دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

مرطوب کننده

1392/9/16 1:50
نویسنده : مامان دخترا
496 بازدید
اشتراک گذاری

در کتابخانه مشغول کارهای کامپیوتری ام بودم که دیدم به طرز غریبی بین دخترها سکوت برقرار شده!

سر چرخاندم و دیدم دختر دومی و دخترک مشغول مراسم کرم مالیدن به دستهایشان هستند.آن هم به روش کاملا بهداشتی!

دختر دومی کرم به دست دخترک می مالید و دخترک کرم را روی پوستش ماساژمی داد.

 

 

 

و اگر کمکی میخواست در پخش کرم روی پوستش دختر دومی دریغ نمیکرد.

 

 

مشغول تماشای دخترها بودم که دیدم دخترک وقتی می بیند کرم زیادی روی پوست دستش مانده از روش محیر العقولی استفاده می کند و آن هم:

 

 

استفاده بهینه از پتوی استتار سنگهای کتابخانه!

و من در آن لحظه تازه فهمیدم که چرا این همه مدت مراسم کرم مالیدن دخترها در سکوت طولانی شده!

دخترک با این روش حدودا 7 یا 8 باری کرم به دستش مالید و البته پتو هم از کرم مرطوب کننده بی نصیب نماند!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زینب
21 بهمن 91 22:30
قربون بازیهای بیصداشون


زینبمون چطوره مامان زینب؟
مامانی طهورا
22 بهمن 91 18:18



من هم همین آیکون!!!
مهسا
23 بهمن 91 20:09
همیشه سکوت بچه ها یعنی یک خرابکاری در راه است


مهسا جان وبلاگ نداری؟دوست دارم بیشتر بدونم دربارت
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 بهمن 91 0:22
منم میخواستم همین ایکونو بذارم که مامانی طهورا گذاشتن.


چه تفاهمی.خوب هر دوتا تون مامان طهورا هستین دیگه!
مانلی مادر باران
20 فروردین 92 7:38
خوشم میاد که مامان باحالی هستین وایسادیت 7 هشت بارشو تماشا کردین


کار دیگه ای هم میتونستم بکنم مانلی جان؟