دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

حکمت!

1392/9/17 2:30
نویسنده : مامان دخترا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

 

میدانم که هر چه پیش می آید حکمتی دارد و ضرورتی،

 

 

میدانم آنچه پیش می آید همه لطف است و لطف،

 

 

اما کاش به شکلی به من میفهماندی حکمت این همه اتفاق ناخوشایند این روزها را!

 

 

این چهارمین بود و کاش آخرین باشد.

 

 

خدایا شکر!

به خاطر آنچه پیش آمده و به خاطر ناگوارترش که می توانست پیش بیاید و نیامد.

 

 

خدایا!

در حکمتت توان مرا هم در نظر بگیر!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان یاسمین زهرا
21 تیر 92 1:22
خدا بد نده ناراحت شدم .نمیگم چی شده چون میدونم اگر قابل گفتن بود حتما مینوشتید .امیدوارم بلا و گرفتاری جاش رو به خوشی و سلامتی بده انشاا...


ایشالا همیشه سلامتی باشه.
سميه مامان گل دخترا
21 تیر 92 1:36
چى شده؟؟
نصف شبى اومدم وبت دلم باز بشه،خير باشه....


الان دیگه خیره!
مامان یاسمین زهرا
21 تیر 92 1:49
خصوصی داری


خیلی به فکر افتادم با حرفت خانوم.
نمیدونم.
چی بگم؟
ریحانه
21 تیر 92 2:01
می دونی این که من نوشتم به خدا اعتماد کن ! خوبه ولی تا همین جا
ینی من خودمم یادم می ره که اعتماد کنم که راضی باشم
:-(


خوب قبول کن توی بعضی شرایط فقط میخوای اوضاع روبراه بشه.
کاش به ما هم نشونه ای میفرستاد و میگفت دلت محکم باشه!
مامي حانيه
21 تیر 92 3:19
سلام
بلا دور باشه چی شده نگرانت شدم


خدا به خیر گذروند.
مامان کوثری
21 تیر 92 4:34
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامانی سارا
21 تیر 92 4:54
سلام اره ایشا..اخریشه ...و از این به بعد خیر پیش بیاد....صدقه یادت نره ....


حتما!
لیلا
21 تیر 92 8:09
سلام نماز و روزه هاتون قبول من همیشه به وبلاگتون سر میزنم.میدونید به نظر من همه مادرها خوبن ولی بعضی از مادرها بینظیرند به نظر من شما از اون مادرهای تک وبی نظیر هستید.



آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده..
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.
از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.


من فقط یک مادرم.
و با این شکل مادری لذت می برم.
مطمئنم که شما از من هم مادرتر و کدبانو تری!
مامان مهسا
21 تیر 92 9:28
چي شده خانومي نگرانت شدم !؟؟!
اميدوارم اتفاق خيلي بدي نباشه
عزيزم خدا بنده هاي خوبش رو همواره امتحان ميكنه ! مواظب خودت و جوجه هات باش
چشم بد ازتون دور بشه الهي


انگار تمومی نداره مامان مهسا.
مامي حانيه
21 تیر 92 11:38
خانم نگرانت شدم يه خبري از خودت بده


خوبم.
دیشب فقط به هم ریخته بودم از اتفاق جدید و نا خوشایند.
عاطفه
21 تیر 92 11:41
انشالله ازین پس اتفاق ناگواری نیافتد و همیشه شاد سلامت باشید


انشالله!
zahra
21 تیر 92 11:47
نمیدونم چرا تموم نمیشه واقعن ؟



زهرا دعا کن آخریش باشه.
مامان محمد و ساقی
21 تیر 92 14:37
سلام عزیزم
چی شده مگه؟
ایشالله بلا دور باشه ازتونخیلی ناراحت شدما

خدا توانتو بیشتر کنه خواهر


به خیر گذشت خانومی.
مامي حانيه
21 تیر 92 15:25
خدا رو شكر.به خير گذشته.همه سالمين انشالا


همه تقریبا سالمیم.
خدا رو شکر!
آبی آسمانی
21 تیر 92 15:42
سلام
چقد عالی میشه اگه ویژگی های مثبت افراد رو بیشتر ببینیم و بتونیم از نقص هاشون چشم پوشی کنیم .
با
خاطره ای بسیار زیبا از دختری مثبت اندیش ...
بروزم تشریف بیاورید لطفا
حتما باید دعوت تون کنند که قدم رنجه بفرمایید



عزیزم اولین باره که آدرس وبت رو می بینم.
ولی ازش استفاده بردم و میام پیشت بازم.
ممنون.
مامان فرشته های شیطون
21 تیر 92 15:55
وای راست میگی تیرماه 90همزمان همسر به مدت 2هفته بدحال با تب شدید تو خونه افتاده بود همزمان عمه اش فوت شد تلویزیون افتاد رو پای ململ و خلاصه دیگه با یه تلنگر روح و روانم بهم میریخت ولی خدا رو شکر گذشت صدقه آیت الکرسی خوندن خصوصا شبها قبل از خواب یا جایی که میری احتمال چشم زخم هست یلدت نره. التماس دعا


آخه من چی دارم واقعاً برای چشم زدن؟
الهه
21 تیر 92 18:46
نگرانمون میکنیا مامانی خدا بد نده ایشالله که براتون اتفاق بدی نیافتاده صدقه بده و اسپند دود کن ایشالله که حل میشه


نگران نباش.
به خیر گذشت.
zahra
21 تیر 92 19:55
نه فقط دعامیکنم ک ارزو میکنم اخریش باشه


دعا کن.
خوبیها رو آرزو کن!
شیدا
22 تیر 92 1:45
وای،باز چیشده مادر خانومی؟
واسه بچه ها اتفاقی افتاده؟

مامان خانوم،این مدت برام خیلی دعا کن،به دخترتم که معصومه بگو موقع نمازش برای بچم دعا کنه،خدا سالم بهم بدتش


مگه چیزی شده شیدا جان؟
این روزها ذکر "الا بذکر الله تطمئن القلوب" را زیاد بگو با خودت.
هم برای آرامش خودت خوبه و هم دخترکت.
و این رو یادت باشه:
گر نگهدار من آنست که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد!

میدونم چقدر سخته.
خودم سه بار تجربش کردم.
ولی بهش اعتماد کن!
مامان یاسمین زهرا
22 تیر 92 1:49



چقدر تو ماهی مامان یاسمین زهرا!
مامان فرشته های شیطون
22 تیر 92 2:31
خدا کنه با نوشتنهام نگرانت نکرده باشم نمیدونم اما به نظرم دلت صافه هر آنچه دلت میگه انجام بده کاری به بقیه نداشته باش این اتفاقها برا همه میفته ولی صدقه و خوندن آیت الکرسی برای آرامش قلبت میگم میدونم انجام میدی ولی نوشتم باب یاد آوری تا خدا چیزی نخواد چیزی نمیشه یدالله فوق ایدیهم


ممنون عزیزم.
واقعا توکل به خدا رو نباید فراموش کرد.
مامان سونیا
22 تیر 92 9:04
خدا بد نده انشالله که همه چیز درست میشه توکل به خدا خودش برای همه بسازه و همه رو حاجت روا بکنه


هرچی بود تموم شد عزیزم.
مادرشوهر
23 تیر 92 14:47
من خیلی دیر رسیدم واسه خوندن این خبر.
اما خدا رو شکر که به خیر گذشته.

امیدوارم همیشه بلا دور باشه مامان دخترا.
گقتم این یکی دو روزه انگار کمرنگ شده بودین پس نگو اتفاقی افتاده.



کمرنگ که هیچی ، بی رنگ شدم این دو روز!