دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

تست سنجش کلاس اول

1392/9/17 2:36
نویسنده : مامان دخترا
18,902 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دیروز ، دوشنبه ، بیست و یکم خرداد ماه دختر دومی را برای سنجش بردم و به سلامتی کار سنجشش هم انجام شد و تحویل مدرسه داده شد!

دیگر تا اول مهر کاری نمانده برای دختر دومی.

فقط آخر این ماه باید دختر بزرگه را ثبت نام کنم.

و استراحت و انتظار برای سال تحصیلی آینده ان شاالله!

 

 

دختر دومی قبل از انجام سنجش در مدرسه!

 

 

دختر دومی شب قبل سوال میکرد که سنجش چگونه است؟

برایش توضیح دادم :راجع به درک مفهوم بالا و پایین،زیر و رو ،چپ و راست و ...

 

دوباره گفت:من دست چپ و راستم را اشتباه می کنم گاهی.

برایش گفتم:" دستی که مینویسی ، دست راست است!

دستی که انگشتت در اثر نوشتن بر آمده شده ، دست راست است!

دستی که با آن دست میدهی ، دست راست است!"

گفت:" نه من میترسم که باز اشتباه کنم."

باز گفتم:" هیچ کدام از بزرگترها را دیده ای که دست چپ و راست رابلد نباشند؟"

گفت:نه!

گفتم :" پس اطمینان داشته باش تو هم یاد خواهی گرفت."

صبح تا مدرسه با خودش تکرار میکرد با کدام دست می نویسد و با کدام دستش ، دست می دهد.

و بعد از سنجش خوشحال بود که از چپ و راست سوالی از او پرسیده نشده است!

 

چشم بر هم بگذاری ، می بینی دختر دومی راهی مقطع راهنمایی است!ان شاالله!

به همین زودی می گذرد!

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سميه مامان گل دخترا
22 خرداد 92 11:45
مبارك باشه. بيشتر بايد مامانى به شما تبريك گفت كه ماشاالله دارى بزرگ شدنشون رو ميبينى وكيف ميكنى
خيلى زود نوبت خيلى چيزهاى ديگه ميرسه براشون
خيرشون رو ببينى.


ایشالا.
همین روزا تو هم میای و یکی یکی خبرای خوش رو بهمون میدی.
الهه
22 خرداد 92 13:37
ایشالله به زودی تا چش به هم بزنی میای خبر عروس شدنشونو مینویسی برامون خدا حفظشون کنه


ایشالا عاقبت به خیر باشن.
همه بچه هایی که زحمتشونو میکشیم.
سميه مامان گل دخترا
22 خرداد 92 15:08
چرا يكمى اخمووووِ؟؟


آخه صبح زود بیدارشده بود و اینجا هم ساعت 8 صبحه و خواب آلوده بچم!
free-downloadha
22 خرداد 92 15:44
سلام وقت بخیر وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم از شما با اطلاعاتی که در نی نی دارید بیاین تو این سایت مدیر افتخاری بشید این هم قسمت انجمن خانه و خانواده لطفا در سایت ثبت نام کنید وممنون میشم که این پیام رو تو وبلاگ بذارید تا تمامی دوستان ببینن http://free-downloadha.com/forumdisplay.php?f=500 موفق باشید
مامان آرینا مو فرفری
22 خرداد 92 15:55
مامانی تا چشم روی هم بذاری می بینی سه تا دخترتو عروس کردی واقعا روزا خیلی سریع می گذرن


واقعا راست میگی!
مامان محمد و ساقی
23 خرداد 92 0:12
ایشالله موفقیت دختر دومی در تمامی مقاطع تحصیلی


ان شاالله!
مامان تسنيم سادات
23 خرداد 92 0:14

مبااااركه .....


ایشالا واسه تسنیم جان!
مانلی مادر باران
23 خرداد 92 19:39
به سلامتی انشالا به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کنه


ممنون عزیزم.
مامانی طهورا
24 خرداد 92 20:31
مبارکه عزیزم


ممنون مامانی طهورا!