دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

بدون عنوان

1392/9/16 1:52
نویسنده : مامان دخترا
537 بازدید
اشتراک گذاری

تاب دخترک را بردیم خانه مادر تا کمتر اینطرف و آنطرف بزند.از بس دنبال بچه ها می دود .اما شده بود بلای جان.نه پایین می آمد و نه اجازه می داد دخترها دست به تابش بزنند.چشمک

البته این قاعده دخترک در مورد کالسکه و چرخ فروشگاه هم صدق می کند و فقط دختر بزرگه را شامل میشود.حتی وقتی در کالسکه نشسته است دختر بزرگه نباید از کالسکه او جلوتر راه برود!این هم نوعی است برای خودش!قهر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته های شیطون
26 بهمن 91 20:29
ماشاءالله من با وجودی که سه تا دختر دارم اما هر دختر کوچولوی دیگه میبینم کلی قربون صدقه اش میرم ولی برا پسرا نه نمیدونم.عزیزم ناناژی
هیراد و عمه لیلاش
26 بهمن 91 23:30
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
27 بهمن 91 13:52
چشاش شکل چشای طهوراست...
فقط چشماش.ابروهاش نه.
قربون چشماش
وابروهاش.


اره اتفاقا من هم همیشه این شباهتو حس میکنم.من هم همین که تو گفتی!