دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

لاک!

1392/9/17 2:33
نویسنده : مامان دخترا
2,592 بازدید
اشتراک گذاری

از روز شنبه مهمانی ولیمه بودیم تا دیروز!

از جمعه شب لباسهای بچه ها را آماده کردم.

اتاق دخترها دیدنی بود.

یک قسمت سه دست لباس برای ناهار شنبه و کنارش برای مهمانی شب!

کنارش برای ناهار یکشنبه (که به دلیل مسمومیت نرفتیم!) و کنارش مهمانی شب!

و دوباره کنارش لباس برای ناهار دیروز.

شام هم نماندیم و بندگان خدا نفس راحتی کشیدند!

البته مهمانی ولیمه برای دو نفر بود.

خلاصه که خودم از دیدن لباسهای کنار اتاق خنده ام میگرفت!

کنار هر لباس هم گل سر ست رنگ همان لباس و روسری و کفش روفرشی و ...

 

این چند روز که برای دخترها لاک می زدم یاد عکسهایی افتادم که قبلاً از لاکهایشان گرفته بودم.

عکسها را می گذارم تا بعدها ببینند و یادگار بماند برایشان.

از خیلی از لاکها عکس تدارم.ولی خوب همین ها هم برایشان یادگار است:

 

لاک دیروز دختر دومی:

 

 

این ها عکسهای سال قبل است:

 

 

 

 

 

این مربوط به سال قبل دخترک است:

 

 

 

و این هم دخترک که با دیدن عکس انداختن از ناخن دختر دومی شیرجه زده بود برای عکاسی!:

 

 

لاک دخترک ساده بود و لاک دختر بزرگه را هم نگذاشتم.

این عکسها صرفا جهت یادگاری ماندن برای دخترها گذاشته شده و هیچ ارزش دیگری ندارد!لبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان تسنيم سادات
4 تیر 92 11:08
واااااااى چه خوشگلند ....
طرحهاى روش هم با لاكه ؟ چقدر ظريف و قشنگ
فكر نكنم بشه با تبلت پست با عكس گذاشت بدون عكس ميشه
در ضمن خصوصى هم داريد خاااااانم


روی لاکها رو با لاک طراحی درست کردم.
میشه باز هم راهنمایی کنی؟
ای تبلت دار!
ای اپل!
ای مایه دار!
ای مرفه!
محبوبه مامان ترنم
4 تیر 92 11:52
عزیزم. ببین چه دستهای کوچولویی نازی هستن اینجا. آدم کیف می کنه. مخصوصا دستهای دخترک


این دستهای 6 ماهگی دخترکه!
مامي حانيه
4 تیر 92 11:54
سلام
شكر خدا كه بهترين.
ميشه بست گذاشت اما عكس نميشه


پس چرا من نمیتونم؟
تنظیمات خاصی رو باید فعال کنم؟
اصلا توی قسمت ارسال مطلب جدید صفحه کلید گوشی یا تبلت فعال نمیشه!
سميه مامان گل دخترا
4 تیر 92 12:31
نازى به اين دست هاى قشنگ.
شما هم مثل ما يه صندوق لاك داريد!!
من رو كه ميدونى هميشه با گوشى توى نت ميام ولى عكس نميشه گذاشت.
در ضمن گوشى من هم اپـــــل...
مامان تسنيم من هم مرفه
من هم مايه دار
من هم سيـــــــب
من هم اپــــــــل
من هم پـــــــز
مامان تسنيم اپل اينارو داره آيـــــــــا؟؟؟؟؟؟


بابا سیب سبز!
بابا مایه دار!بابا چقدر مرفه بی درد اینجا بود و ما خبر نداشتیم!
مامان تسنيم سادات
4 تیر 92 12:44
اصلا حالا كه اين جور شد نمى گم .....!!!!!





















شووووووووخى ....

آهان پس بخاطر همين اومدى نظر گذاشتى ، كه بهت بگم چه جورى پست بذارى ....



ببين من كه همين جورى ميرم توى مديريت و بعدشم مطلب جديد و بعدشم مى نويسم و بعدشم بازسازى وبلاگ رو مى زنم ..... همين



ولى از آيكون و شكلك و عكس خبرى نيست

مال من كه اينجوريه ... هر چى هم وَر رفتم كارى نتونستم بكنم البته شايد خودت علامت آيكونا رو بذارى بشه آيكون گذاشت





ببین واسه من اصلا توی تایپ مطلب جدید صفحه کلید فعال نمیشه.


مامان تسنيم سادات
4 تیر 92 12:48
سوال بعديتم بپرس .... تعارف نكنيد
فقط اول يه كامنت ديگه برام بذارييييييييييييييييد.....!!!!


میخوای شارژ ایرانسلم برات بفرستم؟
تعارف نکنی ها!
مامان مهسا
4 تیر 92 15:27
سلام خانومي
چقدر اين لاكها و طرحهاشون بامزه بود
من با گوشي اصلا نميتونم پست جديد بذارم همش error ميده و اجازه نميده
البته اين جريان مال ماهها پيش بود و جديدا امتحان نكردم
گوشي اين بنده كثير : اپل و مدلش آيفون 4
آيكون مرفه بي درد و غم اينجا نبود



اوه!مای گاد!
اپل!
مرفه بی درد!
ماهها پیش!
هییییییییییییییییییییییی!
مامان سونیا
4 تیر 92 16:27
وای وای وای چگده گوشگلن این دست کوچولو موچولوها خدای من قربون اون دستای کوچولو بشم که شیرجه میره موقع عکس گرفتن وچه مامان هنرمندی وای که تو لاک زدن هم هنرمنده این خانم

خیلی ذوقیدم این دستهاخوشگل و کوچولو رو دیدم با این لاکهای خوشگل


فقط دلشون رو خوش می کنه.
وگرنه تعارف نداریم که سرشار از اشکاله!
شیدا
4 تیر 92 18:03
من با تبلتم همه کار میتونم بکنم،فقط فارسی نمیشه،اگه بهم یاد بدی فارسیش کنم منم بهت میگم که مثل کامپیوتر بری تو مدیریت و پست بذاری و باز سازی کنی خیلی معمولی!

اگه براش یه کیبوردم بخری خیلی آسون تره

من تو این یه مورد(لاک زدن) بسی تخصص دارم

یه شال پرنسسیم بافتم،باید عکسشو نشون بدم خانوم معلم؟؟؟؟




مگه از توی تنظیمات فارسی نمیشه؟

مارکش چیه تبلتت؟

صفحه کلیدم امتحان کردم و نشد.

رشوه میخوای؟



دیگه اینکه البته بفرستی روح ما رو قرین شادی میفرمایی!

آدرس عکس آپلود شده ات رو بذار توی نظرات چهل تیکه.


میشه اون بسی تخصص رو رو کنی؟
مامان محمد و ساقی
4 تیر 92 18:58
سلام عزیز هنرمند
به به میشه ناخنهای منو هم اینطوری خوشگل کنین؟
خوب خیلی خوشگلن!
چرا مسمون شدین؟
من با تبلت امتحان می کنم اگه تونستم بهت خبر میدم


هوررررراااااااااااااااا!
یک تفر دیگه به جمع تبلت دارها اضافه گشت!
مامان محمد و ساقی
4 تیر 92 18:59
خصوصی هم داری گلم


چشششششششششششششم!
مــآمــآنــے
4 تیر 92 19:54
سلام عزیزم
من خودم با گوشی بعضی وقتا نظرات و چک میکنم
مخصوصا این روزها که اینترنتم هم قطعه

می تونی با گوشی هم پست بزاری ولی یکم سخته

هیچی کامپیوتر نمیشه


اره منم با گوشی نظرات رو چک میکنم ولی جواب نمیتونم بدم و پست هم نمیتونم بذارم!
شیدا
4 تیر 92 19:57
اگه شوهرم اجازه بده 100% از دستام عکس میذارم،چون روزی سه بار لاک میزنم

تبلتمم گلکسیه

(خوب فخر فروختم؟)

فقط موقع پست گذاشتن و نظر گذاشتن فارسی نمیشه!!!

یبارم برای خودت نظر گذاشتم،دعوام نمودی

من دیگه بلد نیستم والا

واقعیتش من اصلا با تکنولوژی پیش نمیرم




آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه!ای گلکسی دار!

واسه همسر بنده هم گلکسیه.

به زودی هم در این مکان(کدوم مکان؟)یک تبلت گلکسی نصب می شود!ایشالا که بشود.

خبرها رو تو صفحه گنده منده بخونیم!


مامان محمد و ساقی
5 تیر 92 0:34
سلام
کامنت من کو
خصوصی


الان میاد.
دو دقه صبر کنی اومده!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
5 تیر 92 0:38
تو عکس دخترکوچیکه، لاکای بنفش وفیروزه ایش خیلی خواستنی اند... .
میذاره براش لاک بزنی؟منظورم اینه که صبر داره تا خشک بشه؟


این عملیات خطیر در خواب صورت می پذیرد!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
5 تیر 92 0:40
در ضمن!
عوض همه ی شما مایه دارها وپز پزو ها، گوشی باکلاس ما خراب شد.فلذا قرار است رو بیاوریم به همان گوشی گوشکوبی قدیمی مان!


کسی که یه توک پا گوشیشو نمیبره اینترنتش رو راه بندازه حقشه که گوشیش خراب بشه!
مامانی طهورا
5 تیر 92 9:08

(این ما هستیم در حال لاو ترکاندن برای دخترها و مادر دخترها)



این هم ما هستیم در حال لاو ترکاندن برای شما!
مامان نرگس
6 تیر 92 0:54
عزززیییییییییزم چقد خوشکلن. دختره و آرایش


اونم این دخترا!!!