دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

آرشیو تکانی

1392/9/17 2:35
نویسنده : مامان دخترا
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

من یک مادر نوستالژی باز هستم.

از آن مادر هایی که از تفریحات سالمم این است که بدانم دخترهای دیگرم در همین سن و سال ، هر کدام چطوری بوده اند.

از محسنات عکاسی پی در پی و مدام از بچه ها و زیر و رو کردن چند وقت یکبارشان همین است که ناگهان عکسهایی پیدا میکنی که برای هر سه دخترت تکرار شده و از قضا همه تقریبا در یک دوره سنی هستند و لذتی مضاعف میبری از این نوستالژی بازی!

 

دو روزیست که دوباره غرق عکسهای این چند سال کودکی دخترها هستم .

و این از همان نمونه های تکرار لذت بخش است:

 

دختر بزرگه

 

 

دختر دومی:

 

 

دخترک:

 

 

 

 

یک مادر می داند که دیدن چهره یکسان سه دخترش در یک حالت چه لذتی دارد!

 

 


 

این هم عکس داغ دخترک که موهایش توسط مامانش اصلاح شده است!

 

 

 

تا وقتی دخترها کوچک هستند خودم موهایشان را کوتاه می کنم.

دفعه قبل دخترک را بردم آرایشگاه به نیت اینکه آنها کاربلد تر هستند.

نصیب من فقط حرص خوردن بود و پرداخت مبلغ 8000 تومان و بردن دخترک به حمام و کوتاه کردن دوباره موهایش!

لا اقل دلم خوش است که ناشی هستم در امور آرایشگاه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سميه مامان گل دخترا
24 خرداد 92 13:52
اين نوستالژى هارو نگه دار،چند ساله ديگه واسه بچه هاشون.
كوتاهى موى دخترك هم مبارك. زيبايى صورتش بيشتر مشخص شد. خدا حفظشون كنه و همچنين خودت رو كه كار اين دخترا رو انجام بدى
ولى كاش ميزاشتى موهاش بلند بشه
گل دخترا همشون موبلندن. موهاى فرفرىِ نازكِ طلايىُ بلند....
(خوب پُز دادم؟؟)


برای شستن و شونه کردن خیلی اذیت میشن.
به وقتش بلند میکنن!
مامان تسنیم سادات
24 خرداد 92 15:43
آخــــــــــــــــــــــی .... چه حالی میده
من از هفت ماهگی تسنیم رو بردم آرایشگاه اونم مجااااااانی ...
از تسنیم پول نمیگیره ...!!!!
بگگگگگم فقط موهای تسنیم رو کوتاه میکنه و موهای هیچ بچه ای رو کوتاه نمی کنه


اونوقت این آرایشگاهی که انقدر پارتی بازی داره کجاست؟
بگو تا عصبانی تر نشدم!!!
مامانی طهورا
24 خرداد 92 20:28
چه شباهت زیادی بین دختر اولی و سومی وجود داره!
خدا هر سه تاشونم حفظ کنه


جالبه!
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
24 خرداد 92 20:34
مادر هنرمند یعنی همین دیگه


یاد بگیر و برای حلما عمل کن!
از طرف یه آدم خود شیفته!
عاطفه
24 خرداد 92 23:55
‌آٰرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین مامان خیییییییلیی هنرمند


خوب شده راست راستی؟
مامان آوا
25 خرداد 92 0:39
سلام چه مامانی خوبی .چه دخترای خانمی دارین . زنده باشن .


مرسی خانومم.
حتما میام وبت.
خوشحالم که دوست جدید دارم!
مانلی مادر باران
25 خرداد 92 8:59
مبارک باشه کوتاهی موهای دخترک زیباتر شده . شباهتهایمان داره زیاد میشه منم خودم موهای باران رو کوتاه میکنم با تمام ناشیگریم بد هم نمیشه و اینکه منم عاشق نوستالژِی بازیم


پس تو هم خودکفایی!!!
مامان سونیا
25 خرداد 92 10:26
ای جانم چقدر دختر بزرگه و دخترک به هم شبیه هستند خدا نگهدار هر سه تاییشون باشه


این دومین نظر با این مضمونه!!!
حباب......................................................
25 خرداد 92 11:47
ماشالا چه هنرمند ...منم 1 هنرایی دارم ...بهم سر بزن مامان گل


آدرس نذاشتی که!
چجوری بیام آخه؟
مامانی طهورا
25 خرداد 92 12:31
مامان سونیااااااااااااااااااااااا
بیا بغلممممممممم


پس من کجا برم؟!
خاله ی آریسا
26 خرداد 92 9:47
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
فروشگاه نادین
26 خرداد 92 11:03
پیشاپیش از حضور شما دوست عزیز در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین سپاسگذاریم
الهه
26 خرداد 92 12:18
به به تبریک !!!!!!! این هنرت رو نمیدونستم خوااااااهر بین هنرای دیگه قایم شده بوداااااااا حالا انگار خیلی کار داریم با شما


من از اون آدم فضولایی هستم که اگر گاهی میرم آرایشگاه انقدر مدلاشونو نگاه میکنم که برای مجالس برای دخترهام درست کنم.
کلا ما جز کوتاهی با آرایشگاه کاری نداریم!
محبوبه مامان ترنم
26 خرداد 92 17:31
ای ول. هر دم از این باغ بری می رسد......
مو هم کوتاه می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
رو نکرده بودید این هنرتون رو بانو......
ماشاالله به هر سه تاشون. موهای دخترک خیلی ناز شده.


بابا مگه من انقدر هنرمندم؟
الان یعنی من خیلی خودشیفته ام؟!!!
مامان تسنيم سادات
27 خرداد 92 17:11



داری به مو کوتاه کردن من میخندی؟
سنبله
11 مرداد 93 3:33
سلام خدا شما را برای خانوادتون حفظ کنه کارهاتون خیلی خیلی شبیه کارهای مادرمه بچه که بودیم (البته الان هم در مورد خیاطی و بافتنی ادامه داره)مامانم خودشون موهامونو کوتاه میکردن لباسامون چه خونه وچه مهمونی خودشون میدوختن وانصافا زیبا هم بودن وبافتنی.... از فرق سر تا نوک پا برای همه مون که سرمای زمستون ازارمون نده. خلاصه یک لحظه هم بیکار نبودن ونیستن یادمه همزمان که برادر کوچیکمو میخوابوندن بافتنی هم میبافتن و به من و برادر کوچیکترم هم همزمان دیکته میگفتن. یادش بخیر...