکر کنی که واقعا اینا میخواد دلمه بشه؟
مامان تسنيم سادات
12 خرداد 92 14:16
به به
هميشه گردش ....
هميشه بازى...


همیشه پادرد!
همیشه خستگی و خواب و حمام کردن زوری بعد از سفر!
شیدا
12 خرداد 92 14:17
اسمشون پنیرکِ،البته فک کنم اسم بومیشه،اسم واقعیشو نمیدونم
زبر نیست؟؟؟؟


ای بابا شیدا!
تو که میشناسی این گیاهو چرا باور کردی این میخواد دلمه بشه؟
مامان سونیا
12 خرداد 92 14:21
همیشه به تفریح و گردش عجب جای مصفایی رفتید
ای جان دلم فسقل خانم از خستگی چه لالایی کرده


این لالا نیست.
چیزی شبیه بیهوشیست!
مامان یاسمین زهرا
12 خرداد 92 15:13
چه مادرو پدر خوبی دارن این سه تا دختر خوشگل.همیشه به گردش


اینکه سوار ماشینشون میکنیم و چند کیلومتر اونورتر پیادشون میکنیم بازی کنن، یعنی ما خوبیم؟
سميه مامان گل دخترا
12 خرداد 92 15:47
خب من هم دلم گشت و گذار خواست.
ما بايد چكار كنيم انقدر هواى شهرمون گرمه!!!!!!



بیا شهر ما!
خنک نیست ولی مثل اونجا هم نیست.
مامان سونیا
12 خرداد 92 16:18
قابل توجه شیدا جون از کی تا حالا به اون گیاه میگن پنیرک اصلا پنیرک این شکلی نیست برگاش ریزه و گلهای بنفش یا سفید داره و یکسری میوه کوچولو داره که حالت دکمه هست که خوردنیه البته برگش رو هم بعضی ها در سوپ و آش میریزند و استفاده میکنند بدبخت پنیرک بفهمه این رو گفتید پنیرک میره خود کشی میکنه


من الان اینو تایید کنم دعوا نمیشه اینجا؟
مانلی مادر باران
12 خرداد 92 16:29
ای وای از دست ما ادمای زود باور


بابا من دارم از بچگی و سوزی میگم.تو که الانم زود باوری که!
مانلی مادر باران
12 خرداد 92 16:31
در ضمن من عاشق اون دستیم که دخترک گذاشته زیر سرشو خوابیده


قربانت خانومی!
مامان ترنم
12 خرداد 92 18:43
خیلیییییییییییی عالی.
همین دیشب با آقای همسر گفتگو کردیم که ای کاش هوا خوب بود و اینقدر گرم نبود که حداقل تا لب دریا می رفتیم.
حالا دوستان به جای ما.
ایشاالله که همیشه خوش باشید.
ولی قربان موهای دختر دومی و کیف کردن دخترک و متانت دختر بزرگه. خیلی ماهن دخترا


الان اونجا خیلی گرمه.نه؟
چجوری سر میکنید؟
سميه مامان گل دخترا
12 خرداد 92 18:54
خانومى يه چيزى بگم راستشو ميگى؟؟؟؟؟؟
ناراحت نشيد؟؟؟؟؟
دختر دومى شبيه خودتونِ ؟
يه احساسى بهم ميگه.
احساسم درست ميگه؟؟؟؟؟؟


چرا ناراحت بشم؟
ولی نه.اصلا شبیه من نیست.
چرا این فکرو کردی؟
اصلا قیافه ای میگی یا رفتاری؟
سميه مامان گل دخترا
12 خرداد 92 18:55
يادم رفت خصوصيش كنم


نمیخواست خانومی!
ساناز
12 خرداد 92 22:24
هميشه به گردش‏!‏
منم حس ميكنم دختره دومي شبيه خودته,نيدونم چرا
دختر بزرگه رو خيلي ميدوستم‏!افرين به اين حجابش‏!‏و صد افرين به اين مادر خوب


آخه یکیتون بگید چرا؟
چه تشابهی میبینید؟
ساناز
13 خرداد 92 9:27
چون دختر بزرگه و دخترك شبيه بابا هستن
خوب ي عكس از خودت بذار تا سوتفاهمات برطرف شه


اتفاقا دختر بزرگه شبیه خودم هم هست.
خوبش رو بخوای فقط دختر بزرگه کمی شبیه منه.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
13 خرداد 92 10:26
می بینین گیلان چه بهشتیه؟
دوستای گیلانیتو دوست داری نه؟


عزیزم من کی گفتم رفتم گیلان؟
من رفتم کیلان!
ساران و کیلان نزدیک دماوند و فیروزکوه.
ساناز
13 خرداد 92 12:07
جدي‏?‏
باشه قبول


چی جدی؟
چی باشه قبول؟
چرا مبهم حرف میزنی؟
من حافظم داغونه مادر!
الهه
13 خرداد 92 12:18
ااااای جونم کاش منم جای این سه تا بودم دخترک که نه اما حس دختر دومی و اولی رو قشنگ میفهمم که چقدر سبک هستن الان بزار تا میتونن بازی کنن و خسته بشن


باور کن از این بیشتر دیگه خودم توان ندارم!
الهه
13 خرداد 92 12:21
مامانی راس میگن دوستامون خوب یه عکس با حجاب از خودت بزار دیگه چرا اینقدر باعث میشی ماها فضول باشیم دیشب اتفاقا داشتم بهش فکر میکردم که من باید بهت پیام بدم تا یه عکس از خودت بزاری خیلی دوس دارم ببینمت خواااهر


صبر کن یه عکس با حجاب از آنجلینا جولی پیدا کنم بعد به جای خودم جا بزنم و بهتون نشون بدم!
مامان یاسمین زهرا
13 خرداد 92 13:06
پس فکر کردی باید چه کار خارق العاده ای انجام بدین خیلی ها با یه دونه بچه هم حوصله ندارن هیچ کاری بکنن!!!


خوب در قبال بعضی ها که انقدر بچه هاشون رو بالا و پایین میبرن و یه کارای اعجاب انگیز انجام میدن حس عذاب وجدان میگیرم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
13 خرداد 92 14:47
من فکر کردم میگی گیلان.
بعد با خودم فکر کردم که آخه چطوری یه روزه رفتن گیلان وبرگشتن.
بعد دوباره به این فکر کردم که ای خاک تو سر من! من گیلانی ام وتا حالا اسم آبسرد رو هم نشنیدم،بعد این پاشده رفته اونجا!
میبینی چقدر این پست منو به فکر فرو برده؟!


اووووووووووووووووووووه!
چقدر فکر کردی تو!
آیا من اینچنین تو را به تفکر واداشتم؟
ساناز
13 خرداد 92 15:34
اينكه دختره بزرگه شبيه خودته‏!‏ و بعد هم قبول كرديم شبيه خودته


اونم یک کمی!
کلا هیچ کدوم شبیه من نیستن!
میبینی چطور زحمت الکی کشیدم؟
بویی از مادر نبردن هیچ کدوم!
مامان محمد و ساقی
17 خرداد 92 1:34
ایشالله همیشه به گردش و شادی


خیلی خوش گذشت.
جاتون خالی!
شیدا
17 خرداد 92 12:41
آخه واقعا باهاش غذا درست میکنن


جدی میگی شیدا؟
میگی چی درست میکنن باهاش؟
مامان فرشته های شیطون
19 خرداد 92 22:27
انشاالله به خوشی همیشه به سفر
به خدا مامان خوبی هستی من به خوبی درک میکنم سفر با سه بچه سخت هست البته من با کار تو اداره در حد عذاب آوری سخت ترش کردم که خدا رو شکر فعلا بهترم به منم سر بزن


اداره رو بی خیال شو و از زندگیت لذت ببر!
والا!
etehad kilan
13 مرداد 92 7:01
سلام
بازهم قدماتون روی چشمان ما بزارید و به شهر ما کیلان تشریف بیاورید
اما خواهش میکنم در جایی که از کیلان میگویید اسمی از ابسرد نیاورید
موفق باشید خدا نگه دار


حالا چه اصراریه؟!!!