دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

اندر احوالات دخترکِ بی شیشه و پستونک!

1392/9/17 2:23
نویسنده : مامان دخترا
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

اگر از احوالات دخترک خواسته باشید ، ملالی نیست جز دوریِ

"می می " و "می می"!اوه

دخترک هنوز در خانه ، گاهی شانسش را برای خوردن پستونک قیچی شده امتحان می کند و هنوز هم هر از گاهی احوال شیشه اش را می پرسد و شکل و شمایلش را بازرسی می کند تا خیالش راحت شود که قابل بازگشت هستند یا نه!

و هر بار سَرخورده به بهانه گیری الکی ادامه می دهد!

_چرا دختر دومی در را باز میکند؟

_چرا دختر بزرگه در دستشویی را می بندد؟

_چرا بچه ها با تبلت بازی میکنند؟

_چرا دختر بزرگه "یَ یَ یَ" (آدامس ) نمی دهد؟

_چرا کسی به بالش و پتویش دست زده؟

_و...

و تمام اینها انتقامیست که برای نبودن شیشه و پستونک باید پس بدهیم.

 

 

نیمه شب دخترک پس از اینکه خودش را حسابی به در و دیوار تخت می کوبد ، رضایت می دهد که شیر را با لیوان و نی بخورد.

و پس از هر جرعه حتماً تکرار می کند:

"می می اَ اَه"

" می می یَفت"(رفت)

 

و برای خوابیدن ، گاهی هنوز پستونک معروف را در مشتش نگه می دارد تا از بودنش اطمینان حاصل کند!

 

 

البته این اولین تجربه ام نبود.

10 سال قبل هم این تجربه را با دختر بزرگه شروع کردم و نتیجه داد.

به این شیوه:

 

 

و دختر بزرگه هم بعد از چند روز از خوردنش نا امید شد!

و اینها به زباله دان تاریخ پیوست:

 

 

البته از آنجا که من خیلی سخت چیزی را دور می اندازم ، اینها را از زباله دان تاریخ برگرداندم و یادگاری نگهداشتم!!!

 

دختر دومی هم پیرو بیماری اسهال و استفراغی که در 9 ماهگی گرفت ، از شدت تهوع ، این پستونک را برای همیشه از دهانش بیرون انداخت که انداخت.

 

 

و شیشه هایشان فقط در لفظ  ، آشغال مالیده و سوسکی شد و کار به دارچین و این حرفها نکشید خدا را شکر!

و چه آسان هم پذیرفتند طفلکی ها!

خوب نسل جدید است دخترک.

به راحتی دو نسل قبل نمی شود گولش زد!

 

این بود احوالات دختر های من در باب شیشه و پستونک!

 

از مجموع 9 ماموریت غیر ممکنی که با دخترها در پیش رو داشتم هشت تایش به سلامتی به خیر گذشته است.

گرفتن دختر بزرگه از شیر و پستونک و پوشک

گرفتن دختر دومی از شیر و پستونک و پوشک

گرفتن دخترک از شیر وپستونک

و حالا مانده ماموریت غیر ممکن 9 .

که احتمالا تا وقتی که دخترک بیشتر به حرف نیفتاده است مسکوت باقی خواهد ماند!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان مهسا
17 شهریور 92 7:50
اميدوارم ماموريت آخري با شكست مواجه شود تا حالت اندكي گرفته شود


آخه من چی بگم؟
اینم دوسته که ما داریم؟
ندا مامان یاسمین زهرا
17 شهریور 92 10:50
آخیییی خیلی دلم سوخت یاد یاسمین میفتم یاسمین زهرا شیشه پستونکی نبود،شیر خودم رو میخورد، اما هنوزم که هنوزه میاد بهم میچسبه میگه مامان من توچولو بودم تیر مامانم میخوردم بعد هی بو میکشه


شیر مادر از شیشه خیلی سخت تره.
چون از لحاظ عاطفی خیلی وابستگیشون بیشتره.
مامان خونه×
17 شهریور 92 11:38
الهی شکر که این ماموریتها به خیر گذشته
خب تا یه مدتی بهانه گیریهایش را تحمل کنید تا نبودن شیشه و پستونکش را باور کند


دقیقا دارم همین کار رو می کنم.
چاره ای دیگه ندارم یعنی.
☁☀☁. مامان تسنيم سادات
17 شهریور 92 16:13
اوووووو ..... پستونكم چه مكافاتى داره گرفتنش ...
مى گم زود نبود الان ؟؟ چند ماه مونده تا دو سالگى؟؟


ماه بعد دو سالش میشه.
به نظرم زیادی وابسته شده بود.
مامان دوفرشته
17 شهریور 92 19:49
عجب چه حکایتی بوده
خداحفظشون کنه دخترای گلتو


اوفففففففففففففففف!
ممنون خانوم!
شیدا
17 شهریور 92 21:55
آخی،بمیرم،خیلی سختشه بچه
خداکنه صبا پستونکی نشه
الان که نمیخوره،بعدا نشه،خیلی خوب میشه
چقده بانمک حرف میزنه
شوهر من میره تو صورت بچه،میگه،بگو بــــابـــا


وقتی که کوچیک هستن بدون پستونک واقعا بزرگ کردنشون سخته.
ولی وابسته که میشن زیاد ، نگران کننده میشه.
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
18 شهریور 92 11:20
سلام
من كه رمز داده بودم بهتون
دوباره مى ذارم


من دارم پیر میشم دیگه مادر.
هنوز که نفرستادی که!
منصوره مامان زهره
30 شهریور 92 18:33

می دونی که برای کی هستن؟


البته که برای من!
منصوره مامان زهره
1 مهر 92 9:51
این اعتماد به نفست منو کشته باید عرض کنم باز هم مال دختران، هروقت 4 تا بودن شما هم سهم داری


میشه اینا مال من باشه و من بهشون بدم؟
خوبه ها!