دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

دوران نقاهت و کاردستی

1392/10/14 1:10
نویسنده : مامان دخترا
1,247 بازدید
اشتراک گذاری

 

کاردستی علوم دختر دومی برای رنگهای طبیعی:

 

 

 

رنگها:

لبوی تازه(گلها،قلبها،پرنده ها)-زعفران(خورشید ، وسط گلها)-زردچوبه(گلهای کناری)-سبزی تازه(سبزه های زمین)-چای(کوه ها)

 

 

 

حال همگیمان بهتر است.

دخترها  تبشان قطع شده است و فقط سرفه هایمان باقی مانده است.

و من همچنان سرنگ به دست و قاشق به دست هستم .

یا دارم با سرنگ شربت اندازه می کنم برای دخترک،

یا مشغول مخلوط کردن شربت با آبمیوه هستم برای دختر دومی،

یا مشغول خرد کردن قرص در قاشق و مخلوط کردن آن با آب هستم برای دختر دومی و دخترک،

یا مشغول یاد آوری کپسول ها و قرصهای دختر بزرگه ام.

و در این میان خودم  هم با قرصهای مختلف و کپسول و قرص جوشان دوپینگ می کنم.

همین که تب و پاشویه و ... نباشد ، خدا را شکر می کنم.

 

 

 

 

خدایا!

این روزهایت را هم شکر...

 

 

امسال به طرز تعجب آوری از آمدن ماه ربیع الاول خوشحالم.

نمیدانم چرا؟

 

 

شنبه 14 دیماه 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان طهورا عسلی
14 دی 92 1:28
ما دوست داریم با شما دوست شیم. شما چی؟
مامان دخترا
پاسخ
ما که جونمون در میره واسه دوستی با شما! میگی نه؟ اینم نشونش:
محدثه
14 دی 92 13:12
خدا رو شکر که بهتر شدین انشالله زودتر کاملا خوب بشین خسته نباشی خانمی
مامان دخترا
پاسخ
ممنون گلم. از دعای خیر شما خیلی بهتریم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
14 دی 92 13:34
بد جورى ناراحتتم خدا رو شكر كه بهترى كار نقاشى دختر دومى هم خيلى عالى بود
مامان دخترا
پاسخ
بدجوری شرمندت میشم که همیشه به من بی معرفت سر می زنی.
یه دوست ( مامان ریحانه )
14 دی 92 15:56
سلام بلا به دور ماه شادی پیغمبر خدا مبارک بایدم شاد باشی چون مسلمونی و الان هم شغل بانو زینب ( سلام الله ) ما هم درگیر این ویروسیم دخترکم بدجور با این ویروس دست و پنجه نرم میکنه خدایا عافیتی
مامان دخترا
پاسخ
خدایا تمام مریضا رو شفا بده. الهی آمین.
زهرا
14 دی 92 21:06
خوشحالم خداروشکر
مامان دخترا
پاسخ
الان دقیقاً کدوم زهرا؟ من در یک برزخ موندم.
fateme
15 دی 92 7:25
سلام خییییلی خوب شده من کلی رفتم روناس زاج هلیله اینا خریدم پارچه توش جوشندم تا رنگ بشه و نتیجه افتضاح بود دخترا بهتر شدن توضیح بدید ممنون انشائ ا... هر چه زودتر خوب بشن آدم میگه خودم مریض بشم بچه هام نه خیلیی سخته.
مامان دخترا
پاسخ
چه جالب. اینا رو تازه شنیدم. چه رنگی میده؟
2 عـــدد وروجـــکــــ
15 دی 92 9:28
چه کاردستی خشنگی...افرین به این مامان و دختراش الهی شکر که بچه ها بهترن ایشالله خودت هم خوب میشی خانومی پس چرا دیگه پست بافتنی نمیزاری فک نکنی یادمون رفته هااااااااا همچنان منتظر اموزشهای خوبت هستیم
مامان دخترا
پاسخ
به روی چشمم عزیزم. حتما آموزش میذارم.
نگار
15 دی 92 12:18
خداروشکر ...ان شاالله همیشه سلامت باشید
مامان دخترا
پاسخ
جانم دوست با معرفتم!
زهرا
16 دی 92 1:04
من زهرام شایدم روعا
مامان دخترا
پاسخ
آهان! روعا...
fateme
16 دی 92 8:45
سلام روناس قرمز شد تقریبا زردچوبه زرد شد عااااااااااااااالی هلیله زرد هم لیمویی کم رنگ شد قهوه هم کمی قهوه ای شد سماغ هم قهوه ای میکنه زاج هم برای رنگ دهی بهتر بود فکر کنم.
مامان دخترا
پاسخ
خیلی جالبه. خوبه که بدونیم اینا رو. ممنون.
مامان یگانه و هنگامه
17 دی 92 18:41
حال شما خوبه وبلاگ جالبی داریدر منم بافتنی خیلی علاقه دارم و برای بچه هام زیاد میبافم امیدوارم چیزهای خوبی از شما یاد بگیرم
مامان دخترا
پاسخ
خوش آمدی خانوم. منم از شما چیزی یاد می گیرم با اجازتون.