دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

خواب با اعمال شاقه!

1392/9/17 2:29
نویسنده : مامان دخترا
906 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزها دخترک روشها و مکانهای مختلفی برای خوابیدن و شیر خوردن کشف می کند.

تا این ساعت که هنوز  مطلبی از نتایج این تحقیقات به ما ارائه نداده است!

ولی به محض اینکه  اعلام کرد کجای خانه را برای شیر خوردن بیشتر پسندیده است ، حتماً اطلاع رسانی خواهد شد!

مثلا این یکی از آن مکانهاست :

 

 

 

 

سنگ ورودی کتابخانه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان دینا
5 مرداد 92 15:19
سلام مامانی.من یه مدتی میشه با وبلاگ شما آشنا شدم و خیلی از پستاتونو خوندم.میخوام اگه اجازه بدین لینکتون کنم.و یه دوست دیگه به دوستای خودمو دخترم اضافه کنم.


باعث خوشحالی و افتخاره.
سر میزنم بهت خانومی.
عاطفه
5 مرداد 92 17:14
شما یه جای سوا واسه کتابخونه دارید ؟ حسود نیستما ولی نمیدونم چرا دارم میترکم ؟


اره خوب.
کوچیکه.ولی هست!
مامان یاسمین زهرا
6 مرداد 92 3:22
بابا کتابخونه داراااااافدای دختر تنوع دوستمون


مانلی مادر باران
6 مرداد 92 12:04
برای دخترک


مامان مهسا
6 مرداد 92 13:07
عزيزم چقدر بامزه خوابيده
بچلونمش

جورابهاش رو ديانا هم داره
آيكون فيس و افاده (؟)


چه جالب!
محبوبه مامان ترنم
6 مرداد 92 13:14
عزیز دلم. فقط بوس


ممنون عزیزم!
ZAHRA
6 مرداد 92 20:19
الهی من قربونش برم ک نه جا بازی داره نی نیمون نه جای خواب
و درجواب :
ایکون دست جمع شده و رگ گردن برجسته و گفتن : ععععععععععععععععععععععععععهه


همینو میخوای؟
دو تا داد سرت بزنه؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 مرداد 92 1:26
آخی ...عزیز دلم.
جوراب چرا پاشه حالا توی این گرما؟!


همون خوبه که جلوی چشماتو گرفتی.
وگرنه یه بادمجون میکاشتم زیر چشمات!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 مرداد 92 1:27
اوه اوه!
پتو هم داره که!
گرم نیست؟اون ورهای شما؟!


تو پستهای قبل تر که گفته بودم این پتو به جونش بسته است.
تمام روز با خودش میکشه اینور و اونور!
مامان سونیا
7 مرداد 92 9:12
ای جانم چه لالایی کرده نازنین دختر
چه عجب بلاخره ما به یک خانواده برخوردم توی این ایران و مخصوصا نی نی وبلاگ که کتابخونه داره افرین خوشم اومد این دختر ازحالا میخواد با اهالی فرهنگ و هنر مراوده داشته باشه و خودشم اهل فرهنگ بشه


الان ما اهل ادب و فرهنگیم؟
اوهوم!اوهوم!
منصوره مامان زهره
8 مرداد 92 16:43
نمی گی من کجام؟ چرا نیستم؟ چرا تا آپ میشی نمیام چت؟


کجایی؟
چرا نیستی؟
چرا تا آپ میشم نمیای چت؟(یک شکلک به شدت خندان!)
سميه مامان گل دخترا
8 مرداد 92 23:38
خصوصى رسيد؟؟


رسید.
ولی من فکر میکنم بیشتر از اینا اهمیت میدی.
اینکه ملاک نیست.
گاهی خستگی باعث میشه این فکرا بیاد به سرمون.
طاهره سادات
10 مرداد 92 12:55
سلام. عزیزم. چه حرکت جیگری کرده !!
آدم دلش میخواد محکم بوسش کنه
حتی اگه مزاحم شیر خوردنش بشم !


شیر و خواب رو یکجا اجرا می کنه!
مامان محمد و ساقی
12 مرداد 92 13:27
عزیزم


افسونی
12 آبان 93 17:18
عزززززززززززززززیزم