دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

before.....after (همون قبل و بعد خودمون!)

1392/9/17 2:20
نویسنده : مامان دخترا
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه دو سالگی ، دیروز یک تغییر اساسی در چهره دخترک ایجاد نمودیم!

 

دخترک قبل از تغییر اساسی :

 

 

 

 

و دخترک بعد از تغییر اساسی :

 

 

 

 

 

 

 

و این هم واکنش دخترک در مقابل جمله ی

"یه کم سرتو بیار بالاتر عکس بگیرم!":

 

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

کمک
16 مهر 92 9:56
پست قبلی پیغام گذاشتم جواب ندادید لطفا برای بافتن دستکش منو راهنمائی کنید اونقسمت که گفتید

{بعد از دو رج توی دونه ها تون به فاصله های مشخص (مثلاً هر چهار یا پنج تا دونه یکبار) 5 تا دونه اضافه کنید. }

یعنی چی اونوقت من چند بار خوندم ولی متوجه نشدم آیاااااا مجموعا" در اون رج 5تا اضافه بشه یا اینکه هر 4یا5تادونه 5تا اضافه بشه . اینجوری خیلی زیاد میشه خنگ نیستم هنگ کردم .




گذاشتم عزیزم.
برو بخون.
mAhyA
16 مهر 92 10:00
عزیزممم ماه شده ماشالله


ممنون از لطفت خانومی.
آشنای غربت نشین
16 مهر 92 10:00
ماشاله چقد ناز شده . کلی تغییر کرده بچه .
اگه عکس قبلشو نمیذاشتی و میگفتی این دختر خاله دختر کوچیکه است من باور میکردم .



جدی میگی؟
چه بامزه!
مامان یاسمین زهرا
16 مهر 92 12:30
مبارکههههههههههههه.ولی معجزه شده موهاش صاف شدن وقتی کوتاهشون کردی.چرا؟اگر اینجوریه موهای یاسمین رو هم کوتاه کنم


اگه ارثی نباشه ممکنه خوب بشه.
چون معمولا بچه ها سری اول و دوم موهاشون فر هست و بعد صاف میشه.
این موضوع در مورد بچه های خودم و بچه های خواهر هام صدق می کنه.
هر چند دخترک موهاش حالت دارتره.
منصوره مامان زهره
16 مهر 92 13:03
خیلی بهش میاد نکنه آرایشگرم هستی؟ هان ؟ زود لو بده ! دیگه هنرات از انگشتات رد شده


از شما چه پنهون آرایشگر نیستم.
ولی به طور تجربی کار دور و بریهام رو راه میندازم.
اما دخترک چون نیاز به یاری سبز یه نفر دیگه داشت برای نگه داشتن سرش و کوتاه کردن موهاش و همچنین برای اینکه فر موهاش خوب بره بردمش آرایشگاه!
مادرشوهر
16 مهر 92 17:10
ای هنرمند هنرپرور ما را دریااااااااب.


در یابیدم!
مادرشوهر
16 مهر 92 17:12
توضیح اضافی:
هنرمند(کنایه از مامان دخترا)
هنرپرور(کنایه از دخترا)
حالا بزن اون دست قشنگ رو...



و در کنارش آیکون شرمندگی و عرق خجالت و این حرفا!
مادرشوهر
16 مهر 92 17:14
ینی من دارم ذوق مرگ میشم از دیدن بافتنی ها!

آخر این بافتنی هات تلفات میگیره.


نه تو رو خدا.
مشوق بافتنی من!
تلف نشو لطفا!
مادرشوهر
16 مهر 92 17:15


می دونی دارم به چی فکر میکنم؟؟؟
به روزی که اون پالتوی قرمز رنگ دختر بزرگه رو آموزش بدی و من با یه زنگ دیگه واسه خودم ببافم.ینی از همون روز اول من تو کف اون پالتوام!!!
فک کنننننننننننن!!!


به روی چشم بانو!
مادرشوهر
16 مهر 92 20:48
راستی مامان دخترای عزیز یه خواهش دیگه.
اون کلاهی که دختر بزرگه همراه با پالتو سرش کرده همون کلاه فرانسوی نیست؟
من پارسال واسه تولد دختر جاریم یه شال گردن بافتم بعدش قول دادم که همچین کلاهی هم ببافم اما متاسفانه وقتی بافتمش یه کم کوچیک شد ینی خوب بودا!اما اگه یه کم بزرگ تر بود قشنگ تر توی سر جا می گرفت یه جورایی کیپ سر بود منم دیگه ندادم بهش کلاه رو وهمون طور نیمه کاره گذاشتمش نمی دونم چکار کنم؟
بهش قول داده بودم مخصوصا وقتی از گلی که میخواستم روش کار کنم واسش حرف می زدم کلـــــــــــــــی به وجد میومد.خواهشا اونو هم یاد بدید هرچه زودتر
تا ما هم از خجالت او درآییم.
ضمنا دختر جاریم تازه ازدواج کرده یه جوری باشه که مناسب هم باشه.یا نه اصلا شما چه مدلش رو پیشنهاد می کنی؟اینو هم بگم 18-19ساله اس.و مانتویی .اینو اواسه این گفتم که یه کلاهی میخوام ببافم که بونه یرون از خونه هم سرش کنه.حالا بنظرتون میشه؟ضایع نیس؟خوبه همین مدل فرانسوی؟
خلاصه شما کلــــــــــــــی تجربه داری گفتم باهاتون صلاح و مشورت کنم دیگه...
ببخشین دیگه سوالی نیست فعلا
البته ببخشیدا یه کم حس می کنم درهم و برهم توضیح دادم اگه جایی رو متوجه نشدین بگین توضیح بدم.
خیــــــــــــــلی رودارم .نه؟


این کلاه که من بافتم طرح فرانسوی می استه ولی روش سوراخای ژته می افته.
میتونی خود کلاه فرانسوی رو هم ببافی.
من به محض اینکه لباس زمستونه ها رو در بیارم اون کلاه رو آموزش میدم.
چشم.
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 0:08
واااااى .... چقدر ناز تررررر شد ... تولدش كى هست حالا ...
باخبر بشيم ...
من روز جهانى كودك رو تبريك مى گم به دختراى گلت الان هشت دقيقه از دوازده گذشته ولى اشكال نداره ديگه....


تولدش 29 مهر ماه هست.
اطلاع رسانی خواهد شد.
مادرشوهر
17 مهر 92 8:37
سلام.
هنوز نیومدین نظراتو تایید کنین؟


یه بار اومدم ولی فرصت تایید نظرات رو نداشتم.
مادرشوهر
17 مهر 92 8:38
راستی خانومی شما این لباسای خوشگلی که میبافی واسه دخترکوچیکه وقتی بزرگ شد و لباس نو مون د چیکارش می کنید؟
خریدار هستیم ها!


من لباس بافتنی هر کدوم رو میذارم کوچیکتره می پوشه و در نهایت هم لباس هر کس رو برای خودش میذارم کنار تا اگر خواست برای بچش استفاده کنه و اگر نه یادگاری نگهداره.
مهسا
18 مهر 92 11:10
خیلی موهاش خوب شده یعنی عالی شده ها. انوقت الان سشوار کشیده یا خودش صاف شده؟ کاش موهای منم اینطوری می شد.


نه هیچی نداره.
فقط حمام کرده و خشکش کردم.
انگار معجزه شد اصلا!
مانلی
18 مهر 92 11:30
الهی به قربان این دخترک ورژن جدید که انقدر ماه شده و آن سر بالا آوردنش


قربان چرا؟
همین که میاید اینجا منت هست برما!
محبوبه مامان ترنم
20 مهر 92 14:44
ماه بود ماه تر و مهتاب هم شد.
چه باحاله که موهاش کوتاه شده صاف شده. مبارکه تیپ جدید .
همه پستها رو می خوندم ولی به خاطر شیطونی های ترنم وقت نداشتم نظر بذارم.
تبریک واسه کلاس اولی شدن دختر دومی.
ماشاالله به متانت دختر بزرگه.
راستی چقدر فرم مدرسه شون قشنگه.
الهی که همیشه با شادی راهی مدرسه شون کنی و ذوقشون رو بزنی.
ایشااله که ورودشون به دانشگاه....


دلم تنگ شده بود محبوبه.
باور کن.
خیلی دلم تنگ شده بود.
وبلاگ رو با شماها دوست دارم.
نگار
21 مهر 92 15:04
موهای دخترک خیلی خوشگل شده..
چرا یکی درمیون به مطلبام نظر میدی
من که مثل تو نیستم ...دلم طاقت نداره.


باور کن وقتی بیام تا جایی که بتونم نظر میذارم.
ولی همه رو میخونم.
مریم
23 مهر 92 17:38
سلام مامان جون ماشاالله ماه شده خیلی عالیه زنده باشه


متشکرم عزیزم که اینهمه لطف داری.
ریحانه
25 مهر 92 19:21
باورت می شه! من یه فیلم قدیمی از خودم دارم که کنار دیوار ایستادم بعد بابام می گه سرتو بیار بالا من دقیقا همین کار و م یکنم!!


چه جالب!
کلی ذوق کردم از این تشابه!
مامان سجاد و ساجده
28 مهر 92 8:55
چقدر شکلش عوض شده
به هر حال هم موی بلند بهش میاد هم کوتاه


الان بهتر شده.نه؟