دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

پتو2

1392/9/16 1:39
نویسنده : مامان دخترا
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای دخترک و پتویش روز به روز پر رنگ تر میشود.و این هم تلاش دخترک برای اینکه هر جا که میرود پتو هم همراهش باشد.

 

 

 

 

و این داستان ادامه دارد تا اینکه پتو به هیچ وجه مهار نشود و دخترک دست به دامن من  شود برای فیکس کردن مجدد پتو دور بدنش.

*ظهر که همسر میخوابد بساطی است سر این پتو و پس گیری آن از پدر!

**هر وقت دخترانمان کوچک هستند و تعادل کافی برای راه رفتن ندارند تمام سنگها و مکانهای پر خطر خانه پتو پیچ میشوند طبق توصیه پدر که روزی چند بخیه می زند به بدن بچه های دیگر به واسطه همین بی احتیاطی ها!پتو های پیچیده شده دور سنگهای ورودی کتابخانه کاملا گویاست!

البته هیچکدام از دختران من به وسایل خانه کاری ندارند و خانه ما زبانزد است که با وجود هر بچه کوچکی که داریم دکورش تغییر نمیکند.ولی به تمام مکانهای پر خطر پتو حتما پیچیده شده است!و در این سن بچه ها بحران کمبود پتو خانه را فرا میگیرد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شهره مامان مینو
14 دی 91 13:52
یاد خیلی کوچکی های مینو افتادم ما هم همه جا را پتو پیچ کرده بودیم....
راستی هرچند که من همان بلاگفا هم که بودی گاهی با تاخییر سر میزدم امااین نقل مکان کلا مارا بیخبر میگذارد از بروز شدنتان... حالا بلاگفا بد به خاطر حال ما اسباب کشی نمیکردید خوب بود ها...


بابا من هم از طریق گوگل ریدر از آپ شدنتون خبر دار میشم.شما هم همین کار رو بکنید.باور کن بلاگفا با حذف عکسا و قالبام روانیم کرده بود.