دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

یک خبر خوب!

1392/3/14 1:05
نویسنده : مامان دخترا
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

با یک تلفن غیر منتظره و یک خبر خوشحال کننده حالم دگرگون شد.

یک پیشنهاد قشنگ و سخت!

"دو روزه مشهد میری؟"

چرا که نه؟

مگر من پر نمیکشیدم برای دوباره آمدن؟

مگر همین جمعه از دلم که هوای مشهد داشت نمیگفتم؟

مگر همین امروز صبح یاد حرم نبودم؟

چرا که نه؟

پس قبول!

هر چند سخت باشد و طاقت فرسا.

هر چند که از حالا میدانم دخترک در ماشین حالش بد میشود و پوستم را می کَنَد!

هر چند که میدانم این روزها چقدر شلوغ است.

ولی قبول!

می آیم.

فردا عازم مشهدیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خبرنگار کوچولو
14 خرداد 92 1:39
خوش به سعادتت مارو هم دعا کن..دل منم پر میزنه براش


الهی پروانه دلت به زودی بره و گنبد طلاش رو دور بزنه خانوم!
مــآمــآنــے
14 خرداد 92 10:07
ای جونم
ای کاش این پیشنهاد به ما هم میشد
خیلی وقته امام رضا نطلبیدتم
5/6 سالی میشه

ازت میخوام رفتی به یادم باشی و سفارشی برا خودم و وروجکم دعا کنی


التماس دعای فراوان


برای خدا و امام رضا کاری نداره که با یه پیشنهاد یدفعه ای غافلگیرت کنند.
منتظر باش خانوم.
دعاتون کردم اگه لایق باشم.
مانلی
14 خرداد 92 10:19
وای چه عالی پس سفر بیخطر و به خوشی و سلامتی


ممنون خانوم گل!
مامانی طهورا
14 خرداد 92 10:36
انشاله به سلامت برین و برگردین
التماس دعای فراوان


از دعای شما به سلامت رفتیم و برگشتیم.
ما محتاج دعای شما دوستانیم.
مامان یاسمین زهرا
14 خرداد 92 12:09
منم عین شما دلم پر میکشید برا حرم اقا و در عین ناباوری آقا دعوتم کرد انشاا... پنجشنبه ازمیم.پیشاپیش زیارتها قبول


یادتون بودم.
شما هم اونجا یادی از ما بکنید.
بگو بازم دلم پر میکشه بیام دوباره.
سميه مامان گل دخترا
14 خرداد 92 14:23
واى خوشا به سعادتت.
سلام من رو به آقا برسونيد.
سلام گل دخترانم هم ....


سلام همتونو رسوندم و تمام حرفاتو به گوشش رسوندم.
حالا منتظر باش تا وقتش برسه و دعوت بشی.
سميه مامان گل دخترا
14 خرداد 92 14:35
خصوصى مامان دخترا


تمام حرفها به سمع شمس الشموس رسید!
خیالت راحت!
mamiye haniye
14 خرداد 92 14:37
salam ta harfe emam reza shod delam khast ke elame hozor konam.enshaala be salamat berino bargardin .salame manam be agha beresonin


چشم!
اگر واسطه ی آبرومندی باشم!
الهه
14 خرداد 92 17:55
ااااااای جانم خدا قبول کنه زیارتتون رو خانومی ما رو هم از آقا بخواه .ماشالله با این شکم گنده هم همه جا میخوام برم میبینیییییی جه زرنگم من


یه بار گفتم فعلا بشین تو خونه شیطونی نکن!
سال دیگه با یه وروجک شیطون میری ایشالا!
مامان تسنيم سادات
15 خرداد 92 1:24
خوش به سعادتتون
التماس دعا


یاد شما و تسنیم گل هم بودم خانوم.
مامان مهسا
15 خرداد 92 14:32
التماس دعا همين

بر گنبد و بارگاهت از دور سلام


هرچند كه ميدونم ديگه الان رفتي ولي كاش اونجا يادم ميكردي اي كاش
سلام بر أمام خوبيها


مامان مهسا کامنتت رو نزدیک حرم خوندم و به یادت بودم.
صبا
16 خرداد 92 17:24
خوش به حالتون که به پابوس امام رضا می روید یادم میاد شی تاسوعا پیشنهاد رفتن به مشهد را به خانومی دادم و ساز سفر کردیم و به عشق امام رضا مسیر 1000کیلومتری را ساعت 7.5شب حرکت کردیم و 5صبح مشهد بودیم نمی دونید به عشق امام رضا یه سره رانندگی کردن چه شور وحالی داره راستی مارا هم دعا کنید


دعاگوی همه بودیم اگر لایق باشیم.
کاش یه آدرسی میذاشتید.
مامان محمد و ساقی
17 خرداد 92 1:31
سلام
حالا مشهد هستین؟یا برگشتین؟ما رو هم دعا کنین اگر هنوز هستین


الان اومدیم.
ولی اونجا یاد همه دوستای وبلاگی بودم.
سميه مامان گل دخترا
17 خرداد 92 14:07
خصوصى بانو


خوندم عزیز.
فقط بگم پوستم کنده شد درسته!
مادرشوهر
19 خرداد 92 16:28
یاد ما هم بودی؟


یاد همه بودم.
باورکن دلم پیش همتون بود.