دخترکدخترک، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
دختر دومیدختر دومی، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
دختر بزرگهدختر بزرگه، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

❤❤❤سه دختر من❤❤❤

کارنامه

1392/9/16 1:53
نویسنده : مامان دخترا
883 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بزرگه کارنامه گرفته و همه درسهاش رو خیلی خوب شده است.خوب چون سیستم توصیفی هستند خیلی خوب همان ممتاز است.بسیار خوشحال بود و از مدرسه کادو گرفته بود.و از پدر هم همین طور.دخترم امسال بسیار تلاش میکند.

 

 کادوی مدرسه

دختر بزرگه  از نکات درسها گله میکرد و در خواندنشان کمی مشکل داشت.پیشنهاد فلش کارت و درخت حافظه دادم و یکی برایش درست کردم و خودش بقیه را نکته برداری کرد.روش خیلی خوبی بود.کارایی زیادی داشت.

 

 

وقتی دختر ها مشغول کارهای مدرسه می شوند دخترک هم با یک دفتر و مداد قاطی میشود و مثلا مشق مینویسد و البته کلی هم بر سر قرض گرفتن وسایل از خواهر ها با هم جار و جنجال دارند.خوب دخترم قرض میخواهد!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا
29 بهمن 91 20:59
و جالب اینجاست که هر چی هم به این بچه کوچیکها می دی بازهم می رن سراغ وسایل دیگران


خوب اون یه مزه دیگه داره.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 بهمن 91 7:47
ای جوووونم
منم روی یه میز مثل میز دختر وسطی مشق مینوشتم.
ایشالا که همیشه همشون ممتاز وخیلی خوب باشن.
خصوصی هم دارین بانو جان.


پس امیدوار باشم که از این میز به یه جاهایی میرسه؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 بهمن 91 9:50
ولی چشاش چشای طهوراست.


دقیقا!
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
1 اسفند 91 17:12
به جان خودم این عکس کادوی مدرسه تا دیروز نبود اینجا!


به جان خودم امروز ازش عکسیدم.
مامانی طهورا
2 اسفند 91 23:13
آفرین به خواهر بزرگه
انشاله که همیشه و در همه زندگیت عالی و خیلی خوب باشی نازنین


همین طور دخترک شما
شقایق
1 آذر 94 15:46
سلام منم از این میز ها دارم عالیه ولی مال من تخت وایت برده جنسش